پرواز ہے جنون

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
پرواز ہے جنون
Parwaaz Hai Junoon.jpeg
فلم پوسٹر
ہدایت کار حسیب حسن
پروڈیوسر Momina Duraid
تحریر فرحت اشتیاق
ستارے
سنیماگرافی کاکا ٹونگ
سلمان رزاو
فرحان حگیظ
پروڈکشن
کمپنی
مومینا اینڈ دورید فلمز
تقسیم کار Hum Films
تاریخ اشاعت
دورانیہ
130 منٹ[3]
ملک پاکستان
زبان اردو
باکس آفس روپیہ 40.25 کروڑ[4][5]

پرواز ہے جنون 2018ء میں جاری ہونے والی ایک پاکستانی اردو زبان کی فلم ہے۔

کہانی[ترمیم]

فلم دو داستانوں کے بیچ آگے پیچھے ہورہی ہے۔ پہلے ایک نوجوان خاتون ثانیہ (ہانیہ عامر) پاکستان میں بیرونی اسلام آباد کے پہاڑوں کے کنارے بیٹھی ہیں۔ چائے کے کئی کپ سے لطف اندوز ہوتے ہوئے ، وہ آسمان کی طرف دیکھتی ہے اور ایک فضائی (پاک فضائیہ) جیٹ طیارے سے زیادہ اڑاتی ہوئی طائفے سے گھورتی رہتی ہے۔ اگلے منظر میں 3 دشمن میرج -2000 کی "مشرقی سیکٹر سے" نے پاکستانی فضائی حدود میں گھس لیا ہے اور 2 پی اے ایف جے ایف 17 ، حمزہ حیدر علی (حمزہ علی عباسی) اور نادر کرمانی (شاز خان) کے ذریعہ ان کو روکنے کے لیے ہنگامے کھائے ہوئے ہیں۔ شدید فضائی کشمکش کے بعد ، حمزہ نے ایک میرج -2000 کو ایک میزائل کے ساتھ گولی مار دی اور دوسرے کو بندوق سے گولی مارنے کی کوشش کی جس سے جام ختم ہو گیا۔ جائے وقوع سے پیچھے ہٹنے کے احکامات پر عمل کرنے کی بجائے ، وہ اسلحے کے کام نہ کرنے کے باوجود محاذ آرائی میں رہتا ہے اور اپنے ونگ مین اور بہترین دوست نادر کو میزائل سے دوسرا جیٹ گرانے کے لیے کور فراہم کرتا ہے۔ تیسرا گھسنے والا لڑائی سے پیچھے ہٹ گیا اور حمزہ اور نادر فتح سے گھر واپس آئے۔ حمزہ کو تاہم اس کے کمانڈنگ آفیسر نے بدنام ہتھیاروں سے لڑنے کے دوران ایسے خطرناک خطرہ مول لینے پر سرزنش کی ہے لیکن حمزہ نے اس بات کا ذکر کیا ہے کہ ہم کس طرح 1965 کی پاک-بھارت جنگ کے دوران اسکواڈرن لیڈر سرفراز احمد رفیق کے اسی طرح کے حالات کی عکسبندی کر رہے تھے جس کی وجہ سے ان کی شہادت ہوئی۔

کردار[ترمیم]

، وغیرہ

حوالہ جات[ترمیم]

  1. نقص حوالہ: ٹیگ <ref>‎ درست نہیں ہے؛ eiddate نامی حوالہ کے لیے کوئی مواد درج نہیں کیا گیا۔ (مزید معلومات کے لیے معاونت صفحہ دیکھیے)۔
  2. نقص حوالہ: ٹیگ <ref>‎ درست نہیں ہے؛ eidazha نامی حوالہ کے لیے کوئی مواد درج نہیں کیا گیا۔ (مزید معلومات کے لیے معاونت صفحہ دیکھیے)۔
  3. "Parwaaz Hai Junoon (ME Cinemas)"۔ مورخہ 6 جنوری 2019 کو اصل سے آرکائیو شدہ۔ اخذ شدہ بتاریخ 24 اگست 2018۔
  4. Parwaaz Hai Junoon on Facebook. 12 September 2018. Retrieved 12 September 2018.
  5. "PARWAAZ HAI JUNOON 4TH WEEKEND BUSINESS PAKISTAN :: CROSSES 40CR"۔ boxofficedetail.com۔ 17 ستمبر 2018۔ مورخہ 6 جنوری 2019 کو اصل سے آرکائیو شدہ۔ اخذ شدہ بتاریخ 19 ستمبر 2018۔