ٹربو (فلم)

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
ٹربو
(انگریزی میں: Turbo ویکی ڈیٹا پر (P1476) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
Turbo (film) poster.jpg

صنف مزاحیہ فلم[1][2][3][4]،  میوزیکل فلم  ویکی ڈیٹا پر (P136) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
موضوع خودمتحرک  ویکی ڈیٹا پر (P921) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
دورانیہ 96 منٹ[5][6]
زبان انگریزی  ویکی ڈیٹا پر (P364) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
ملک Flag of the United States (1795-1818).svg ریاستہائے متحدہ امریکا  ویکی ڈیٹا پر (P495) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
اسٹوڈیو
تقسیم کنندہ ٹوینٹیتھ سنچری فوکس[8]
باکس آفس
تاریخ نمائش 17 جولا‎ئی 2013 (ریاستہائے متحدہ امریکا)[9]
3 اکتوبر 2013 (جرمنی)[10]
25 اکتوبر 2013 (سویڈن)[11]
17 اکتوبر 2013 (ہنگری)[12]  ویکی ڈیٹا پر (P577) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
مزید معلومات۔۔۔
باضابطہ ویب سائٹ باضابطہ ویب سائٹ  ویکی ڈیٹا پر (P856) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
آل مووی v535239  ویکی ڈیٹا پر (P1562) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
IMDb logo.svg
tt1860353  ویکی ڈیٹا پر (P345) کی خاصیت میں تبدیلی کریں

ٹربو (انگریزی: Turbo) ایک 2013 امریکی کمپیوٹر متحرک اسپورٹس کامیڈی فلم ہے جو ڈریم ورکس انیمیشن کے ذریعہ تیار کی گئی ہے اور ٹوینٹیتھ سنچری فوکس کے ذریعہ تقسیم کی گئی ہے۔

کہانی[ترمیم]

لاس اینجلس کے ایک نواحی علاقے سان فرنینڈو ویلی ٹماٹر باغ میں ،[13] تھیو ، خود نامی "ٹربو" ، ایک باغ کا گھونٹا ہے جو اپنے ہیرو کی طرح ، دنیا کا سب سے بڑا ریسر ہونے کا خواب دیکھتا ہے ، پانچ بار کے انڈی 500 چیمپیئن گائے گیگنو۔ تاہم ، رفتار کے بارے میں اس کا جنون اکثر اسے سست اور محتاط سست کمیونٹی میں آؤٹ آؤٹ کرتا ہے اور اپنے بڑے بھائی ، چیٹ کو مستقل شرمندہ تعبیر کرتا ہے۔ ایک رات ، تھیو ٹریفک کی تعریف کرنے کے لیے ایک فری وے پر گھوم رہی ہے اور کسی ستارے کی خواہش کرتی ہے ، بعد میں اسے ہوائی جہاز ہونے کا انکشاف ہوا کہ وہ تیز تھا۔ اچانک ، اسے شیورلیٹ کیمارو ڈریگ ریسر کے سپرچارجر میں چوسا جاتا ہے اور اس نے اپنے ڈی این اے کو نائٹروس آکسائڈ سے مٹایا۔ جب وہ اٹھتا ہے تو ، اس کے پاس سپر اسپیڈ اور ایک حقیقی کار کی کچھ خصوصیات ہیں۔ تاہم ، اس کی اپنی نئی طاقتوں کو آزمانے کی پہلی کوشش اس کے ساتھ ہی ایک لڑکے کے ٹرائی سائیکل کو باغ میں ٹکرانے کے ساتھ ہی ختم ہو گئی جس میں کئی دیگر سستے کام آتے ہیں جس کے نتیجے میں وہ اور چیٹ باغ کے عملے سے برخاست ہو گئے۔

چیٹ غصے سے تھیو کو ڈانٹ دیتا ہے اور ایک کوا کے ذریعہ چھین لیا جاتا ہے ، لیکن اس کو اسٹار لائٹ پلازہ نامی رن رن ڈرا پٹی مال میں تھیو نے پیچھا کیا اور بچایا ہے۔ وہاں ، انہیں میکسیکو-امریکی ٹیکو ٹرک ڈرائیور ، ٹیٹو لوپیز نے پکڑ لیا اور اسے اور اس کے ساتھی کارکنوں کے ذریعہ ہونے والی ایک سست دوڑ میں لے آئے۔ تھیو سیکنڈ کے معاملے میں ریس جیتتا ہے ، وہپلیش کی سربراہی میں ، انسانوں اور سست دونوں کو حیرت زدہ کرتا ہے اور گھپلے کی عزت حاصل کرتا ہے ، جس کی سربراہی وہپلیش کرتے ہیں اور "ٹربو" کے نام کو مضبوطی سے اپنا نام قائم کیا۔ ٹائٹو کا خواب ہے کہ وہ اسٹار لائٹ پلازہ کو زندہ کرے ، جس میں اس کا ٹیکو کاروبار قائم ہوا ہے ، جس میں ٹربو ایک کشش کی حیثیت رکھتا ہے ، جس سے اس کے بھائی اور ساتھی ساتھی انجیلو کے غم و غصے میں بہت اضافہ ہوتا ہے۔ گھونگھٹ متاثر کن کاروبار لانے کے ساتھ ، ٹور بس کو ہٹانے اور پھنسانے کا انتظام کرتے ہیں۔ اس کامیابی میں ، ٹربو نے مقابلہ کے طور پر ٹیٹو کو انڈیانا پولس 500 میں داخل کرنے کے لیے قائل کیا۔ پڑوسی داخلہ فیس لگانے اور ان کے ساتھ انڈیاناپولس جانے پر راضی ہیں۔

ٹیٹو کو ابتدائی طور پر ریس کے ایک اہلکار کی توہین کرنے کی وجہ سے ریس میں داخل ہونے سے انکار کر دیا گیا تھا ، لیکن گیگنو کے ساتھ ایک موقع ملنے سے ٹربو کو موقع ملتا ہے کہ وہ 226 میل فی گھنٹہ کی رفتار سے حاصل کر کے ریس کے لیے کوالیفائی کر کے سامعین اور ریسرز کو حیرت زدہ کر دے۔ سوشل میڈیا پر ایک سنسنی بن رہی ہے اور انڈی کار کے سی ای او کو ہچکچاتے ہوئے ٹربو کا مقابلہ کرنے پر مجبور کررہا ہے۔ ریس سے ایک رات قبل ، چیٹ کے ساتھ شدید دلیل کے بعد ، ٹربو گیگنی سے ملنے کے لیے چھپ کر باہر نکلا ، جو اس کا منہ توڑ کر اس کے اصل رنگوں کا انکشاف کرتا ہے۔ ریس میں ، ریس ٹریک اور زیادہ تجربہ کار حریف اسے آخری جگہ پیچھے چھوڑ دیتے ہیں۔ ایک اچھ .ی اسٹاپ پر ، وہپلاش اور عملے نے ٹربو کو ایک اہم پیپ ٹاک دیتے ہوئے اسے گاڑی کی طرح ریسنگ روکنے کا مشورہ دیا۔ ٹربو اپنے چھوٹے سائز کو اپنے فائدے کے لیے استعمال کرتا ہے اور تیزی سے زمین کو حاصل کرتا ہے ، لیکن گیگنو نے دھوکا دہی کا سہارا لیا اور اسے دیوار سے ٹکرا دیا ، اس کے خول کو نقصان پہنچا اور اس کا دباؤ کمزور پڑ گیا۔

برتری کے ساتھ ٹربو کے آخری حصے میں ، گگنو ، اس سے ہارنے سے انکار کرتے ہوئے ، نادانستہ طور پر ٹربو سمیت بیشتر حریفوں کو ڈھیر لگانے کا سبب بنتا ہے ، جو اپنے خول کو پنکچر تلاش کرنے کے لیے جاگتا ہے اور اس کا دباؤ ختم ہوجاتا ہے ، لہذا وہ گہری کھائی میں گر جاتا ہے۔ مایوسی اپنے بھائی کی امید سے محروم ہوجاتے دیکھ کر متنبہ ، چیٹ نے ، دل کی تبدیلی کے ساتھ ، وہیپلاش کے عملے سے ملنے کے لیے بہت سے خطرات کا مقابلہ کیا۔ چیٹ اور عملے کو کوے پر پہنچتے ہوئے اسے جاری رکھنے کی ترغیب دینے کے ل، ، ٹربو نے ریس دوبارہ شروع کردی۔ گگنو ایک من دلی طور پر اس کا پیچھا کرتا ہے ، اپنی تباہ شدہ کار کو گھسیٹتا ہے ، لیکن ٹربو آسانی سے جیت جاتا ہے اور گیگنو کو پٹی مال کے ایک کاروبار والے نے اس کو نقصان پہنچانے کی کوشش کرنے پر اس پر حملہ کیا۔

اسٹور لائٹ پلازہ ٹربو کی شہرت سے فروغ پزیر ہے۔ تمام کاروبار حیرت انگیز کامیابیاں بن جاتے ہیں اور سست رقص کی ریس لگاتے ہیں۔ وہپلیش کے عملے کو ان کے خولوں کے خصوصی تبلیغی امداد دی جاتی ہے ، جبکہ چیٹ ٹریک ریفری اور پیرامیڈک کی حیثیت سے اپنی نئی ملازمت پر راضی ہیں۔ جہاں تک ٹربو کی بات ہے تو ، اسے پتہ چلا کہ اس کا خول ٹھیک ہو گیا ہے اور اسی کے ساتھ ، اس کا سپاسپٹ لوٹ آیا ہے۔

حوالہ جات[ترمیم]

  1. http://www.nytimes.com/2013/07/17/movies/turbo-from-dreamworks-shows-one-way-to-the-finish-line.html — اخذ شدہ بتاریخ: 7 اپریل 2016
  2. http://www.filmaffinity.com/en/film146826.html — اخذ شدہ بتاریخ: 7 اپریل 2016
  3. http://www.imdb.com/title/tt1860353/ — اخذ شدہ بتاریخ: 7 اپریل 2016
  4. http://www.metacritic.com/movie/turbo — اخذ شدہ بتاریخ: 7 اپریل 2016
  5. Debruge، Peter (July 10, 2013). "Film Review: 'Turbo'". Variety. اخذ شدہ بتاریخ July 10, 2013. 
  6. "TURBO (U)". British Board of Film Classification. July 12, 2013. July 13, 2013 میں اصل سے آرکائیو شدہ. اخذ شدہ بتاریخ July 12, 2013. 
  7. http://www.bcdb.com/bcdb/cartoon.cgi?film=129171 — اخذ شدہ بتاریخ: 7 اپریل 2016
  8. Finke، Nikki (August 20, 2012). "EXCLUSIVE: DreamWorks Animation To Fox For New 5-Year Distribution Deal; UPDATE: Paying Fees Of 8% Theatrical And 6% Digital". Deadline Hollywood. اخذ شدہ بتاریخ August 21, 2012. 
  9. http://www.boxofficemojo.com/movies/?id=turbo.htm
  10. http://www.imdb.com/title/tt1860353/releaseinfo — اخذ شدہ بتاریخ: 17 اگست 2016
  11. http://www.sfi.se/sv/svensk-filmdatabas/Item/?itemid=78374&type=MOVIE&iv=Basic
  12. http://nmhh.hu/dokumentum/198182/terjesztett_filmalkotasok_art_filmek_nyilvantartasa.xlsx
  13. Solomon، Charles (July 17, 2013). "REVIEW: Dreamworks "Turbo"". Animation Scoop. December 12, 2013 میں اصل سے آرکائیو شدہ. اخذ شدہ بتاریخ December 8, 2013. 

بیرونی روابط[ترمیم]