ٹیڈ سیجر مولی مونسٹر

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
ٹیڈ سیجر مولی مونسٹر
(انگریزی میں: Ted Sieger's Molly Monster ویکی ڈیٹا پر (P1476) کی خاصیت میں تبدیلی کریں

ہدایت کار
ٹیڈ سیجر
مائیکل ایکبلد
میتھیس بروہن  ویکی ڈیٹا پر (P57) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
فلم نویس
جان چیمبرز  ویکی ڈیٹا پر (P58) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
دورانیہ 72 منٹ  ویکی ڈیٹا پر (P2047) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
زبان انگریزی  ویکی ڈیٹا پر (P364) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
ملک
تاریخ نمائش 8 ستمبر 2016 (جرمنی)[1][2]  ویکی ڈیٹا پر (P577) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
مزید معلومات۔۔۔
آل مووی v658503  ویکی ڈیٹا پر (P1562) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
IMDb logo.svg
tt4439784  ویکی ڈیٹا پر (P345) کی خاصیت میں تبدیلی کریں

ٹیڈ سیجر مولی مونسٹر (انگریزی: Ted Sieger's Molly Monster) ایک سوئس جرمن سویڈش متحرک ایڈونچر فنتاسی فلم ہے۔ ٹیڈ سیگر ، میتھیس بروہن اور مائیکل ایکبلدھ کی ہدایت کاری میں۔ جان چیمبرز کی اسکرین پلے۔ اینیٹ فاکس کے ذریعہ موسیقی۔ الیگزینڈرا اسکھاٹز فلپروڈوکیشن ، لٹل مونسٹر ، سینیٹر فلم پروڈکشن ، سلگگرفیلم اور ٹرک اسٹوڈیو لوٹر بیک نے تیار کیا۔ 15 فروری 2016 کو جاری کیا گیا۔

کہانی[ترمیم]

مولی مونسٹر پاپو اور اٹنا مونسٹر کا دل کی گہرائیوں سے پیار کرنے والا واحد عفریت ہے۔ وہ اپنے سب سے اچھے دوست ایڈیسن کے ساتھ کھیلتے ہوئے اپنے دن سے واقف ماحول میں گزارتی ہے ، جو اپنی زندگی کی ایک گھڑی کا کھلونا ہے۔ لیکن جب ماما ایک انڈے کو جنم دیتے ہیں (جسے پاپا ہی اٹھاتے ہیں) مولی اپنے خاندان میں اپنی نئی جگہ تلاش کرنے کے لیے سفر پر روانہ ہوتی ہے۔ یہ سفر اسے گھر سے بہت دور اور وائلڈ پہاڑیوں سے لے کر انڈے جزیرے تک جاتا ہے ، جہاں اسے اپنے ماما اور اس کے پاپا اور اس کے نئے چھوٹے عفریت بہن بھائی کے ساتھ ملایا گیا ہے۔ "مولی مونسٹر" ایک بھائی کی بہن بننے اور اس کے جوش و خروش کے ساتھ ایک چھوٹے بچے کے نقطہ نظر سے آتا ہے۔ پرفتن اور تفریح - ایک عالمگیر پری اسکول ایڈونچر۔

کردار[ترمیم]

  • مولی - ایک خوش کن اور دوستانہ چھوٹا سا راکشس ہے۔ وہ والدین کی دیکھ بھال کرتے ہوئے گھیر لیا تھا۔ وہ بے صبری سے اپنے چھوٹے بھائی کی آمد کا انتظار کر رہی ہے اور پہلے ہی اپنی بڑی بہن کے نئے کردار کو دل کی طرف لے رہی ہے! لیکن مولی کو بچ بچه کے آنے پر پیچھے رہ جانے کی مایوسی کا سامنا کرنا پڑتا ہے۔
  • ایڈیسن - ایک عجیب سا آدمی ہے ، میکانکی کھلونا ، ایک کمبل اور ایک خیالی دوست کے درمیان آدھا راستہ۔ وہ مولی کا ساتھی ہے۔ اس کے برعکس ، وہ اکثر برا مزاج ظاہر کرتا ہے۔ کبھی کبھی گستاخ ، ہمیشہ چھیڑنے والا ، وہ ایک حقیقی گستاخ ہے! لیکن ایڈیسن کو خوف آتا ہے کہ جب وہ بچہ آئے گا تو وہ مولی کے ساتھ اپنی مراعات یافتہ جگہ سے محروم ہوجائے گا۔
  • اٹنا - ایک پُرجوش اور پرسکون ماں ہے۔ جانے میں سختی آنے پر بھی وہ آرام سے رہتی ہے۔ وہ بہت سی ماؤں کی نمائندگی کرتی ہے ، جدید ، منظم اور کثیرالجہتی۔
  • پوپو - ایک نرم اور پیارے والد ہیں۔ وہ اکثر واقعات سے مغلوب ہوتا ہے اور بعض اوقات اپنے ساتھی اٹنہ پر انحصار کرتا ہے۔ وہ "پاپا مرغی" کی طرح لگتا ہے اور وہ وہی ہے جس نے انڈا دیتی ہے جبکہ اٹنہ نے گاڑی چلائی۔

حوالہ جات[ترمیم]

  1. http://www.imdb.com/title/tt4439784/releaseinfo — اخذ شدہ بتاریخ: 17 اگست 2016
  2. http://www.mathaeser.de/mm/film/77654000012PLXMQDD.php — اخذ شدہ بتاریخ: 25 اگست 2016

بیرونی روابط[ترمیم]