پیشن فروٹ

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search

جوش ، جذبات کا پھل کا رس ایک مشروب ہے جو گودا یا پودوں کے پاسسفلوورا کے بیجوں سے تیار ہوتا ہے۔ تکنیکی طور پر ، جذبہ پھل ایک بیری ہے جس میں تین مختلف اقسام ہیں جیسے زرد جذبہ پھل ، ارغوانی جذبہ پھل اور وشال جذبہ پھل۔ لفظی طور پر ، یہ جوس پھل کی نچوڑ کو دبانے یا دبانے سے بنایا جاتا ہے۔ Passiflora edulis بیل کی ایک قسم ہے جو جنوبی امریکہ کے مختلف علاقوں میں موروثی ہے۔ جوس میں میٹھی خوشبو ہوتی ہے اور یہ بہت تیز ہوتی ہے جس کی وجہ سے اس کو ذائقہ شامل کرنے کے ليے دوسرے پھلوں کے رس میں ملایا جاتا ہے۔

جوش ، جذبہ فروٹ کا جوس کیسے بنائیں؟[ترمیم]

اجزاء:[ترمیم]

   6 پکے جذبہ پھل

   فلٹرڈ پانی کے 5 کپ

   چینی کا 1 چائے کا چمچ

نسخہ:[ترمیم]

   جذبہ پھل (آدھے میں) کاٹ لیں اور بیجوں کو بلینڈر میں نکالیں۔

   اس کے بعد بلینڈر میں 3 کپ پانی شامل کریں۔

   پھلوں اور بیجوں پر نرمی سے عمل کریں جو بیجوں کو الگ کردیں گے۔ اسے نچلی سطح پر بلینڈ کریں۔

   بیجوں کو ضائع کرنے کے لئے چھلنی کے ذریعے ملاوٹ ڈالیں۔

   چینی اور دوسرا 2 کپ پانی شامل کریں اور اچھی طرح ہلائیں۔

   ریفریجریٹ جوس اور پیش کریں۔

جذبہ پھلوں کے رس کے صحت سے متعلق فوائد[ترمیم]

جذبہ پھل کا استعمال بینائی کو بہتر بنانے ، عمل انہضام کی حوصلہ افزائی ، دل کی مدد ، نیند میں معاون ، پیٹ کی سوزش ، ہڈیوں کو مضبوط بنانے ، گردش کی حمایت ، مدافعتی نظام کو بڑھانے ، وزن میں کمی ، بلڈ پریشر کو کم کرنے اور دماغی افعال کو فروغ دینے میں مدد کرتا ہے۔

   مدافعتی نظام کو بڑھاو[ترمیم]

جذبہ پھلوں کا رس وٹامن سی کا ایک بہت بڑا ذریعہ ہے جو مدافعتی نظام کے لئے مفید ہے اور جسمانی دفاع کی پہلی لائن سمجھے جانے والے سفید خون کے خلیوں کی تیاری میں اضافہ کرتا ہے۔ اینٹی آکسیڈینٹ ہونے کی وجہ سے ، وٹامن سی آکسائڈیٹیو تناؤ کو کم کرنے اور دائمی بیماری کے امکانات کو روکنے میں مدد کرتا ہے۔

   بلڈ پریشر کو متوازن رکھیں[ترمیم]

جوش ، جذبات کے پھلوں کے رس میں پوٹاشیم کی قابل ذکر مقدار ہوتی ہے جو قلبی امراض کے امکانات کو بچانے اور شریانوں اور خون کی رگوں پر دباؤ کو کم کرکے بلڈ پریشر کو کم کرنے میں مدد کرتا ہے۔ اس رس میں دیگر الکلائڈز ہیں جو سوزش اور سھدایک خصوصیات مہیا کرتے ہیں۔

   گٹ صحت[ترمیم]

اس رس کو کولینٹ سمجھا جاتا ہے جو پی ایچ کی سطح میں توازن برقرار رکھنے اور آنتوں میں کم سوزش میں خارش اور آنتوں کے السر کو متاثر کرنے والی تکلیف دہ آنتوں کے سنڈروم کے امکانات کو روکنے میں مدد کرتا ہے۔

   دل کی صحت کو فروغ دیں[ترمیم]

جوش ، جذبہ پھلوں کے رس میں وٹامن اے اور بی فیملی وٹامن کا اعلی مقدار ہوتا ہے جو دل کی پریشانیوں سے حفاظت کرتا ہے اور کولیسٹرول کی مجموعی سطح کو کم کرتا ہے۔ یہ قلبی فعل کو بہتر بناتا ہے اور دل کے دورے ، ایٹروسکلروسیس اور اسٹروک کے امکانات کو کم کرتا ہے۔

مزید پڑھیے ۔۔ پیشن فروٹ یا جذبہ پھلوں کے رس کے صحت سے متعلق فوائد