کتا

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
Domestic dog
عرصہ حیات کی حد: 0.033–0 ما
Pleistocene – Recent
Collage of Nine Dogs.jpg
Nine different کتوں کی نسلیں.
حیثیت تحفظ
Domesticated
صنف بندی
مملکت: جانور
ہم نسل: Chordata
جماعت: ممالیہia
درجہ: گوشت خور جانور
خاندان: Canidae
جنس: Canis
نوع: C. lupus
ذیلی نوع: C. l. familiaris
Trinomial name
Canis lupus familiaris[1]

کتا بھیڑیئے کی نسل سے تعلق رکھنے والا پالتو جانور ہے۔ پالتو کتا انسان کا سب سے قدیم ساتھی ہے۔ کتا اس کی نسل کے نر کو کہتے ہیں جبکہ مادہ کو کتیا کہا جاتا ہے۔

کتا پالتو بننے کے فوراً بعد ہی دنیا بھر کی ثقافتوں کا اہم جز بن گیا ہے۔ ابتدائی تہذیبوں میں اسے انتہائی اہم مقام حاصل تھا۔ بیرنگ سٹریٹ کے راستے نقل مکانی کتوں کے بغیر ممکن نہیں مانی جاتی۔ اس کے علاوہ کتے انسانوں کے لیے بے شمار خدمات سر انجام دیتے ہیں جن میں شکار، گلہ بانی، حفاظت، پولیس اور فوج کی معاونت، بطور ساتھی اور حال ہی میں معذور افراد کے لیے خصوصی معاون وغیرہ شامل ہیں۔ انہی فوائد کی بدولت اسے انسان کا سب سے بہترین دوست گردانا جاتا ہے۔ دنیا بھر میں چالیس کروڑ سے زیادہ کتے موجود ہیں۔

دیسی کتیا اپنے بچوں کو دودھ پلاتے ھوئے
کتے کا ڈھانچه

مختلف نسلیں[ترمیم]

دنیا بھر میں اس وقت کتوں کی 400 نسلیں موجود ہیں۔ ان میں سے زیادہ تر جدید ہیں جن کو جنیات اورمخلوط طریقوں کے ذریعے پیدا کیا گیا ہے۔ ان کی مختلف نسلوں کو خالص نسل،دوغلی نسل، مخلوط نسل اور فطری نسل جیسے زمروں میں تقسیم کیا گیا ہے۔

  1. نقص حوالہ: ٹیگ <ref>‎ درست نہیں ہے؛ smithsonian2005 نامی حوالہ کے لیے کوئی مواد درج نہیں کیا گیا۔ (مزید معلومات کے لیے معاونت صفحہ دیکھیے)۔