مندرجات کا رخ کریں

پرنٹ شدہ سرکٹ بورڈ

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
ڈی وی ڈی پلیئر کا پرنٹ شدہ سرکٹ بورڈ

الیکٹرانکس کے تناظر میں، پرنٹ شدہ سرکٹ بورڈ یا PCB[1] ایک برقی جزو ہے جو الیکٹرانک اجزاء کو بنیاد/پناہ فراہم کرنے اور ترسیلی راستوں کے ذریعے ان کو آپس میں جوڑنے کے لیے استعمال ہوتا ہے۔ یہ وہ بنیاد ہے جو آلات میں موجود تمام الیکٹرانک اجزاء کو جوڑتی ہے۔ یہ ان اجزاء کے درمیان رابطہ کرنے اور مل کر کام کرنے کے لیے ایک پلیٹ فارم کی طرح کام کرتا ہے۔ یہ ایک موصل سبسٹریٹ پر تانبے کے ورق کاسٹ بورڈ سے تانبے کو احتیاط سے ہٹا کر بنایا گیا ہے۔

یہ کنڈکٹو اور موصلیت پرتوں کے پرتدار سینڈوچ ڈھانچے کی شکل اختیار کرتا ہے: ہر کنڈکٹو پرتوں کو نقوش و نشانات، سطح اور دیگر خصوصیات کے نمونے کے ساتھ ڈیزائن کیا گیا ہے (ایک ہموار سطح پر تاروں کی طرح) تانبے کی ایک یا زیادہ شیٹ تہوں سے اور/یا غیر کنڈکٹو سبسیٹیٹ کی شیٹ تہ کے درمیان۔ برقی اجزاء کو بیرونی تہوں پر کنڈکٹو پیڈ پر اس شکل میں لگایا جا سکتا ہے جو جزو کے ٹرمینلز کو قبول کرنے کے لیے ڈیزائن کیا گیا ہے، عام طور پر ٹانکا گری کے ذریعے، دونوں کو برقی طور پر جوڑنے اور میکانکی طور پر اس سے جوڑنے کے لیے۔ ایک اور مینوفیکچرنگ عمل ویاس چڑھایا ہوا سوراخ شامل کرتا ہے جو تہوں کے درمیان باہمی تعلق کی اجازت دیتا ہے۔

پی سی بی کی خاصیت یہ ہے کہ یہ مضبوط، سستا اور انتہائی قابل اعتماد ہے۔ یہ بڑی مقدار میں الیکٹرانک سرکٹس کی تیاری کے لیے بالکل موزوں ہیں۔ پرنٹ شدہ سرکٹ بورڈ ایک پتلا بورڈ ہے جس پر سرکٹ کے اجزاء رکھنے کے لیے سوراخ بنائے جاتے ہیں اور ان اجزاء کو دوسرے اجزاء سے جوڑنے کے لیے تانبے کی پٹڑی بنائی جاتی ہے۔ بورڈ خود کچھ نان کنڈکٹیو میٹریل سے بنا ہے۔ پی سی بی یک طرفہ، دو طرفہ یا یہاں تک کہ کثیر رخا ہو سکتا ہے۔ دو یا دو سے زیادہ اطراف والے بورڈ کے مختلف طیاروں (اطراف) پر پٹریوں کو پلیٹڈ تھرو ہولز کے ذریعے دوسرے جہاز سے جوڑا جاتا ہے جسے ویا(via) کہتے ہیں۔ آج کل، پیچیدہ پی سی بی کو ڈیزائن کرنے کے لیے بہت سے پروگرام (مفت یا ادا شدہ) دستیاب ہیں۔


حوالہ جات[ترمیم]

  1. "Full Form of PCB"۔ www.techgurukagyan.com۔ 6 فروری 2020 میں اصل سے آرکائیو شدہ۔ اخذ شدہ بتاریخ 22 فروری 2020