ٹرانس ارال ریلوے

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
ٹرانس اڑل ریلوے کے راستے میں سفر کرتے ہوئے ٹرین کا ایک منظر۔ قازق سٹیپے کے بہت بڑے حصے میں ریلوے کا بہت بڑا حصہ کٹ جاتا ہے۔


1,520 ملی میٹر (4 فٹ 2732 انچ) براڈ گیج ٹرانس ارل ریلوے ( تاشقند ریلوے کے نام سے بھی جانا جاتا ہے) 1906 میں کنیل اور تاشقند کو ملانے کے بعد تعمیر کیا گیا تھا ، پھر یہ دونوں روسی سلطنت میں تھے ۔ [1] [2] 20 ویں صدی کے پہلے حصےمیں یہ یورپی روس اور وسطی ایشیاء کے درمیان واحد ریلوے رابطہ تھا۔

نئی تعمیر شدہ ریلوے کی ایک وسیع تفصیل 1910 میں شائع ہوئی تھی۔ [3]

تعمیراتی تاریخ[ترمیم]

تاشقند میں ریلوے اسٹیشن 1903

1874 کے اوائل میں اورنبرگ تاشقند لائن تعمیر کرنے کے منصوبے تھے۔ تاہم ، تعمیراتی کام 1900 کے موسم خزاں تک شروع نہیں ہوا تھا۔ ریلوے بیک وقت دونوں سروں سے ایک مشترکہ جنکشن کی طرف تعمیر کیا گیا تھا۔ یہ جنوری 1906 میں روسی اور یوروپی ریلوے کے موجودہ نیٹ ورک کو ٹرانس کیسپین ریلوے سے جوڑتے ہوئے کھل گیا۔

یکم جنوری ، 1905 کو ، سامارا - زلاٹوسٹ لائن کے کنیل - اورینبرگ سیکشن کو تاشقند ریلوے میں شامل کیا گیا۔

کنیل-تاشقند ریلوے بھر میں تعمیر کیا جائے گا پہلی لائن تھی میدان ، ایک واحد، سٹیل راستے سے قافلوں کی طرف سے استعمال ایک بار میں ایک سے زیادہ راستوں کی جگہ. اس نے قازقستان کو صنعتی جدیدیت سے تعارف کرایا اور ترکمانستان کی دور دراز کی گورنر جنرلشپ کو روسی میٹروپول سے زیادہ مضبوطی سے باندھ دیا ، جس سے فوجیوں کو وسطی ایشیاء پہنچایا جا سکے اور ماسکو کی ٹیکسٹائل ملوں میں کچی روئی برآمد کی جاسکے۔ [4]

معاشی اثر[ترمیم]

فصل کاٹنے کے لئے کپاس کا بولا تقریبا تیار ہے

امریکی خانہ جنگی کی وجہ سے ، 1860 کی دہائی میں روئی کی قیمت میں اضافہ ہوا ، جو اس خطے میں ایک تیزی سے اہم اجناس کی حیثیت اختیار کر گیا ، حالانکہ اس کی کاشت سوویت دور کے مقابلے میں بہت کم پیمانے پر تھی۔ روئی کے کاروبار کی وجہ سے ان ریلوے سڑکیں تعمیر ہوئیں۔ طویل مدتی میں ایک روئی کی ایک ایک کھیت کی ترقی ترکمانستان کو مغربی سائبیریا سے کھانے کی درآمد پر منحصر کردے گی ، اور جب پہلی جنگ عظیم شروع ہوئی تھی تو ترکستان - سائبیریا ریلوے پہلے ہی منصوبہ بنا ہوا تھا۔   [ حوالہ کی ضرورت ]

انقلاب کے بعد کا دور[ترمیم]

انقلاب کے بعد اتمان دوتوف کی کمان میںکازاکوں نےلائن کو بلاک کر دی تھا. خوراک کی فراہمی سے الگ کر دیا، اور جبری وجہ سے خود کو برقرار رکھنے کے لئے قابل نہیں کپاس کاشت، روسی ترکستان ایک شدید قحط کا تجربہ. ٹرانس ارال کے عارضی طور پر ہونے والے نقصان نے بھی تاشقند سوویت ماسکو سے بالشویک قبضے کے فورا. بعد خود مختاری کی اجازت دی جس کے نتیجے میں کوکند قتل عام جیسے مظالم ہوئے ، جس میں 5000 سے 14،000 افراد ہلاک ہوئے۔

راسته[ترمیم]

قطار میں کئی قابل ذکر شہروں سے گزرتا قازقستان سمیت ارال ، کیزیلورڈا ، ترکستان ، اور شمکنت . یہ آریس کو ترکستان - سائبیریا ریلوے لائن سے الماتی ، مشرقی قازقستان اور جنوبی سائبیریا کی طرف جوڑتا ہے۔

یہ بھی دیکھیں[ترمیم]

حوالہ جات[ترمیم]

  1. Coulibaly, S Deichmann, U et al (2012) Eurasian Cities: New Realities along the Silk Road, World Bank Publications, P26
  2. "Desert & Steppe Conquests: Fortresses and Railways in the Sahara and Kazakhstan". University of Birmingham. اخذ شدہ بتاریخ 29 اگست 2016. 
  3. Hamilton، Angus (1910). Afghanistan. Oriental series. Boston and Tokyo: J.B. Millet Company. اخذ شدہ بتاریخ 23 نومبر 2014. 
  4. Morrison، Alexander (28 March 2012). "Railways in Central Asia". CESMI Central Eurasian Scholars & Media Initiative. اخذ شدہ بتاریخ 29 اگست 2016. 

ادب[ترمیم]

  • ہوپکیرک ، پیٹر ، (1984) مشرق کو بھڑکانا : لینن کا ایشیاء میں ایک سلطنت کا خواب ، 252 پی پی ، لندن: جان مرے