ڈیسپیکیبل می (فلم)

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
ڈیسپیکیبل می
(انگریزی میں: Despicable Me ویکی ڈیٹا پر (P1476) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
Despicable Me Poster.jpg

ہدایت کار
پیری کوففن
کرس رینود  ویکی ڈیٹا پر (P57) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
صنف مزاحیہ فلم[1]  ویکی ڈیٹا پر (P136) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
سلسلہ ڈیسپیکیبل می (الترتيب: 1)  ویکی ڈیٹا پر (P179) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
دورانیہ 95 منٹ[2]
زبان انگریزی  ویکی ڈیٹا پر (P364) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
ملک Flag of the United States.svg ریاستہائے متحدہ[3][4]
اسٹوڈیو
یونیورسل سٹوڈیوز
الیومینیشن  ویکی ڈیٹا پر (P272) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
تقسیم کنندہ یونیورسل سٹوڈیوز،  نیٹ فلکس  ویکی ڈیٹا پر (P750) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
میزانیہ 69000000 امریکی ڈالر  ویکی ڈیٹا پر (P2130) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
باکس آفس
تاریخ نمائش 20 جون 2010
30 ستمبر 2010 (جرمنی)[5]
4 نومبر 2010 (ہنگری)[6]
6 اکتوبر 2010 (فرانس)  ویکی ڈیٹا پر (P577) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
مزید معلومات۔۔۔
باضابطہ ویب سائٹ باضابطہ ویب سائٹ  ویکی ڈیٹا پر (P856) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
آل مووی v475296  ویکی ڈیٹا پر (P1562) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
IMDb logo.svg
tt1323594  ویکی ڈیٹا پر (P345) کی خاصیت میں تبدیلی کریں

ڈیسپیکیبل می (انگریزی: Despicable Me) ایک 2010 امریکی کمپیوٹر متحرک کامیڈی فلم ہے۔ الیومینیشن انٹرٹینمنٹ کے ذریعہ تیار کردہ اور یونیورسل پکچرز کے ذریعہ تقسیم کیا گیا۔ ڈیس پی ایبل می فرنچائز میں یہ پہلی قسط ہے۔

کہانی[ترمیم]

جب ایک گمنام حریف گیزا کے عظیم اہرام کو چرا لیتا ہے اور اس کی جگہ ایک انفلٹیبل نقل سے بدل دیتا ہے تو دیرینہ سپروائیلین گرو کو اس کا غرور چوٹ پہنچتا ہے۔ جوابی کارروائی میں ، وہ ، اس کے بزرگ اسسٹنٹ ڈاکٹر نیفریو اور اس کی منینز کی فوج نے زمین کے چاند کو سکڑنے اور چوری کرنے کا منصوبہ بنایا۔ ڈاکٹر نیفریو کو تشویش ہے کہ وہ اس کے متحمل نہیں ہوسکتے ہیں ، لہذا گرو بینک آف ایول کے ڈائریکٹر مسٹر پرکنس سے قرض کے لیے درخواست دیتے ہیں۔ مسٹر پرکنز سکڑنے والی کرن کو چوری کرکے سب سے پہلے گرو کو متاثر کرنے کو کہتے ہیں۔ بینک میں رہتے ہوئے ، گرو نے نوجوان سپروائیلین ویکٹر سے ملاقات کی اور سیکھا کہ وہ پیرامڈ ڈکیتی کے پیچھے ماسٹر مائنڈ ہیں۔

گرو اور اس کے دو منی کامیابی کے ساتھ ایک ریسرچ بیس سے سکڑنے والی کرن کو چوری کرتے ہیں ، لیکن ویکٹر انھیں روکتا ہے اور اپنے لیے چوری کرتا ہے۔ گرو نے ویکٹر کے قلعے سے سکڑنے والی کرن کو چوری کرنے کی کوشش کی ، صرف متعدد بوبی جالوں سے گھات لگانے کے لیے۔ اس نے مارگو ، ایدتھ اور ایگنیس نامی تین یتیم لڑکیوں کو ویکٹر کے قلعے تک رسائی حاصل کرنے پر نوٹس لیا کیوں کہ وہ مس یٹی ، ان کے یتیم خانے کے میٹرن کے لیے کوکیز فروخت کررہی ہیں۔ گرو نے خود کو دانتوں کا ڈاکٹر بننے اور لڑکیوں کو گود لینے کا فیصلہ کیا ہے ، تاکہ سکریٹ کرن کو سکڑنے والی کرن کو دوبارہ حاصل کرنے کے لیے ان کو اپنے پلاٹ میں استعمال کریں اور اسکیم ختم ہونے کے بعد انہیں واپس کر دیں۔

والدین کی طرف سے گرو کی کوششیں ابتدا میں تباہ کن ہیں ، کیوں کہ ان کا کوئی پتہ نہیں ہے کہ وہ بچوں کے ساتھ کیا کریں گے۔ معاملات ان کے بیلے کے طریقوں ، لڑکیوں کو اس کے زیر زمین کھوہ دریافت کرنے اور ڈاکٹر نیفریو کے اپنے منصوبے پر شکوک و شبہات کی وجہ سے مزید پیچیدہ ہیں۔ گرو آخر کار لڑکیوں کو ویکٹر کی توجہ ہٹانے کے استعمال کرنے کا انتظام کرتا ہے تاکہ اسے سکڑنے والی کرن واپس آجائے ، لیکن لڑکیاں گھر کے راستے میں کارنیوال میں رکنے پر زور دیتی ہیں۔ گرو اپنے آپ کو لڑکیوں کے ساتھ اپنے وقت سے لطف اندوز ہوتا ہے اور وہ بندھن میں ہونے لگتے ہیں۔

گرو نے مسٹر پرکنز کو ویڈیو کال کے ذریعہ دکھایا کہ اس کے پاس سکڑتی ہوئی کرن ہے ، حالانکہ لڑکیاں کال میں رکاوٹ ڈالتی ہیں۔ مسٹر پرکنز ابھی بھی دعویٰ کرتے ہیں کہ وہ متاثر نہیں ہوا ہے اور قرض سے انکار کر دیا ہے۔ گرو کو غمزدہ کرتے ہوئے کہ وہ چاند چوری کرنے کے قابل نہیں ہوگا ، لڑکیاں اسے اپنا گللک بینک دے دیں۔ متاثر ہوکر منینز نے اپنے تمام وسائل کو تالاب میں ڈال دیا اور گرو منصوبے کے لیے درکار رقم جمع کرنے کے لیے اپنا سامان بیچنا شروع کردیتا ہے۔

ڈاکٹر نیفریو کا حساب کتاب ہے کہ انہیں چاند کے لیے جانا پڑے گا جب اس کا مدار زمین کے سب سے قریب آتا ہے ، لیکن دن وہی ہے جیسے لڑکیوں کے بیلے کی تلاوت ہوتی ہے۔ ڈاکٹر نیفریو ، اس خوف سے کہ گرو بہت زیادہ مشغول ہے ، مس ہٹی کو خود فون کرتا ہے کہ وہ لڑکیوں کو واپس لے جانے کے لیے کہے اور یہ سب کے حق میں ہے۔ دریں اثنا ، مسٹر پرکنز (ویکٹر کے والد ہونے کا انکشاف ہوا) نے سکڑنے والی کرن کو گرو کے قبضے سے آگاہ کیا اور ویکٹر کو کارروائی کرنے کا اشارہ کیا۔

گرو چاند کو کامیابی کے ساتھ سکڑ اور چوری کرتا ہے۔ وہ بیلے کی تلاوت کے لیے وقت پر اسے گھر بنانے کی کوشش کرتا ہے ، صرف یہ جاننے کے لیے کہ ویکٹر نے لڑکیوں کو اغوا کیا تھا۔ قلعے میں جلدی کرتے ہوئے ، گرو نے ویکٹر کو چاند دے دیا ، لیکن اس نے لڑکیوں کے حوالے کرنے سے انکار کر دیا۔ گرو ویکٹر کے دفاع کے ذریعے اپنا راستہ لڑتا ہے ، جس کی وجہ سے وہ اپنے طیارے میں لڑکیوں اور چاند کے ساتھ اڑ جاتا ہے۔ دریں اثنا ، ڈاکٹر نیفریو اور منینوں نے دریافت کیا کہ سکڑنے والی کرن کے اثرات صرف عارضی ہیں: جتنا بڑا اعتراض ، اتنی تیزی سے معمول کے سائز میں آجاتا ہے۔ چاند اپنے معمول کے سائز پر واپس آجاتا ہے اور اپنے آپ کو مدار میں لے جاتا ہے اور اس پر ویکٹر کو گھوماتا ہے اس سے پہلے کہ وہ اور گرو لڑکیوں کی درمیانی ہوا سے بچانے کی ہمت کریں۔

کچھ دیر بعد ، گرو نے لڑکیوں کو ایک سوتے وقت کی کہانی پڑھائی جو انہوں نے اپنے تجربات کی بنیاد پر لکھی تھی اور وہ ایک دوسرے سے محبت کا اعتراف کرتے ہیں۔ لڑکیاں گرو ، اس کی والدہ ، ڈاکٹر نیفریو اور منینز کے لیے خصوصی طور پر بیلے کی تلاوت کرتی ہیں۔ ایک منین نے طنز شروع کرتے ہوئے گانے کو مزید ڈانس پارٹی پارٹی انداز میں بدلنے کا فیصلہ کیا ہے۔

کاسٹ[ترمیم]

حوالہ جات[ترمیم]

  1. Metacritic ID: https://www.metacritic.com/movie/despicable-me
  2. سانچہ:Cite BOM
  3. "Despicable Me (2010)". برٹش فلم انسٹی ٹیوٹ. September 24, 2017 میں اصل سے آرکائیو شدہ. اخذ شدہ بتاریخ February 8, 2017. 
  4. "Despicable Me". AFI Catalog of Feature Films. اخذ شدہ بتاریخ June 13, 2021. 
  5. http://www.imdb.com/title/tt1323594/releaseinfo — اخذ شدہ بتاریخ: 20 اگست 2016
  6. http://nmhh.hu/dokumentum/158992/2010_filmbemutatok_osszes.xlsx
  7. ^ ا ب پ ت ٹ ث ج چ ح "Despicable Me (2010)". Behind the Voice Actors. اخذ شدہ بتاریخ 20 جون 2021. 

بیرونی روابط[ترمیم]