ٹی این ٹی ایکسپریس

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
ٹی این ٹی ایکسپریس
TNT Express
صنعتکورئیر
پیشروٹی این ٹی این وی
قیام26 مئی 2011؛ 9 سال قبل (2011-05-26)
صدر دفترہوفدروپ، نیدرلینڈز
کلیدی افراد
برٹ نیپئیر (سی ای او)
خدماتایکسپریس اور کارگو ڈلیوری خدمات
آمدنی€6.91 ارب (2015)
مالک کمپنیفیڈیکس
ویب سائٹwww.tnt.com

ٹی این ٹی ایکسپریس ایک بین الاقوامی کورئیر کی ڈلیوری کمپنی ہے۔ یہ کمپنی فیڈیکس کا ایک ذیلی ادارہ ہے ، جس کا صدر مقام نیدرلینڈ کے شہرہوفڈورپ میں ہے۔

تاریخ[ترمیم]

فروری 2010 میں انگلینڈ کے پلائماؤتھ میں ٹی این ٹی ایکسپریس ٹرک

26 مئی 2011 کو یوروونسٹ ایمسٹرڈیم میں درج ہونے والی ٹی این ٹی ایکسپریس اپنی بنیادی کمپنی ٹی این ٹی این وی سے الگ ہوگئی۔ اس کے بعد ٹی این ٹی این وی نے اپنا نام پوسٹ این ایل رکھ دیا ۔

مارچ 2012 میں ، یو پی ایس نے ٹی این ٹی ایکسپریس کو 6.7 ارب ڈالر میں حاصل کرنے کے اپنے ارادے کا اعلان کیا۔ [1] تاہم ، یہ اعلان جنوری 2013 میں ہوا ، جب یہ اعلان کیا گیا کہ یو پی ایس یورپی کمیشن سے اجازت حاصل کرنے میں ناکام رہا اور اسی بنیاد پر اس کی فروخت کو روک دیا گیا۔ [2]

اپریل 2015 میں، فیڈ ایکس نے ٹی این ٹی ایکسپریس کو 4.4 ارب پاؤنڈ میں خریدنے کے ارادے کا اعلان کیا تاکہ فیڈیکس یورپ میں اپنی خدمات کو وسعت دے سکے۔ یورپی کمیشن نے منصوبہ کے بارے میں مزید تحقیقات کا آغاز کیا۔ 8 جنوری 2016 کو ، یوروپی کمیشن نے معاہدے کی منظوری دے دی ، اور یہ 25 مئی 2016 کو یہ سودا مکمل ہوا۔

اگست 2017 میں ، ٹی این ٹی ایکسپریس ، نوٹ پیٹیا سائبر حملے سے بری طرح متاثر ہوئی تھی ، جزوی طور پر کیونکہ اس کا کچھ آپریشن اور مواصلاتی نظام یوکرائن میں واقع ہے ، جہاں سائبر حملے کا آغاز ہوا۔ ٹی این ٹی ایکسپریس کو کافی مدت کے لئے دستی عمل کا استعمال کرتے ہوئے کام کرنا پڑا جس کی وجہ سے بہت بڑے بیک لکس پیدا ہوئے۔ کچھ ریکارڈ مکمل طور پر کھو گئے تھے۔

آپریشنز[ترمیم]

ٹی این ٹی یورپ ، ایشیا بحر الکاہل ، امریکہ ، مشرق وسطی ، اور افریقہ کے خطے میں سڑک اور فضائی ذرائع سے ترسیل کی خدمات پیش کرتا ہے۔ جون 2014 میں ، ٹی این ٹی نے ریل فریٹ ٹرائل کا جائزہ لیا جس میں برطانیہ میں کاروباری اداروں کو مدد فراہم کرنے اور کاربن کے اخراج کو کم کرنے کا اندازہ لگایا گیا۔ [3]

حوالہ جات[ترمیم]

  1. "UPS agrees to buy TNT Express for $6.7B". USA Today. 19 March 2012. اخذ شدہ بتاریخ 19 مارچ 2012. 
  2. "Major Express Freight and Logistics Merger Torpedoed by European Commission". Handy Shipping Guide. اخذ شدہ بتاریخ 15 جنوری 2013. 
  3. Rail Trial Could Lead to Better Support to UK Businesses and Cut Carbon Emissions

بیرونی روابط[ترمیم]