پرتیما بھومک

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
پرتیما بھومک
مناصب
رکن سترہویں لوک سبھا[1]   ویکی ڈیٹا پر (P39) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
رکنیت سنہ
23 مئی 2019 
حلقہ انتخاب تریپورہ لوک سبھا حلقہ 
پارلیمانی مدت 17ویں لوک سبھا 
معلومات شخصیت
پیدائش سنہ 1980 (عمر 41–42 سال)  ویکی ڈیٹا پر (P569) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
شہریت Flag of India.svg بھارت  ویکی ڈیٹا پر (P27) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
جماعت بھارتیہ جنتا پارٹی  ویکی ڈیٹا پر (P102) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
عملی زندگی
پیشہ سیاست دان  ویکی ڈیٹا پر (P106) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
پیشہ ورانہ زبان ہندی  ویکی ڈیٹا پر (P1412) کی خاصیت میں تبدیلی کریں

پرتیما بھومک (پیدائش: 28 مئی 1969ء) ایک بھارتی سیاست دان ہیں جو فی الحال مودی کی دوسری وزارت میں سماجی انصاف اور بااختیار بنانے کی وزارت میں وزیر مملکت کے طور پر خدمات انجام دے رہی ہیں۔ [2] وہ مرکزی وزیر بننے والی پہلی تریپورہ کی رہائشی اور شمال مشرق سے دوسری خاتون ہیں۔ [3] وہ بھارتیہ جنتا پارٹی کی رکن کے طور پر تریپورہ ویسٹ سے بھارتی پارلیمان کے ایوان زیریں لوک سبھا کے لیے بھی منتخب ہوئیں۔ [4] انہیں جنوری 2016ء میں ریاستی جنرل سکریٹری کے طور پر تریپورہ کے موجودہ وزیر اعلیٰ شری بپلاب کمار دیب کی ٹیم میں شامل کیا گیا تھا۔ وہ سونمورا سب ڈویژن کے تحت بارانارائن نامی گاؤں سے تعلق رکھتی ہے۔ وہ 1991ء سے بی جے پی کی رکن ہیں۔ وہ دیدی کے نام سے مشہور ہیں۔

تعلیم[ترمیم]

محترمہ پرتیما بھومک 1991ء میں تریپورہ یونیورسٹی کے تحت ویمن کالج، اگرتلہ سے بائیو سائنس میں گریجویٹ ہیں۔

بطور لوک سبھا کے جماعتی وہپ[ترمیم]

پرتیما بھومک نے وزیر اعظم نریندر مودی اور بی جے پی کے صدر امیت شاہ کو جماعت کی لوک سبھا وہپ فہرست میں شامل کرنے پر اظہار تشکر کیا ہے۔

بطور ممبر پارلیمان[ترمیم]

پرتیما بھومک [5] تریپورہ ویسٹ سے 17ویں لوک سبھا کے لیے منتخب ہوئیں۔ نتیجہ کے باضابطہ اعلان کے بعد، آئی اے این ایس کے ساتھ ایک انٹرویو میں، 50 سالہ سائنس گریجویٹ، پرتیما بھومک نے کہا: "میں ریاست کی ہمہ جہت ترقی کے لیے کام کروں گی۔ وزیر اعظم نریندر مودی اور جماعت کے صدر امیت شاہ کا ترقی کا منتر اور ویژن عوام کی فلاح و بہبود کے لیے ہمارا مستقبل کا لائحہ عمل ہے۔

بی جے پی کی ریاستی اکائی کی جنرل سکریٹری بھومک نے بتایا کہ تریپورہ کو ایک ماڈل ریاست بنانے کے وزیر اعلیٰ بپلب کمار دیب کے وژن کو پورا کرنے کے لیے، ہم سب مل کر اس خواب کو پورا کرنے کے لیے کام کریں گے۔

بھومک نے 5,73,532 ووٹ (درست ووٹوں کا 51.77 فیصد) حاصل کرکے تریپورہ ویسٹ نشست پر اپنے کانگریس حریف سبل بھومک کو 3,05,689 ووٹوں کے فرق سے شکست دی، کانگریس کی مہارانی ببھو کے بعد تریپورہ سے دوسری لوک سبھا رکن ہیں۔ کماری دیوی، جو تریپورہ کی سابق وزیر بھی ہیں، جو 1991ء میں جیتی تھیں۔

مرکزی وزیر[ترمیم]

جب کابینہ میں ردوبدل ہوا تو وہ مودی کی دوسری وزارت میں سماجی انصاف اور امپاورمنٹ کی ریاستی وزیر بنیں۔ [6] وہ تریپورہ سے پہلی مرکزی وزیر بنیں۔ [7]

حوالہ جات[ترمیم]

  1. Members : Lok Sabha — اخذ شدہ بتاریخ: 13 ستمبر 2021
  2. "Cabinet Reshuffle: The full list of Modi's new ministers and what they got". دی اکنامک ٹائمز. 8 جولائی 2021. اخذ شدہ بتاریخ 8 جولائی 2021. 
  3. https://indianexpress.com/article/north-east-india/tripura/pratima-bhowmik-first-tripura-resident-second-woman-from-ne-in-union-cabinet-7393741/
  4. "Pratima Bhoumik(Bharatiya Janata Party(BJP)):Constituency- TRIPURA WEST(TRIPURA) – Affidavit Information of Candidate". 
  5. "Members : Lok Sabha". 
  6. "Modi cabinet rejig: Full list of new ministers". India Today. اخذ شدہ بتاریخ 08 جولا‎ئی 2021. 
  7. "Pratima Bhoumik becomes first politician from Tripura to join Union Cabinet". India Today. اخذ شدہ بتاریخ 08 جولا‎ئی 2021.