ٹائم اسکواڈ

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
ٹائم اسکواڈ
Time Squad Logo.jpg

صنف مزاحیہ ٹیلیویژن سیریز  ویکی ڈیٹا پر (P136) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
ملک Flag of the United States (1795-1818).svg ریاستہائے متحدہ امریکا[1]  ویکی ڈیٹا پر (P495) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
زبان انگریزی[1]  ویکی ڈیٹا پر (P364) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
تعداد سیزن 2   ویکی ڈیٹا پر (P2437) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
تعداد اقساط 26   ویکی ڈیٹا پر (P1113) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
کمپنی کارٹون نیٹورک اسٹوڈیو  ویکی ڈیٹا پر (P272) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
تقسیم کار وارنر بروز۔ ٹیلی ویژن اسٹوڈیو  ویکی ڈیٹا پر (P750) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
نیٹ ورک کارٹون نیٹ ورک  ویکی ڈیٹا پر (P449) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
پہلی قسط 8 جون 2001[2]  ویکی ڈیٹا پر (P580) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
آخری قسط 26 نومبر 2003[3]  ویکی ڈیٹا پر (P582) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
آئی ایم ڈی بی صفحة البرنامج  ویکی ڈیٹا پر (P345) کی خاصیت میں تبدیلی کریں

ٹائم اسکواڈ (انگریزی: Time Squad) ایک امریکی متحرک ٹیلی ویژن سیریز ہے جو ڈیو واسن کے ذریعہ کارٹون نیٹ ورک اور نیٹ ورک کے کارٹون کارٹونوں کی 10 ویں طرف سے تیار کی گئی ہے۔ اس میں اوٹو آسورتھ ، بک ٹڈروسل اور روبوٹ لیری 3000 کی مہم جوئی ہے ، جو مستقبل کے دور میں رہائش پزیر "ٹائم پولیس" کی سہولت ہے جو تاریخ کے دائرے کو درست کرنے کی کوشش میں وقت کے ساتھ واپس سفر کرتے ہیں۔[4]

کردار[ترمیم]

  • اوٹو آسورتھ - ایک یتیم غیر قانونی طور پر ٹڈروسل اور لیری کے ساتھ سفر کرتے ہوئے ، اپنی نااہلی اور اس کے متاثر کن تاریخی علم (اور اوٹو کے لیے یتیم خانے میں اپنی سفاکانہ زندگی سے بچنے کے بورڈ) سوار ہوا۔ کتابی کیڑا ہونے کے باوجود ، اس کا برتاؤ بورنگ سے دور ہے۔ وہ بھی اتنا ہی بچہ بچہ اور مذاق ہے جیسے کسی بھی باقاعدہ آٹھ سالہ بچہ۔ اگرچہ وہ گروپ میں سب سے کم عمر ہے ، اس کے علاوہ وہ اسکواڈ میں سب سے زیادہ ذمہ دار بھی ہے اور صرف اتنا ہی خالص ہے کہ وہ خود کو فتنوں کا شکار نہ ہونے دے۔ وہ کس کے ساتھ ہے اس پر انحصار کرتے ہوئے ، وہ یا تو تیز اور تباہ کن ہوسکتا ہے (جب ٹڈروسل نے اس کی صحبت اختیار کی ہے) یا پرسکون اور پرسکون ہوسکتا ہے (جب وہ لیری سے اتفاق کرتا ہے)۔ یہ معلوم نہیں ہے کہ اوٹو کے والدین کے ساتھ کیا ہوا ہے۔
  • لارنس "لیری" 3000 - ایک بدمزاج روبوٹ اور بورڈ میں موجود واحد شخص کمپیوٹر کو چلانے کے قابل ہے۔ اس کا کام یہ یقینی بنانا ہے کہ اسکواڈ کا صحیح وقت اور جگہ پر اختتام ہو۔ ابتدائی طور پر ، اسے سفارتی مقاصد کے لیے ایک کثیر لسانی روبوٹ کے طور پر پروگرام کیا گیا تھا۔ جب تمام قومیں ایک بہت بڑے ملک میں خوشی منائیں تو ، اب ان کی قونصلر صلاحیتوں کی ضرورت نہیں رہی۔ لیری اپنے ظالمانہ سلوک اور مفادات کے لیے مشہور ہے ، جسے تمام کے ساتھ ہی پیش کیا گیا ہے۔ غیر معمولی طور پر ، وہ اپنے جذبات کو ظاہر کرنے میں نہایت ہی ڈرامائی اور کھلا ہے جب کہ اب بھی ان تینوں افراد میں سے سب سے خوبصورت شخص ہے۔ وہ خود کو مناسب آداب اور آداب کے بارے میں جاننے پر فخر کرتا ہے۔ اوٹو کے لیے ، اسے بار بار زچگی کی حیثیت سے پیش کیا گیا ہے۔
  • بیورگارڈ "بک" ٹڈراسسل - ایک نادان وقت کا پولیس اہلکار ، جو اپنی ملازمت کے لیے تمام جسمانی ضروریات رکھتا ہے اور کوئی دانشور نہیں۔ جب بھی کوئی ایسا شخص ہوتا ہے جس کو مار پیٹ کی ضرورت ہوتی ہے (اور یہاں تک کہ جب وہ نہ بھی دیتے ہو) ، تو وہ اس کام کے لیے مقرر کردہ بہترین شخص ہے۔ تسلی بخش پن ، جارحیت اور ہوا کی سرخی وہ خصلتیں ہیں جو ٹڈروسل کی عمدہ وضاحت کرتی ہیں۔ ہرن اوٹو کی طرف آسانی سے چل رہا ہے اور "تفریح" والدین ہونے پر فخر کرتا ہے۔ وہ اکثر اوٹو کو آرکیڈ میں لے جاتا ہے اور اوٹو کو اپنی مرضی سے کرنے دیتا ہے۔ وہ عام طور پر اوٹو کے ساتھ بات چیت کرنا پسند کرتا ہے اور اس کے ساتھ بہت کھلا ہے۔ اس کے نتیجے میں اوٹو کو اندازہ ہے کہ بک کی محبت کی زندگی کیسی ہے اور بلوغت کا کیا حال ہوگا ، اس بات کی وجہ سے کہ اس کے ساتھ باک کی "گفتگو" ہو گئی ہے۔ اگرچہ بک اتو پر اتنا سخت نہیں ہے ، لیکن وہ اوٹو کے ساتھ بہت مضبوط ہے اور حدود طے کرتا ہے۔ بنیادی طور پر ، بک سوچتے ہیں کہ بچوں کو اپنی مرضی سے کرنے کی آزادی ہونی چاہیے۔ اس کے جنوبی حصے اور اس کے ساتھی وقت کے پولیس اہلکار شیلا اسٹرن ویل کے ساتھ ایک مختصر مدت کی شادی کے علاوہ ، اس کے پیچھے کا زیادہ حصہ جانا جاتا ہے۔

حوالہ جات[ترمیم]

  1. ^ ا ب https://www.fernsehserien.de/die-zeittruppe — اخذ شدہ بتاریخ: 7 جون 2020
  2. http://live.dbpedia.org/resource/Time_Squad — اخذ شدہ بتاریخ: 19 اپریل 2020
  3. http://dbpedia.org/resource/Time_Squad — اخذ شدہ بتاریخ: 19 اپریل 2020
  4. Perlmutter، David (2018). The Encyclopedia of American Animated Television Shows. Rowman & Littlefield. صفحہ 643. ISBN 978-1538103739. 

بیرونی روابط[ترمیم]