کارنیول تہوار

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search

کارنیول عیسائی مذہبی تہوار ہے جو بنیادی طور کیتھولک عیسائیوں کا تہوار شمار ہوتا ہے۔

کارنیول ایک مغربی عیسائی تہوار کا موسم ہے جو لینٹ کے liturgical موسم سے پہلے آتا ہے[1]۔ رسمی تقریبات عام طور پر فروری میں یا مارچ کے شروع میں منائی جاتی ہیں۔ کارنیول میں عام طور پر عوامی تقریبات شامل ہوتی ہیں، بشمول پریڈ، عوامی اسٹریٹ پارٹیوں اور دیگر تفریحات جیسے واقعات، جن میں سرکس کے کچھ عناصر بھی شامل ہوتے ہیں۔ شاندار ملبوسات اورماسک پہن کر لوگ اپنی منفرد شناخت ایک طرف کر کے سماجی ومعاشرتی اتحاد کا ایک مضبوط احساس پیدا کرتے ہیں[2]۔ شرکاء اکثر شراب، گوشت اور دیگر قسم کے کھانوں سے لطف اندوز ہوتے ہیں[3]۔ جنہیں آنے والے لینٹ کے دوران معاف کیا جائے گا۔ روایتی طور پر مکھن ، دودھ ، اور دیگر جانوروں کی مصنوعات کو "ضرورت سے زیادہ" نہیں کھایا جاتا، بلکہ ان کا اسٹاک مکمل طور پر کھایا جاتاہے، تاکہ فضلہ کو کم کیا جاسکے۔ یہ تہوار لینٹ سے پہلے بہت مزے کا وقت ہوتا ہے ، جس میں شراب نوشی ، زیادہ کھانے اور تفریح ​​کے مختلف کام انجام دیئے جاتے ہیں۔ مثال کے طور پر، پینکیکس، ڈونٹس، اور دیگر میٹھی چیزیں آخری وقت کے لئے تیار کی جاتی ہیں اورکھائی جاتی ہیں۔ لینٹ کے دوران، جانوروں کی مصنوعات کو کم کھایا جاتا ہے، اور لوگ لینٹین قربانی دیتے ہیں، جس میں عموماً کسی خاص خواہش یا پھرکوئی خاص سرگرمی ترک کردیتے ہیں۔

کارنیول کی دیگر عام خصوصیات میں طنزیہ لڑائیاں، مثلاً کھانے کی لڑائیاں شامل، سماجی طنز کے اظہار؛ حکام کی تضحیک وغیرہ شامل ہیں۔ عجیب و غریب اور مضحکہ خیز لباس زیب تن کیے جاتے ہیں، جس میں بڑی ناک ، بیلی ، منہ ، پھیلی ، یا جانوروں کے جسم کے بعض حصے جڑے ہوتے ہیں۔ گندی زبان اور رسواکن کام کیے جاتے ہیں۔ بیماری اور خوشگوار موت کی عکاسی کی جاتی ہے[4]۔ ماسک پہننے کی اطالوی روایت 1400 کی دہائی میں وینس کارنیول کی ہے، اور یہ صدیوں سے یونانی تھیٹر اور کامیڈیا ڈیلارٹ میں جذبہ حوصلہ افزائی کا ذریعہ رہا ہے[5]۔

تاریخ[ترمیم]

کارنیول کی اصطلاح روایتی طور پر ایسے علاقوں میں استعمال کی جاتی ہے،  جس میں بڑی کیتھولک آبادی موجود ہو، اور یونان میں بھی اس اصطلاح کا استعمال ہوتا ہے[6]۔

لاطینی زبان سے ماخوذ اس لفظ کو بعض اوقات کارنوال بھی کہا جاتا ہے، عام طور پر ان علاقوں میں جہاں ڈچ ، فرانسیسی ، ہسپانوی اور پرتگالی زبان بولی جاتی ہے۔ علاقائی اور مقامی تقریبات کے لئے متبادل ناموں کا بھی استعمال کیا جاتا ہے۔

ایسا کہا جاتا ہے کہ یہ لفظ لاطینی تعبیر "کارنیوالے" سے نکلا ہے جسکا مطلب "گوشت کو ہٹانا ہوتا ہے"۔ لیکن بعض اسکالر کا اس لفظ کے مخرج میں کچھ اختلاف ہے، لیکن انکے قول سے بھی تقریباً ملتا جلتا مفہوم نکلتا ہے۔

حوالہ جات[ترمیم]

  1. "https://books.google.com/books?id=-N6u74StgmUC&".  روابط خارجية في |title= (معاونت)
  2. "https://en.m.wikipedia.org/wiki/Carnival#cite_note-Bakhtin-3".  روابط خارجية في |title= (معاونت)
  3. "https://en.m.wikipedia.org/wiki/Carnival#cite_note-BarrowsRoom1991-4".  روابط خارجية في |title= (معاونت)
  4. "https://en.m.wikipedia.org/wiki/Carnival#cite_note-Bakhtin-3".  روابط خارجية في |title= (معاونت)
  5. "https://en.m.wikipedia.org/wiki/Carnival#cite_note-6".  روابط خارجية في |title= (معاونت)
  6. "https://en.m.wikipedia.org/wiki/Carnival#cite_note-Ruprecht2010-8".  روابط خارجية في |title= (معاونت)