ٹیگلیڈ

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
ٹیگلیڈ
(انگریزی میں: Tangled ویکی ڈیٹا پر (P1476) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
Tangled poster.jpg

فلم ساز جان لاسسیٹر  ویکی ڈیٹا پر (P162) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
صنف میوزیکل فلم،  فنٹاسی فلم،  مزاحیہ فلم  ویکی ڈیٹا پر (P136) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
موضوع آب بقا،  اغوا  ویکی ڈیٹا پر (P921) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
ایگزیکٹو پروڈیوسر جان لاسسیٹر  ویکی ڈیٹا پر (P1431) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
دورانیہ 100 منٹ[1]
زبان انگریزی  ویکی ڈیٹا پر (P364) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
ملک Flag of the United States (1795-1818).svg ریاستہائے متحدہ امریکا  ویکی ڈیٹا پر (P495) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
تقسیم کنندہ والٹ ڈزنی اسٹوڈیوز موشن پکچرز[2]
میزانیہ 260000000 امریکی ڈالر[3][4]  ویکی ڈیٹا پر (P2130) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
باکس آفس
تاریخ نمائش 24 نومبر 2010 (ریاستہائے متحدہ امریکا)[4]
9 دسمبر 2010 (جرمنی)[5]
4 فروری 2011 (سویڈن)[6][7]
2 دسمبر 2010 (ہنگری)[8]
1 دسمبر 2010 (فرانس)  ویکی ڈیٹا پر (P577) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
مزید معلومات۔۔۔
باضابطہ ویب سائٹ باضابطہ ویب سائٹ  ویکی ڈیٹا پر (P856) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
آل مووی v448227  ویکی ڈیٹا پر (P1562) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
IMDb logo.svg
tt0398286  ویکی ڈیٹا پر (P345) کی خاصیت میں تبدیلی کریں

ٹیگلیڈ (انگریزی: Tangled) ایک 2010 میں امریکی 3D کمپیوٹر پر متحرک میوزیکل ایڈونچر فلم ہے۔ والٹ ڈزنی انیمیشن اسٹوڈیوز کے ذریعہ تیار کردہ اور والٹ ڈزنی پکچرز کے ذریعہ جاری کیا گیا۔

کہانی[ترمیم]

بہت پہلے ، سورج کی روشنی کے ایک قطرہ نے جادوئی شفا بخش پھول اگائے تھے۔ صدیوں سے ، ماں گوٹھل نے اپنی جوانی کو برقرار رکھنے کے لیے اس پھول کا استعمال کیا ، یہاں تک کہ آس پاس کی سلطنت کے سپاہی اپنی بیمار ملکہ ، جو جلد ہی شہزادی ریپنزیل کو جنم دیتے ہیں ، اسے ٹھیک کرنے کے لیے اکھڑ جاتے۔ گوٹھل کو پتہ چلا کہ ریپونزیل کے سنہری بالوں میں پھول کی شفا یابی کی خصوصیات شامل ہیں اور ایک بار پھر طاقت کو استعمال کرنے کے لیے بالوں کا تالا لینے کی کوشش کرتی ہے لیکن پتہ چلتا ہے کہ بالوں کو کاٹنے سے اس کا رنگ بھورا ہوجاتا ہے اور اسے جڑ دیتا ہے۔ لہذا وہ راپونزیل کو اغوا کرتی ہے اور خفیہ ٹاور میں اسے اپنا بناتی ہے۔ گوٹھیل ریپنزیل کو بیرونی دنیا اور اس کے لوگوں سے ڈرنا سکھاتا ہے۔ ہر سال ، کنگ اور ملکہ ریپونزیل کی سالگرہ کے موقع پر بہت سارے آسمانی لالٹین جاری کرتے ہیں ، اس امید پر کہ وہ انہیں دیکھ کر واپس آجائیں گی۔

اپنی 18 ویں سالگرہ کے موقع پر ، ریپنزیل نے ٹاور چھوڑنے اور لالٹینوں کا منبع دریافت کرنے کو کہا ، لیکن گوٹھیل نے انکار کر دیا۔ دریں اثنا ، ریاست میں ، فلن رائڈر نامی چور محل سے ریپونزیل کا مطلوبہ تاج چوری کر کے بھاگتے ہوئے اپنے ساتھی اسٹاببنگٹن بھائیوں کو گھسیٹا۔ وہ ریپونزیل کے ٹاور میں تاج کے ساتھ پناہ لیتا ہے ، لیکن ریپونزیل اسے بے ہوش کرکے دستک دیتا ہے اور اسے الماری میں چھپا دیتا ہے۔ گوٹھیل واپس آگیا اور رپنزیل نے فلن کو "خطرناک" بیرونی دنیا سے اپنی تیاری کا مظاہرہ کرنے کے لیے اسے دکھانے کی کوشش کی۔ تاہم ، گوٹھیل اب بھی اسے مسترد کرتا ہے۔

پینپزیل نے گوٹھیل کو پینٹ کے حصول کے لیے تین دن کے سفر پر روانہ کیا۔ گوٹھیل کے چلے جانے کے بعد ، ریپونزیل نے فلن سے تاج چھپا لیا اور اس سے فائدہ اٹھاتے ہوئے اسے اپنی سالگرہ کے لیے لالٹین دیکھنے کے لیے اس کے ساتھ لے جانے کے لیے راضی کیا۔ راستے میں ، فلین ریپنزیل کو سنگلی ڈکلنگ کے پاس لاتی ہے ، ایک ایسا پب جس میں مینجنگ ٹھگوں سے بھرا ہوا ہے ، جو شروع میں مطلوب فلین کو پکڑنے کی کوشش کرتا تھا لیکن اس کی بجائے ، اسے راپونزیل نے دلکش بنا دیا تھا۔ اسی اثناء ، گوٹھیل واپس ریپنزیل کی جانچ پڑتال کے لیے آیا۔ وہ اس کی بجائے وہاں چوری شدہ تاج کے ساتھ اپنے اور فلن کی سیچل کو پتا چلتی ہے اور اس جوڑی کے پیچھے جاتی ہے۔

شاہی فوجی فلن کی تلاش میں پب پر پہنچے۔ ریپونزیل اور فلین فرار ہو گئے لیکن وہ سیلاب زار غار میں پھنس گئے۔ ان کی قسمت سے مستعفی ہوکر ، فلین نے اپنا اصل نام ، یوجین فزارتبرٹ ظاہر کیا اور ریپنزیل نے انکشاف کیا کہ جب وہ گاتی ہے تو اس کے بال چمکتے ہیں۔ وہ اس کے بالوں سے روشنی کو غار سے بچنے اور جنگل میں پناہ لینے کے استعمال کرتے ہیں۔ اس رات ، گوٹھیل ، جو اب اسٹاببٹن کے ساتھ لیگ میں ہیں ، نے راپونزیل کو تاج دیا ہے اور یوجین کی وفاداری کو جانچنے کے لیے اسے استعمال کرنے کا مشورہ دیا ہے۔

صبح ، میکسمس ، ایک محل کا گھوڑا جس نے فلن کو پکڑنے کا عزم کیا تھا ، اس جوڑی کو ڈھونڈ نکالا اور فلن کو گرفتار کرنے کی کوشش کی ، لیکن راپن زیل اپنی سالگرہ کے اعزاز میں صلح کا مطالبہ کرتا ہے۔ یہ گروپ بادشاہی تک پہنچتا ہے اور سالگرہ کی خوشی سے لطف اندوز ہوتا ہے اور شام کی سیر پر اختتام پزیر ہوتے ہی لالٹین جاری ہوتے ہیں۔ وہاں ، ریپونزیل نے لالٹین کو ذاتی طور پر دیکھنے کے خواب کو پورا کرنے کے بعد یوجین کو تاج دیا۔ وہ اپنی محبت کا اعتراف کرتے ہیں اور بوسہ لینے ہی والے ہیں جب یوجین ساحل پر اسٹاببٹن کو دیکھیں۔ وہ معافی مانگ کر تاج دینے کے لیے راپن زیل سے رخصت ہوتا ہے ، لیکن انہوں نے اس پر حملہ کیا اور اسے محل کی طرف جانے والی کشتی سے باندھ دیا۔ یوجین کو حراست میں لیا گیا ہے جبکہ بھائیوں نے راپنزیل کو راضی کیا کہ یوجین نے اسے ترک کر دیا ہے اور اسے پکڑنے کی کوشش کر رہے ہیں۔ گوٹھیل نے ریسکیو شروع کیا اور راپنزیل کے ساتھ ٹاور کی طرف لوٹ آیا۔

وہاں ، راپونزیل اچانک بادشاہی کی علامت کو پہچان گیا ، جسے انہوں نے برسوں میں لاشعوری طور پر اپنی پینٹنگز میں شامل کیا تھا۔ یہ احساس کرتے ہوئے کہ وہ ایک طویل عرصے سے گمشدہ شہزادی ہے ، اس کا مقابلہ گوٹھیل سے ہے۔ دریں اثنا ، میکسمس اور ڈکلنگ ٹھگ یوجین کو قید سے بچنے میں مدد کرتے ہیں اور وہ گوٹھیل کے ٹاور پر واپس سوار ہوتا ہے۔ یوجین ریپونزیل کے بالوں پر چڑھ کر داخل ہوتا ہے ، صرف اسے تلاش کرنے کے لیے کہ ریپونزیل زنجیروں سے جکڑا ہوا تھا اور ٹکرا گیا ہے۔ گوٹھل نے اسے شدید جان سے چھرا مارا اور ریپونزیل کے ساتھ فرار ہونے کی کوشش کرتا ہے۔ ریپونزیل رضاکارانہ طور پر جانے پر راضی ہے اگر اسے پہلے یوجین کو شفا دینے کی اجازت ہو۔ یہ جانتے ہوئے کہ وہ جب تک گوٹھل کے بالوں والے نہیں ہوں گی وہ آزاد نہیں ہوں گی ، یوجین اس سے پہلے کہ اس کے اسے ٹھیک ہونے کا موقع مل جائے ، وہ اسے کاٹ ڈالتا ہے ، جو بھورا ہو جاتا ہے اور جادو کھو دیتا ہے ، جس کی وجہ سے گوٹھیل تیزی سے عمر میں جاکر اس کی موت کا شکار ہوجاتا ہے۔

جیسے ہی ریپونزیل اس کے آنسوؤں میں سے ایک ، یوجین کے لیے ماتم کررہا ہے ، جو اب بھی پھول کا جادو رکھتا ہے ، اس کے گال پر اترتا ہے اور اپنی زندگی کو بحال کرتا ہے۔ دونوں اس بادشاہی میں واپس آئے جہاں راپن زیل اپنے شاہی ، حقیقی والدین اور بادشاہی کا جشن مناتا ہے۔ رپنزیل اور یوجین آخر کار شادی کرلیتے ہیں۔

کاسٹ[ترمیم]

حوالہ جات[ترمیم]

  1. "Tangled: 100 minutes (Starz 08/2011 Schedule, Page 4)" (PDF). September 29, 2011 میں اصل (PDF) سے آرکائیو شدہ. 
  2. "Tangled (2010)". AFI Catalog of Feature Films. اخذ شدہ بتاریخ January 3, 2018. 
  3. http://articles.latimes.com/2010/nov/21/entertainment/la-et-1121-tangled-20101121 — اخذ شدہ بتاریخ: 23 نومبر 2010
  4. ^ ا ب پ http://www.boxofficemojo.com/movies/?id=rapunzel.htm
  5. http://www.imdb.com/title/tt0398286/releaseinfo — اخذ شدہ بتاریخ: 20 اگست 2016
  6. http://www.sfi.se/sv/svensk-filmdatabas/Item/?itemid=73127&type=MOVIE&iv=Basic
  7. http://www.d-zine.se/filmer/trassel.htm
  8. http://nmhh.hu/dokumentum/158992/2010_filmbemutatok_osszes.xlsx
  9. ^ ا ب Connelly، Brendon (September 10, 2009). "Disney Pixar Add Cast to Rapunzel, Bear & the Bow and Toy Story 3, Reveal Plot of Cars 2 and Winnie the Pooh". SlashFilm. /Film. اخذ شدہ بتاریخ July 7, 2014. 
  10. ^ ا ب Connelly، Brendon (September 10, 2009). "Disney Pixar Add Cast to Rapunzel, Bear & the Bow and Toy Story 3, Reveal Plot of Cars 2 and Winnie the Pooh". SlashFilm. /Film. اخذ شدہ بتاریخ July 7, 2014. 
  11. Franklin، Garth (December 10, 2009). "Donna Murphy Joins "Rapunzel" Cast". Dark Horizons. Dark Futures Pty. Limited. اخذ شدہ بتاریخ July 7, 2014. 
  12. ^ ا ب پ ت "Tangled | Yahoo! Movies". Yahoo! Movies. Yahoo! Inc. اخذ شدہ بتاریخ June 27, 2014. 

بیرونی روابط[ترمیم]