پیونی پھول کاپودا

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search

Peony پھول کا پودا

Paeonia wittmanniana Fruits BOGA

Peonyایک پھولوں کا پودا ہے جو paeony جینس کی نسل ہے ، جو Paeoniaceae خاندان کی واحد نسل ہے۔  Peonies ایشیا ، یورپ اور مغربی شمالی امریکہ کے مقامی ہیں۔ سائنس دانوں میں 25 سے 40 تک کی ذات کی شناخت کی جاسکتی ہےحالانکہ موجودہ اتفاق رائے سے33معلوم پرجاتی ہے۔ پرجاتیوں کے مابین تعلقات کو مزید واضح کرنے کی ضرورت ہے۔

زیادہ تر جڑی بوٹیوں والی بارہماسی پودوں کی لمبائی 0-25-1 میٹر (1–3 فٹ) لمبی ہوتی ہے ، لیکن کچھ لکڑی کے جھاڑیوں کی لمبائی 0.25–.5.5 میٹر (1-1 فٹ) لمبی ہوتی ہے۔  ان کے مرکب ، گہری لمبی پتیوں اور بڑے ، اکثر خوشبودار پھول ہوتے ہیں ، رنگوں میں ، جس میں جامنی اور گلابی سرخ ، سفید یا پیلے رنگ ، بہار کے آخر اور موسم گرما کے اوائل میں ہوتے ہیں۔  پھولوں کا ایک مختصر پھولنے والا موسم ہوتا ہے ، عام طور پر صرف 7-10 دن ہوتے ہیں۔

گرم علاقوں میں پیوونی مشہور باغیچے کے پودوں میں شامل ہیں۔  peonies بھی بڑے پیمانے پر کٹے ہوئے پھولوں کے طور پر فروخت کیا جاتا ہے ، حالانکہ عام طور پر صرف موسم بہار کے آخر اور موسم گرما کے شروع میں ہی دستیاب ہوتا ہے۔  موسم گرما کے وسط سے دیر تک گرمی کا ایک ابھرتا ہوا ذریعہ Alaskan کا بازار ہے۔ جب طویل عرصے تک سورج کی روشنی کی وجہ سے بڑھتی ہوئی انوکھی صورتحال ، Alaskan سے پیدا ہوتی  ہے تب دوسرے ذرائع سے فصل پوری ہوتی ہے۔