ڈایناسور ٹرین

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
ڈایناسور ٹرین
DinosaurTrain.jpg

صنف مزاحیہ ٹیلیویژن سیریز  ویکی ڈیٹا پر (P136) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
ملک Flag of the United States (1795-1818).svg ریاستہائے متحدہ امریکا
Flag of Canada (Pantone).svg کینیڈا
Flag of the United Kingdom (3-5).svg مملکت متحدہ  ویکی ڈیٹا پر (P495) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
زبان انگریزی  ویکی ڈیٹا پر (P364) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
تعداد سیزن 2   ویکی ڈیٹا پر (P2437) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
تعداد اقساط 40   ویکی ڈیٹا پر (P1113) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
تقسیم کار نیٹ فلکس  ویکی ڈیٹا پر (P750) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
نیٹ ورک پی بی ایس کڈز  ویکی ڈیٹا پر (P449) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
پہلی قسط 7 ستمبر 2009[1]  ویکی ڈیٹا پر (P580) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
آخری قسط 15 جون 2020[2]  ویکی ڈیٹا پر (P582) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
بیرونی روابط
باضابطہ ویب سائٹ باضابطہ ویب سائٹ  ویکی ڈیٹا پر (P856) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
آئی ایم ڈی بی صفحة البرنامج  ویکی ڈیٹا پر (P345) کی خاصیت میں تبدیلی کریں

ڈایناسور ٹرین (انگریزی: Dinosaur Train) ایک امریکی کمپیوٹر متحرک میوزیکل ٹیلی ویژن سیریز ہے جو کریگ بارلیٹ نے تخلیق کیا ہے۔

کہانی[ترمیم]

یہ شو جنگلات ، دلدل ، فعال آتش فشاں اور سمندروں کی ایک سنکی پراگیتہاسک دنیا میں ترتیب دیا گیا ہے ، یہ سب ڈایناسور اور دیگر جانوروں کی زندگی کے ساتھ ملتا ہے اور ایک ٹرین لائن سے جوڑا جاتا ہے جسے ڈایناسور ٹرین کہا جاتا ہے۔ اس بھاپ انجن والی ٹرین کو ہر طرح کے ڈایناسور کے رواج اپنی مرضی کے مطابق بنایا جاسکتا ہے: کھڑکیوں میں لمبی گردن والے سورپوڈز کو ایڈجسٹ کیا جاسکتا ہے ، بڑی تعداد میں تھروپڈس کے لیے آبزرویشن کار میں کافی ہیڈ روم موجود ہے اور ایکواکار سمندر جانے والے مسافروں کے لیے ایکویریم ہے۔ اس خیالی کائنات میں اسمارٹ ترین ڈایناسور کی حیثیت سے ٹرین خود ٹروڈنز چلاتی ہے۔ ڈایناسور ٹرین پوری دنیا میں چکر لگاتی ہے۔ یہاں تک کہ یہ سمندروں اور اندرونی سمندروں کو بھی عبور کرتا ہے ، یہاں تک کہ زیر زمین پراگیتہاسک جانوروں کا دورہ کرنے کے لیے رک جاتا ہے۔ جادوئی ٹائم سرنگوں سے گذر کر ٹریاسک ، جوراسک اور کریٹاسیئس وقت کے ادوار تک یہ پوری میسوزوک ایرا ، "ڈایناسور کا دور" سے گذر سکتی ہے۔

ڈایناسور ٹرین کی دنیا بڈی ٹائرننوسورس کی نظروں سے دیکھی جاتی ہے۔ شو کے مرکزی عنوان والے گیت میں ، ہم یہ سیکھتے ہیں کہ بڈی مسٹر اور مسز پیٹیرانوڈن نے اپنایا تھا۔ انہوں نے کہا کہ ایک ہی وقت میں ان کے پیٹیرانوڈن بہن بھائیوں چھوٹے ، چمکدار اور ڈان کے طور پر نکلا۔[3] میسوزوک کے آس پاس ڈایناسور ٹرین کا سفر کرتے ہوئے ، ٹرین کے ٹروڈن کنڈکٹر کے ذریعہ ڈایناسور کے تمام حقائق فراہم کیے جاتے ہیں ،[4] بڈی کو معلوم ہوتا ہے کہ وہ ٹائرننوسورس ہے۔ مخلوط نوع کے خاندان میں اپنایا ہوا بچہ ، بڈی پرجاتیوں کے مابین پائے جانے والے فرق اور متعدد قسم کے ڈایناسور کے بارے میں جاننے کے لیے عزم ظاہر کرتا ہے کہ وہ ڈایناسور ٹرین پر سوار ہو کر کرسکتا ہے۔ شو میں نمایاں ڈایناسور پرجاتیوں دائمی ماہر ماہرینیات نے دریافت کی ہیں۔

حوالہ جات[ترمیم]

  1. https://www.fernsehserien.de/dino-zug — اخذ شدہ بتاریخ: 14 جون 2020
  2. http://dbpedia.org/resource/Dinosaur_Train — اخذ شدہ بتاریخ: 19 اپریل 2020
  3. "About Dinosaur Train". PBS KIDS for Parents. اخذ شدہ بتاریخ August 26, 2019. 
  4. "The Jim Henson Company Celebrates 100-Episode Milestone For Award-Winning Preschool Animated Series Dinosaur Train™ With New Season Five Episodes For PBS KIDS®" (Press release). Jim Henson Company. September 25, 2018. مورخہ 2021-03-01 کو اصل سے آرکائیو شدہ. اخذ شدہ بتاریخ 2021-06-06. 

بیرونی روابط[ترمیم]