پيالہ

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے

ايک کپ ایک اوپن ٹاپ کنٹینر ہے جو ڈالنے یا پینے کے لیے اور سيال شئ ركھنے کے لیے استعمال ہوتا ہے۔ جب کہ بنیادی طور پر پینے کے لیے استعمال ہوتا ہے ، اسے بہا دینے کے لیے (جیسے ، چینی ، آٹا ، اناج) ٹھوس ذخیرہ کرنے کے لیے بھی استعمال کیا جا سکتا ہے۔ کپ شیشے ، دھات ، چین ، مٹی ، لکڑی ، پتھر ، پولی اسٹرین ، پلاسٹک ، ایلومینیم یا دیگر مواد سے بنے ہو سکتے ہیں اور عام طور پر ایک تنے ، ہینڈلز یا دیگر زینتوں سے طے ہوتے ہیں۔ کپ مختلف ثقافتوں اور معاشرتی طبقوں کی ایک وسیع رینج میں پیاس بجھانے کے لیے استعمال کیے جاتے ہیں اور کپ کے مختلف شیلیوں کو مختلف مائعات یا مختلف حالتوں میں استعمال کیا جا سکتا ہے۔ مختلف طرزوں کے کپ مختلف قسم کے مائعات یا کھانے پینے کی چیزوں (جیسے تدریج اور پیمائش کے کپ) کے لیے ، مختلف حالات میں (جیسے واٹر اسٹیشنوں یا تقریبات اور رسومات میں) یا سجاوٹ کے لیے استعمال ہو سکتے ہیں۔ تاریخ کپ آم ہیں جو مائع پکڑنے کے لیے ہاتھوں یا پیروں کا استعمال کرتے ہیں۔ ریکارڈ شدہ تاریخ سے پہلے سے ہی یہ تقریبا یقینی طور پر استعمال ہوتے رہے ہیں اور پوری دنیا میں آثار قدیمہ کے مقامات پر پائے جاتے ہیں۔ پراگیتہاسک کپ بعض اوقات گولوں سے بنا کر پتھروں کو کھوکھلا کر دیا جاتا تھا۔

قدیم میسوپوٹیمیا میں ، کپ مختلف مقاصد کے لیے made تیار کیے گئے تھے ، ممکنہ طور پر الکحل مشروبات کی آمدورفت اور پینا بھی شامل ہیں۔

اس بات کا ایک ثبوت موجود ہے کہ رومن سلطنت نے پورے کپ میں کپ کا استعمال پھیلادیا ہے (حوالہ ضروری ہے) ، قابل ذکر مثالوں کے ساتھ ویلز میں چاندی کے کپ اور قدیم تھریس میں رنگ بدلنے والے شیشے کے کپ بھی شامل ہیں۔ انگلینڈ میں ، کپ کی تلاش کی گئی ہے جو کئی ہزار سال پرانی ہے ، جس میں ریلٹن گولڈ کپ بھی شامل ہے ، جس میں تقریبا 3، 3،700 سال پرانا ہے۔ یورپین آنے سے کئی صدیوں پہلے کپ میں امریکا میں استعمال کیا جاتا تھا۔ خلیج میکسیکو کے ارد گرد ، مقامی امریکی معاشروں نے دیگر مقاصد کے علاوہ ، کپ پینے کے لیے ہارس شنچ کا استعمال کیا۔ ثقافتی اہمیت اور کپ کا استعمال چونکہ کپ قدیم زمانے سے ہی کھانے کا لازمی جزو رہے ہیں ، لہذا وہ انسانی ثقافت کا ایک قابل قدر حصہ بن چکے ہیں۔ کپ کی شکل یا تصویر انسانی ثقافتوں میں مختلف مقامات پر ظاہر ہوتی ہے۔ شاہ کا پیالہ تاریخی طور پر ، بادشاہوں کو زہر دے کر قتل کرنے کے بارے میں تشویش لاحق رہی ہے۔ اس انجام سے بچنے کے لیے ، وہ اکثر سرشار کپ استعمال کرتے تھے ، کپ رکھنے والوں کے ساتھ ان کی حفاظت کرتے تھے۔ ایک "ڈیوائننگ کپ" سمجھا جاتا تھا کہ وہ زہر کا پتہ لگاسکے۔ بائبل میں ، جوزف نے فرعون کے کپ اٹھانے والے کے لیے ایک خواب کی ترجمانی کی اور ایک چاندی کا جادوئی کپ اپنے بھائیوں کے ساتھ صلح کرنے میں کلیدی کردار ادا کیا۔

سپا کپ خاص کپ ہیں جو معدنیات یا تھرمل پانی براہ راست کسی چشمے سے پینے کے لیے استعمال ہوتے ہیں ، جو 17 ویں صدی کے دوران شمال مغربی بوہیمیا میں تیار ہوا تھا اور اب یہ چیک لوک کہانیوں کا حصہ ہیں۔ حوالہ جات