کرش 3

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
کرش 3
(ہندی میں: कृष ३ خاصیت کی حیثیت میں تبدیلی کریں عنوان (P1476) ویکی ڈیٹا پر
اداکار ہریتھک روشن[1][2]
پریانکا چوپڑا[1][2]
کنگنا راناوت[2]
ویویک اوبرائے[1][2]  خاصیت کی حیثیت میں تبدیلی کریں اداکار (P161) ویکی ڈیٹا پر
صنف سپر ہیرو فلم  خاصیت کی حیثیت میں تبدیلی کریں طرز (P136) ویکی ڈیٹا پر
ڈراما نگار
دورانیہ 152 منٹ  خاصیت کی حیثیت میں تبدیلی کریں دورانیہ (P2047) ویکی ڈیٹا پر
زبان ہندی  خاصیت کی حیثیت میں تبدیلی کریں اصل زبان (P364) ویکی ڈیٹا پر
ملک Flag of India.svg بھارت  خاصیت کی حیثیت میں تبدیلی کریں اصل ملک (P495) ویکی ڈیٹا پر
راوی امیتابھ بچن  خاصیت کی حیثیت میں تبدیلی کریں راوی (P2438) ویکی ڈیٹا پر
عکس بندی کا مقام سویٹزرلینڈ،  ترکی [3] خاصیت کی حیثیت میں تبدیلی کریں مقام عکس بندی (P915) ویکی ڈیٹا پر
تاریخ نمائش 2013
1 نومبر 2013 (پاکستان)  خاصیت کی حیثیت میں تبدیلی کریں تاریخ اشاعت (P577) ویکی ڈیٹا پر
دیگر فلمیں
Fleche-defaut-droite-gris-32.png کررش  خاصیت کی حیثیت میں تبدیلی کریں پچھلا (P155) ویکی ڈیٹا پر
  Fleche-defaut-gauche-gris-32.png
مزید معلومات۔۔۔
باضابطہ ویب سائٹ باضابطہ ویب سائٹ  خاصیت کی حیثیت میں تبدیلی کریں باضابطہ ویب سائٹ (P856) ویکی ڈیٹا پر
IMDb logo.svg
tt1029231  خاصیت کی حیثیت میں تبدیلی کریں آئی ایم ڈی بی - آئی ڈی (P345) ویکی ڈیٹا پر

کرش 3 (ہندی: कृष ३ انگریزی: Krrish 3) راش روشن کے ذریعہ تیار اور ہدایت کی ایک 2013 بھارتی سپر ہیرو سائنس فکشن فلم ہے۔ اس کے بعد کرشن سیریز میں تیسری فلم ہے کوئی۔.۔ مل گیا (2003) اور کرش (2006)۔ اس فلم کو ہیریک روشنن، ویوک اوبروئ، پرینکا چوپرا اور کننگن راناوت کی قیادت میں اہم کردار ادا کیا گیا ہے۔ یہ کہانی روہیت مہرا، ایک سائنس دان اور زندگی کی پیروی کرتا ہے اور اس کے سپر ہیرو بیٹے کرشنا مہرا اے۔ کی۔ کرریش، جو برون جئنس کمال اور ان کی خاتون ہینمان کیکا کی طرف سے ایک وسیع سازش کا ایک وسیع سازش ہے۔ اس عمل میں، کیش نے کرشنا کی حاملہ بیوی پریا اغوا کر لیا ہے اور فارم تبدیل کرنے کایا مہررا گھر میں اپنی جگہ لیتا ہے اور آخر میں کرشن سے محبت کرتا ہے۔ کرشن 3 ابتدائی طور پر ایک 3D فلم کے طور پر جاری کرنے کے لیے مقرر کیا گیا تھا۔ تاہم، 3D کو فلم میں تبدیل کرنے کے لیے وقت کی کمی کی وجہ سے، ڈائریکٹر ریککس روشن نے بتایا کہ یہ فلم صرف 2 ڈی کی شکل میں جاری کی جائے گی۔ کرشن 3 نے دنیا بھر میں جاری 1 نومبر 2013 کو جاری کیا۔ اس کے بعد اس نے فلم کے ناقدین سے راولپنڈی اور راونٹ کی کارکردگی، بصری اثرات اور سنیمایٹریگرافی کی تعریف کی۔ تنقید اس کی کہانی اور اسکرین پلے کے موسیقار اور ڈائریکٹر کے بھائی راجش روشن، کی طرف سے فراہم کی موسیقی کو ہدایت کی گئی ہے۔

پلاٹ[ترمیم]

سائنس دان روہت مہرا ممبئی میں اپنے بیٹے کرشنا مہرا (دونوں ہیٹری روحان کی طرف سے ادا کردہ) کے ساتھ رہتے ہیں۔ کرشنا شادی سے پریا تا کے صحافی پریا (پرینکا چوپرا) سے شادی کی ہے۔ روہٹ نے ایک تحقیقاتی ادارے میں بھارتی حکومت اور کرشنا کے لیے کام کیا، جبکہ سپر ہیرو کرریش کے طور پر چاند کی روشنی میں، باقاعدگی سے حاضری کی کمی کی وجہ سے روزانہ کی روزگار سے نکال دیا جاتا ہے۔ روہٹ ایک آلہ پر تحقیق کر رہا ہے جو شمسی توانائی کے استعمال سے مریضوں کی زندگی لائے گی۔ کئی کوششوں کے باوجود، وہ سورج کی کرنوں کی شدت کی وجہ سے تجربے کو مکمل کرنے میں ناکام رہے۔ معمول کا دن، کرشنا اپنی کمپنی کو سیکورٹی ونگ سے محروم کرتی ہے جب وہ ایک ہوائی جہاز کے بارے میں خبر سنتا ہے جس کے سامنے کسی بھی خرابی کی وجہ سے اس کی وجہ سے خطرہ پیدا ہو سکتا ہے، یہاں تک کہ اگر یہ بھی خطرہ ہوتا ہے،۔ کرشنا اپنے آپ کو کرریش میں فوری طور پر تبدیل کرتی ہے اور طیارے کو حادثہ سے بچانے کے لیے لینڈنگ گیئر کو پکڑ کر ٹائروں کی ناک کی مدد کرنے کی اجازت دیتا ہے۔

کچھ دنوں بعد، روتہ ایک وائرس کی وجہ سے نمیبیا میں پھیلنے والی مہلک بیماری کے بارے میں سنتا ہے جس کی ضدوں کو ابھی تک تلاش نہیں کیا گیا ہے۔ اس صورت حال کے بارے میں انہوں نے اپنے دوست ڈاکٹر ورون شیٹی (عارف زکریا) کو مشورہ دیا۔ دریں اثنا، شیٹی نے وائرس اور اس کے ضد کے بارے میں معلومات کو ظاہر کرنے کے لیے ان سے ملنے پر زور دیتے ہوئے کہا کہ کمال لیبارٹریز کے لیے کام کرنے والی ایک سائنس دان ڈاکٹر الکو سین (آصف باسرا) سے فون کال حاصل کریں۔ تاہم، سنی اور شیٹھی، ایک شیپ لفٹنگ خاتون اتپریورتی کایا (کننگن راناوت) کی طرف سے قتل کیا جاتا ہے۔ وہ کمال (ویوک اوبروئ) کے رہنما ہیں، ایک معذور برے جینس جو ٹیلی ٹکنالوجی طاقت رکھتے ہیں۔ کمال انسان کی حفظان صحت کی ایک ٹیم تخلیق کرتا ہے جو "مکان" کہا جاتا ہے، جس کی وجہ سے جسمانی قوتوں کو خود کو علاج کرنے میں ناکام ہوجاتی ہے۔ بعد میں یہ پتہ چلتا ہے کہ نمیبیا میں وائرس خود کو اپنے مریضوں کی فروخت کرکے بہت بڑا منافع دینے کے لیے پھیل گیا تھا، جس کا واحد ذریعہ ان کا خون ہے۔

روہٹ کو پتہ چلتا ہے کہ ممبئی کے ذریعے تیزی سے پھیلا ہوا وائرس، حاملہ پریا یا خود کرشنا پر کوئی اثر نہیں ہے۔ اس طرح، کرشنا کے خون سے خون کا استعمال کرتے ہوئے خون کا استعمال کرتے ہوئے ایک اینٹیڈیٹ بناتا ہے جسے وہ دھماکوں کی مدد سے پھیلتا ہے۔ ایک اندراج شدہ کلام نے اپنے متعدد روہٹ پر حملہ کرنے کے لیے بھیجے ہیں اور یہ معلوم کریں کہ ان کے اپنے خون کے بغیر کسی اینٹیڈیٹ کی ترقی کیسے کی گئی تھی۔ کرش نے روہت کو بچانے کا انتظام کیا، لیکن پریا زخمی ہو گئے اور ہسپتال میں داخل ہو گئے۔ تاہم، کرشنا، متغیر اسٹریٹر (گوہرخان) کو شکست دینے کا انتظام کرتے ہیں۔ کییا کی طرف سے اغوا کر لیا گیا ہے جبکہ پریا میں ہدایات کو لے کر، پریا میں چھاپے جاتے ہیں۔ پریا کے طور پر خراب، کیا کو یقین ہے کہ پریا نے اپنے بچے کو کھو دیا ہے اور مہرا کے ساتھ رہنے کے لیے جاری رکھنے کے لیے کرشنا جاتا ہے۔ اینٹیڈیٹ کے فارمولے کے پیچھے سچ کو تلاش کرتے ہوئے وہ کرشنا کی طرف توجہ دلاتے ہیں۔ وائرس کے حملے کے ساتھ میڑک انسان کی شمولیت کے بارے میں جواب حاصل کرنے میں ناکام رہے، روہت سنگھ سنگھ سے سفر کرتے ہوئے ڈاکٹر سدھانت آری کے (نصیر الدین شاہ) کے شریک ہیں، جہاں وہ کمال کے مردوں نے اغوا کر لیا ہے۔ دریں اثنا، کرشنا پریا کی حقیقی شناخت کو روکتا ہے؛ غصہ، وہ اپنے آپ کو کرش سے کییا کے طور پر ظاہر کرتا ہے اور اسے کمال کی لیبارٹری لینے کے لیے حکم دیتا ہے۔ کرشنا سے محبت میں گرنے سے، کییا اپنی بیوی کو بچانے میں مدد کرنے کا فیصلہ کرتی ہے۔

کیل کی لیبارٹری میں، یہ پتہ چلتا ہے کہ کمال روہٹ کا بیٹا ہے جو ڈاکٹر آری کی طرف سے کیے جانے والے تجربے کے ذریعہ بنائے گئے تھے جبکہ روہٹ ان کی وفات سے پہلے ہی ان کی طرف سے منعقد ہوئے تھے۔ بچہ معذور پیدا ہوا تھا اور اس طرح ایک یتیمھری کو دیا گیا تھا جہاں وہ ایک امیر آدمی (محنش بہل) کی طرف سے اپنایا گیا تھا۔ کال نے اپنے ہتھیاروں کا سراغ لگانے کے لیے روہٹ کی ہڈی کی مکرو کا استعمال کیا۔ دریں اثنا، کییا پریا بچاتا ہے اور اسے کرش کے ساتھ متحد کرتا ہے؛ تاہم، کمال نے اس کی بے وفنی کے لیے قتل کیا ہے۔ اس کے بعد کرش نے کرشش کو قتل کر دیا اور دھاتی سوٹ کو گھیر لیا۔ اپنے بیٹوں کی موت سے گہرے پریشان ہو گئے، روہت نے اپنے ناکام تجربے کو دوبارہ استعمال کرنے کا فیصلہ کیا ہے تاکہ کرشنا کو بچانے کے لیے مردہ ؤتکوں کو زندگی میں لے جائیں۔ اس وقت، اس وقت، وہ خود کو زیادہ توانائی جذب کرتا ہے۔ یہ عمل ایک ہی وقت میں روہٹ کو مار دیتی ہے اور اس کی طاقت کو دوبارہ بحال کرشنا۔ دریں اثنا، پیری ممبئی کے شہر کو تباہ کرنے کا خطرہ ہے اگر پریا ان کو تسلیم نہیں کرتا ہے۔ کرشنا دوبارہ آنے اور ناکام کوششوں کے بعد روہت کے شمسی تجربے کا استعمال کرتے ہوئے اسے مارنے کا انتظام کیا۔

چھ مہینے بعد، پریا نے اپنے نئے پیدا ہوئے بیٹے روہت کو بھی نامزد کیا، جو سپر پاوروں کو بھی پیش کرتا ہے۔

حوالہ جات[ترمیم]

  1. ^ ا ب پ http://www.bbfc.co.uk/releases/krrish-3-2013 — اخذ شدہ بتاریخ: 12 جولا‎ئی 2016
  2. ^ ا ب پ ت http://www.allocine.fr/film/fichefilm_gen_cfilm=224566.html — اخذ شدہ بتاریخ: 12 جولا‎ئی 2016
  3.   خاصیت کی حیثیت میں تبدیلی کریں FilmAffinity ID (P480) ویکی ڈیٹا پر "فلم کا صفحہ FilmAffinity identifier پر"— اخذ شدہ بتاریخ 18 اکتوبر 2019۔