کرپٹو دی سپرڈاگ

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
کرپٹو دی سپرڈاگ
Krypto the Superdog title card.jpg

ملک Flag of the United States (1795-1818).svg ریاستہائے متحدہ امریکا  ویکی ڈیٹا پر (P495) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
زبان انگریزی  ویکی ڈیٹا پر (P364) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
تعداد سیزن
تعداد اقساط
دورانیہ
تقسیم کار وارنر بروز۔ ٹیلی ویژن اسٹوڈیو  ویکی ڈیٹا پر (P750) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
نیٹ ورک کارٹون نیٹ ورک  ویکی ڈیٹا پر (P449) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
پہلی قسط 25 مارچ 2005  ویکی ڈیٹا پر (P580) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
آخری قسط 15 دسمبر 2006[1]  ویکی ڈیٹا پر (P582) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
آئی ایم ڈی بی صفحة البرنامج  ویکی ڈیٹا پر (P345) کی خاصیت میں تبدیلی کریں

کرپٹو دی سپرڈاگ (انگریزی: Krypto the Superdog) ایک امریکی بچوں کا متحرک ٹیلی ویژن سیریز ہے جو وارنر بروس انیمیشن کے ذریعہ تیار کیا گیا ہے ، یہ سپرمین کے کائین ساتھی کرپٹو پر مبنی ہے ، جس کا پریمیئر کارٹون نیٹ ورک پر 25 مارچ 2005 کو ہوا تھا ،[2] اور اگلے سال ستمبر 23 ، 2006 سے کڈز ڈبلیو بی پر نشر کیا گیا تھا۔ 39 قسطیں تیار کی گئیں۔[3]

کہانی[ترمیم]

چونکہ کریپٹن سیارہ تباہ ہونے والا ہے ، سوپرمین کا باپ جور ایل جہاز بنا کر کرائٹو نامی ایک سفید کتے کو ٹیسٹ فلائٹ کے لیے اس میں ڈالتا ہے کہ آیا یہ انٹرسٹیلر سفر کے لیے کافی محفوظ ہے یا نہیں۔ جہاز پر سوار ہونے کے دوران ، کریپٹو حادثاتی طور پر متعدد تاروں کو تباہ کر دیتا ہے اور جہاز کو زمین کی طرف جاتے ہوئے اسے گہری نیند میں ڈال دیتا ہے۔

زمین پر اترنے پر ، کرپٹو ایک مکمل طور پر نشو و نما پایا ہوا کتا ہے ، جس کے پاس سپر مین کی طرح سپر پاورز موجود ہیں (چونکہ تمام کرپٹونیا کی زندگی کی شکلیں زمین کے سورج جیسے پیلا سورج کی نمائش سے سپر پاور حاصل کرتی ہے)۔ بعد ازاں ، اسے ایک 9 سالہ لڑکے کیون وٹنی نے اپنایا ، جس کے ساتھ سپرمین اس کے رہنے کا انتظام کرتا ہے (کیوں کہ خود سپر مین بھی اکثر اس کی دیکھ بھال کے لیے دنیا کو بچانے میں مصروف رہتا ہے)۔ کرپٹو کیون کے کنبے کے ساتھ رہتے ہوئے ایک عام کتے کی حیثیت سے متصور ہوتا ہے ، لیکن اپنے سپر ہیروک کاموں کے لیے کرپٹو سپرڈوگ کی خفیہ شناخت کو اپناتا ہے۔ کیون کرپٹو کی دوہری شناخت سے بخوبی واقف ہے ، لیکن کیون کا باقی کنبہ نہیں (اگرچہ حادثاتی طور پر کیون کے خراب کزن بیلی کو چھوڑ کر)۔ کیون اینڈریا کے پاس اگلے دروازے پر رہتا ہے ، ایک لڑکی جو اسٹریکی کا خیال رکھتی ہے۔

سیریز میں ، کریپٹو سمیت مختلف جانور سبھی ایک دوسرے سے بات کرنے کی صلاحیت رکھتے ہیں ، لیکن انسانوں سے نہیں ، سوائے کیون اور بعد میں آندریا (وہ کریپٹو اور دوسرے جانوروں کے ساتھ عالمگیر مترجم کی بدولت گفتگو کرتے ہیں)۔ پہننا ، جو ایک انٹرگالیکٹک کمیونیکیٹر کے نام سے جانا جاتا ہے)۔ ناظرین انہیں سمجھ سکتے ہیں ، اگرچہ ، خاص طور پر جب کرپٹو اور اسٹریکی کیمرے سے بات کرتے ہیں۔

اپنے اتحادیوں اسٹریکی سپرکیٹ ، ایس بیٹ دی ہاؤنڈ اور اسٹریچ او اوٹ موٹ کے ساتھ ، کرپٹو نے لیکس لوتھر کے پالتو جانور آئیگانا اگناٹیئس ، جوکر کے پالتو جانور ہیناس بڈ اور لو کے پلاٹوں کا مقابلہ کیا ، پینگوئن کے تربیت یافتہ پرندے جسے بیڈ نیوز برڈز کہا جاتا ہے اور کیٹ وومین کی بلی آئیسس ڈاگ اسٹار پیٹرول کے نام سے جانے والے اجنبی کتے سپر ہیروز کے ایک گروپ کے ساتھ کام کرتے وقت ، کرپٹو کو برے میکینکیٹ اور اس کے ایجنٹوں اسنوکی ووکومس اور ڈیلیلا کے خلاف مقابلہ کرنا پڑتا ہے۔

کردار[ترمیم]

سیریز کے مرکزی کردار۔ بائیں سے دائیں: اائس باتھاؤنڈ ، برینری بارکر ، ہاٹ ڈاگ ، کرپٹو سپرڈگ ، ٹسکی ہسکی ، میمتھ موٹ ، پاؤوچ ، بل ڈاگ ، اور اسٹریکی سپرکٹ۔
  • کرپٹو دی سپرڈاگ - اس شو کا مرکزی کردار ، پہلے سپریمن کا پالتو جانور کرپٹن کو تباہ کرنے سے پہلے تھا۔ کرپٹو جب راکٹ میں خرابی کا شکار ہوا تو زمین پر آیا۔ وہ ایک سفید لیبراڈور ریٹریور ہے اور اس میں سوپرمین کی ساری طاقتیں ہیں ، حالانکہ کچھ کتے کی وجہ سے اونچا ہوجاتا ہے ، جیسے اس کی سپر ہیئرنگ اور بو کی حس۔ کرپٹو سپرمین کی اخلاقی اقدار اور جذبات کو بھی بانٹتا ہے۔
  • اسٹریک دی سپرکیٹ - نارنجی صومالی بلی ہے جس کی پیٹھ میں پیلے رنگ کی لکیر لگی ہوئی ہے جو کرپٹو اور کیون کے کنبے کے اگلے دروازے پر رہتا ہے۔ واقعہ 3 ، "دی اسٹریکی اسٹوری" میں ، اسٹریکی نے ایک نقل کی کرن کے ذریعہ سپر پاور حاصل کی جس کا مقصد کرپٹو تھا ، لیکن اس نے اپنا سپر کوٹ اتار دیا اور غلطی سے اس کی بجائے اسٹریکی کو نشانہ بنایا۔
  • کیون وٹنی - وہ 9 سالہ نوجوان لڑکا ہے جو کرپٹو سپرمین کی اجازت سے سیریز میں رہتا ہے۔ کیون کرپٹو کی کمپنی سے بہت لطف اندوز ہوتے ہیں اور ایک عالمگیر مترجم آلہ کی بدولت سیریز میں اپنے اور دوسرے جانوروں کے ساتھ بات چیت کرنے کے قابل ہیں۔ کیون کا ایک بریٹی کزن ہے جس کا نام بیلی ہے جس نے کرپٹو کا راز ڈھونڈ لیا ، لیکن خوش قسمتی سے ، وہ اتنا بدنام جھوٹا ہے کہ کوئی بھی بالغ اس پر یقین نہیں کرتا ہے۔ کیون کی ایک 2 سالہ بہن بھی ہے جس کا نام میلانیا ہے جو کریپٹو کو "کیپو" کہتے ہیں۔
  • ایس دی بیٹ ہاؤنڈ - بیٹ مین کا پالتو جانور جرمن شیفرڈ ہے (حالانکہ ایس کا کہنا ہے کہ وہ بیٹ مین کا شراکت دار ہے)۔ اکا اپنے کالر میں بنی مختلف جاسوس مہارتوں اور گیجٹری کا استعمال کرتے ہوئے جرم کا مقابلہ کرتا ہے۔ وہ طویل فاصلے تک سفر کرنے کے لیے بھی راکٹ کا استعمال کرتا ہے۔ ایس سیاہ رنگ کے کیپ اور بیٹ مین کی طرح کالر پہنے ہوئے ہے اور (بیٹ مین کی طرح) ایک صریح شخصیت کے مالک ہے۔ تاہم ، ایس کبھی کبھار کرپٹو کے ساتھ مل کر کام کرتا ہے اور اسے اپنا اتحادی سمجھتا ہے۔ اکا کی نیمیزیاں کیٹ وومین کی پالتو بلی ، آئسس ، جوکر کی دو پالتو جانوروں کی ہیناس بڈ اور لو اور پینگوئن کے تین تربیت یافتہ پالتو جانور پرندے آرٹی ، گریف اور ویڈلس ہیں۔
  • آندریا سوس مین - کیون کا اگلے دروازے کا پڑوسی اور اسٹریکی کا مالک ہے۔ آندریا کو اسٹریکی ڈرامے کا لباس اپ بنانا پسند ہے ، لیکن سیریز کے آخر تک وہ اپنی (یا کرپٹو) کی سپر ہیروک شناخت سے بے خبر تھیں ، جب وہ حادثاتی طور پر کرپٹو کے جہاز سے ٹھوکر کھاتی ہیں۔ "ایگوانکاہ" میں ، یہ انکشاف ہوا ہے کہ آندریا یہودی ہے۔ وہ اسٹریکی کو کھیلنا اور تیار کرنا پسند کرتی ہے اور وہ اس کے ساتھ کسی بچ پسند ہے کی طرح سلوک کرتی ہے۔


حوالہ جات[ترمیم]

  1. http://dbpedia.org/resource/Krypto_the_Superdog — اخذ شدہ بتاریخ: 19 اپریل 2020
  2. "FOR YOUNG VIEWERS; Even Superman Had A Man's Best Friend". The New York Times. April 3, 2005. اخذ شدہ بتاریخ 24 اگست 2018. 
  3. Crump، William D. (2019). Happy Holidays—Animated! A Worldwide Encyclopedia of Christmas, Hanukkah, Kwanzaa and New Year's Cartoons on Television and Film. McFarland & Co. صفحہ 162. ISBN 9781476672939. 

بیرونی روابط[ترمیم]