پیلا ہتھوڑا (یلو ہیمر)

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search

پیلا ہتھوڑا یا یلو ہیمر (سائنسی نام: Emberiza citrinella ) بنٹنگ خاندان میں ایک عصفوری نسل پرندہ ہے جو قدیم قطب شمالی ماحولیاتی خطے کا ہے اور اسے نیوزی لینڈ اور آسٹریلیا میں متعارف کرایا گیا ہے۔ زیادہ تر یورپی پرندے سال بھر افزائش کی حد میں رہتے ہیں، لیکن مشرقی ذیلی نسلیں جزوی طور پر نقل مکانی کرتی ہیں، زیادہ تر آبادی مزید جنوب میں سردیوں میں رہتی ہے۔ نر پیلے ہتھوڑے کا سر ایک چمکدار پیلے رنگ کا ہوتا ہے، پیٹھ کی لکیر والی بھوری اور نچلے حصوں کا رنگ پیلا ہوتا ہے۔ پیلا ہتھوڑا کچھ جھاڑیوں یا درختوں کے ساتھ کھلے علاقوں میں عام ہے، اور سردیوں میں چھوٹے ریوڑ بناتا ہے۔

اس نمایاں پیلے رنگ کے پرندے نے رابرٹ برنز اور جان کلیئر کی نظموں کو متاثر کیا ہے اور اس کے خصوصی گیت نے بیتھوون اور میسیئن کے موسیقی کے کاموں کو متاثر کیا ہے۔

نسل[ترمیم]

پرندوں کا خاندان Emberizidae ایک واحد جینس Emberiza پر مشتمل ہے، جس کے تقریباً 40 ارکان ہیں، جن میں ذیادہ تر اب ناپید ہو چکے ہیں۔ [1] اس جینس کے اندر، پیلے ہتھوڑے کا سب سے زیادہ گہرا تعلق پائن بنٹنگ سے ہے، جس کے ساتھ یہ ایک سپر اسپیسز بناتا ہے۔ وہ کبھی کبھی ایک پرجاتی کے طور پر سمجھا جاتا ہے۔ سفید پوشیدہ اور سرل بنٹنگز بھی پرجاتیوں کے جوڑے کے قریبی رشتہ دار ہیں۔ [2] جہاں ان کی حدود آپس میں ملتی ہیں، وہاں یلو ہیمر اور پائن بنٹنگ ایک دوسرے سے پیدا ہوتے ہیں۔ پیلا ہیمر غالب ہے، اور ہائبرڈ زون مزید مشرق کی طرف بڑھ رہا ہے۔

ذیلی نسلیں[ترمیم]

فی الحال یلو ہیمر کی 3 تسلیم شدہ ذیلی اقسام ہیں: [2]

  • ای سی citrinella (Linnaeus, 1758)، نامزد ذیلی نسلیں، جو جنوب مشرقی انگلینڈ اور یورپ کے بیشتر مشرق میں روس کے شمال مغربی کونے اور مغربی یوکرین میں پائی جاتی ہیں۔
  • ای سی caliginosa ( Clancey ، 1940) آئرلینڈ، آئل آف مین، اور برطانیہ (سوائے جنوب مشرقی انگلینڈ) میں پائی جانے والی شکل ہے۔
  • ای سی erythrogenys ( Brehm, 1855) روس، وسطی یوکرین اور مشرقی بلقان سے مشرق کی طرف سائبیریا اور شمال مغربی منگولیا کی طرف بڑھتے ہیں، اور بحیرہ اسود کے مشرق میں اور قفقاز میں بھی الگ تھلگ آبادی رکھتے ہیں۔
نر E. c. caliginosa
مادہ

خوراک[ترمیم]

ان پرندوں کی خوراک بنیادی طور پر بیجوں پر مشتمل ہوتی ہے۔ زیادہ نشاستہ دار اشیاء کے تیل والے بیج، جیسے براسیکاس کو نظر انداز کر دیا جاتا ہے۔ عام کھانے کے پودوں میں کامن نیٹل، ڈاکس، عام ناٹ گراس، باتھو، عام چکویڈ اَلفیہ شامل ہیں۔ گھاس بھی اہم ہیں، خاص طور پر اناج، اور اناج موسم خزاں اور سردیوں میں کھائی جانے والی خوراک کا ایک اہم حصہ بناتا ہے، جو کے مقابلے میں گندم اور جئی کو ترجیح دی جاتی ہے۔ جب افزائش نہیں ہوتی ہے تو، پیلے ہتھوڑے ریوڑ میں چارہ لگاتے ہیں جو کبھی کبھار سینکڑوں پرندوں کی تعداد کر سکتے ہیں، اور اکثر دوسرے بنٹنگز اور فنچوں پر مشتمل ہوتے ہیں۔ [2]

حالت[ترمیم]

بین الاقوامی اتحاد برائے تحفظ قدرتر کا تخمینہ ہے کہ یلو ہیمر کی یورپی آبادی 54-93 ملین کے درمیان میں ہے۔ یوریشین کل 73-186 ملین پرندے تجویز کرتے ہیں۔اگرچہ آبادی میں کمی نظر آتی ہے، لیکن یہ کمی اتنی تیز نہیں ہے کہ ان کے خطرے کے معیار کو متحرک کر سکے۔ بڑی تعداد اور بڑی افزائش کی حد تقریباً 12.9 ملین کلومیٹر 2 (5ملین مربع میل) ہے۔[3] اس بنٹنگ کو بین الاقوامی اتحاد برائے تحفظ قدرتر نے کم تشویشناک انواع کے طور پر درجہ بندی کیا ہے۔

حوالہ جات[ترمیم]

[[زمرہ:نیوزی لینڈ میں پرندے]] [[زمرہ:روس میں پرندے]] [[زمرہ:یورپ کے پرندے]]

  1. Hoyo, Josep del (ویکی نویس). "Emberizidae". Handbook of the Birds of the World Alive. Lynx Edicions. اخذ شدہ بتاریخ 13 اپریل 2014.  (رکنیت درکار)
  2. ^ ا ب پ Hoyo, Josep del (ویکی نویس). "Yellowhammer". Handbook of the Birds of the World Alive. Lynx Edicions. اخذ شدہ بتاریخ 13 اپریل 2014.  (رکنیت درکار)
  3. "BirdLife International Species factsheet: Yellowhammer Emberiza citrinella ". BirdLife International. اخذ شدہ بتاریخ 24 اپریل 2014.