کرپٹو کرنسی

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
کرپٹو کرنسیوں کے لوگو

کرپٹو کرنسیانگریزی: Cryptocurrency؛ باردو: رمزی رائج الوقتی) برقی وسیلۂ مبادلہ ہے جس میں کوئن کی ملکیت کو ایک برقی لیجر میں مضبوط کرپٹوگرافی کا استعمال کرتے ہوئے کمپیوٹر ڈیٹا بیس میں محفوظ کیا جاتا ہے تاکہ تمام اندراجوں کو محفوظ کیا جا سکے اور اضافی تطبیق شدہ لیجر اور کوئن کے تاریخچہ کو کنٹرول کیا جا سکے اور کوئن کے اس کے اصلی مالک کی جانب منتقلی کی تصدیق کی جا سکے۔[1][2] کرپٹو کرنسی کاغذی کرنسی کی طرح ظاہر میں موجود نہیں ہوتا ہے اور نا ہی کوئی مرکزی بینک اسے جاری کرتا ہے۔ کچھ کرپٹو کرنسیاں مرکزی ڈیجیٹل کرنسی اور مرکزی بینک کے برخلاف غیر مرکزی نظام کا استعمال کرتے ہیں۔[3] اگر کسی کرپٹو کرنسی کو جاری کرنے سے قبل تخلیق کرلیا جائے تو اسے مرکزی مان لیا جاتا ہے۔[4] کرپٹو کررنسی کو غیر مرکزی نظام کے ذریعے جب نافذ کیا جاتا ہے تو ہر کرپٹو کرنسی تقسیم شدہ لیجر ٹیکنالوجی کے تحت کام کرتا ہے۔ اس نطام کو بلاک چین کہا جاتا ہے جو عوامی مالیاتی لین دین ڈیٹا بیس کی طرح ہے۔[5]

بٹ کوئن کو 2009ء میں پہلی دفعہ اوپن سورس سافٹ ویئر کے طور پر جاری کیا گیا تھا اور وہ پہلا غیر مرکزی کرپٹو کرنسی تھا۔[6] اس کے بعد سے اب تک 6,000 متبادل کوئن تخلیق کئے جا چکے ہیں۔

کریپٹوگرافک کیش کیسے کام کرتا ہے؟[ترمیم]

بٹ کوائن اور بیشتر دیگر کمپیوٹرائزڈ مانیٹری فارم کو ایک ترقی کے ذریعہ برقرار رکھا جاتا ہے جسے بلاکچین کہا جاتا ہے ، جو تجارت اور اسکرینوں کے تبدیلی کے ریکارڈ کی حفاظت کرتا ہے جس کے پاس کیا ہے۔ بلاکچینز کے انتظامات نے ماضی کے اقدامات کے ذریعہ ایک مسئلے کو حل کیا تاکہ بنیادی طور پر جدید مالیاتی اصولوں کو بنایا جاسکے: لوگوں کو اپنی جائیداد کی کاپیاں بنانے سے باز رکھنا اور اس کو دو بار خرچ کرنے کی کوشش کرنا

کریپٹوگرافک قسم کی نقد رقم کی انفرادی اکائیوں کو سکے یا ٹوکن کے طور پر ان کی مدد کی جاسکتی ہے ، اس پر انحصار کیا جاتا ہے کہ وہ کس طرح استعمال ہوتے ہیں۔ کچھ کاموں اور اشیاء کے تبادلے کی اکائیوں کے بارے میں سمجھا جاتا ہے ، دوسروں کو اہم قیمت کے اسٹور ہیں ، اور کچھ کھیلوں اور رقم سے متعلق چیزوں جیسے غیر واضح پروگرامنگ منصوبوں میں حصہ لینے کے لئے استعمال ہوسکتے ہیں۔

کمپیوٹرائزڈ مانیٹری معیار کیسے بنائے جاتے ہیں؟[ترمیم]

ایک قابل شناخت طریقہ کمپیوٹرائزڈ مانیٹری معیارات بنائے جاتے ہیں وہ ایک سائیکل کے ذریعے ہے جسے کان کنی کے نام سے جانا جاتا ہے ، جسے بٹ کوائن استعمال کیا جاتا ہے۔ کان کنی ایک توانائی سے چلنے والا سائیکل ہوسکتا ہے جس میں پی سی ایس ایسوسی ایشن میں تجارت کی صداقت کی تصدیق کے لئے پیچیدہ چشموں کو طے کرتے ہیں۔ ایک ایوارڈ کے طور پر ، ان پی سی کے مالکان دیر سے کمپیوٹرائزڈ رقم کے طور پر حاصل کرسکتے ہیں۔ کمپیوٹرائزڈ کیش کی دیگر اقسام ٹوکن بنانے اور ان تک پہنچانے کے ل different مختلف طریقہ کار کا استعمال کرتی ہیں ، اور بہت سے لوگ عام معنی میں ہلکے فرق کو باقاعدہ فرق دیتے ہیں۔

کافی تعداد میں افراد کے ل cry ، کریپٹوگرافک نقد رقم حاصل کرنے کی سب سے واضح تکنیک اسے خریدنا ہے ، یا تو تبادلہ یا کسی دوسرے مؤکل سے۔

اثاثوں میں رکھنے کے لئے بہترین سکہ کیا ہے؟[ترمیم]

لکی بلاک (ایل بلاک):

لکی بلاک کمپیوٹرائزڈ نقد رقم کا پابند ہے جو بلاکچین پر مبنی لاٹری دیتا ہے۔ 8 رہنے کے بارے میں بتاتے ہیں کہ دوچر کروانا

بٹ کوائن (بی ٹی سی):

بی ٹی سی ، 42،548 ہے ، جو کئی گھنٹے پہلے 40،600 ڈالر تک کم گر گیا تھا۔ 8 رہنے کے بارے میں بتاتے ہیں کہ دوچر کروانا

ایتھریم (ای ٹی ایچ):

$ 3،255 پر ، ای ٹی ایچ گذشتہ 24 گھنٹوں میں کچھ جگہ 2.3 ٪ کے قریب ہے۔ 8 رہنے کے بارے میں بتاتے ہیں کہ دوچر کروانا

کارڈانو (اڈا):

تشکیل کے وقت ، پچھلے 24 گھنٹوں میں ADA واقعی 1 ٪ اوپر ہے۔ 8 رہنے کے بارے میں بتاتے ہیں کہ دوچر کروانا

لکی بلاک (ایل بلاک):[ترمیم]

کیا آپ کسی بھی وقت کسی وقت مائن لکی بلاک (ایل بلاک) پر کسی بھی وقت ہوسکتے ہیں؟

نہیں ، ایل بلاک کی کان کنی نہیں کی جاسکتی ہے۔ لکی بلاک سکے کے بارے میں مزید معلومات یہاں حاصل کریں۔ حالیہ اعداد و شمار کے مطابق ، لکی بلاک موجودہ اخراجات $ 0.004799 ہے اور اب یہ پوری کریپٹو آب و ہوا میں #3046 کا اندازہ لگایا گیا ہے ، جس میں کھلی نہیں ہے اور مارکیٹ کیپ دستیاب نہیں ہے۔

2027 میں ایل بلاک کریپٹو کا خرچ کیا ہوگا؟[ترمیم]

سائٹ نے پیش گوئی کی ہے کہ ایل بلاک ٹوکن 2022 کی تکمیل کے قریب 2022 اور $ 0.00321 کی تکمیل کے قریب $ 0.00215 تک پہنچ سکتا ہے۔ 2027 کی تکمیل کے قریب ، اس سائٹ کو توقع تھی کہ ایل بلاک کریپٹو ایسٹیم مفروضہ $ 0.00350 پر تجارت کرسکتا ہے۔

بٹ کوائن (بی ٹی سی):[ترمیم]

ہم نے بی ٹی سی پر توجہ مرکوز کی ہے جس میں عملی آرٹیکل کنیکٹ کے نیچے ہے

بٹ کوائن پر مضمون

ایتھریم (ای ٹی ایچ):[ترمیم]

ایتھریم کیا ہے اور یہ کیسے کام کرسکتا ہے؟

پولیگون کو 'پرت 2' گیم پلان کے نام سے جانا جاتا ہے جس میں یہ ایتھریم بلاکچین کے قریب کام کرتا ہے۔ اسکیلنگ گیم پلان کے طور پر ، یہ تیز رفتار تجارتی اوقات کو قابل بناتا ہے ، جس میں ایتھریم پر رفتار اور کم تجارتی اخراجات کا خیال رکھتے ہوئے۔

کارڈانو (اڈا):[ترمیم]

کارڈانو (ADA) کیا ہے اور یہ اتنا مشہور کیوں ہے؟

موجودہ لمحے ، کارڈانو بنیادی طور پر بلاکچین کے طور پر استعمال ہوتا ہے جو ADA کی حمایت کرتا ہے ، ایسوسی ایشن کے قریبی کریپٹوگرافک نقد رقم۔ آخر کار ، کارڈانو ایڈروئٹ انتظامات کو برقرار رکھے گا ، اس طرح ، ہر چیز کو مدنظر رکھا جائے گا جس میں یہ ایتھریم ، پولکاڈوٹ اور سولانا جیسے تیز معاہدے کی حدود کی حمایت کرنے والے بلاکچینوں کے ساتھ لڑیں گے۔

2030 میں کریپٹو کی قیمت کیا ہوگی؟[ترمیم]

مختلف ماہرین کے اس موضوع پر مختلف سرے ہوتے ہیں کہ جلد ہی کتنی اعلی درجے کی رقم لاگت آئے گی۔ توقع کرتے ہوئے کہ ہم اس موضوع میں گہرا ڈوب جاتے ہیں ، ہم دیکھ سکتے ہیں کہ ان اقدامات میں زبردست تبدیلی آتی ہے: ماہرین کے ایک جوڑے کا کہنا ہے کہ بٹ کوائن ، 000 250،000 تک جائے گا ، دوسرے زیادہ چوکیدار ہیں اور تسلیم کرتے ہیں کہ یہ اتنا کامیاب نہیں ہوگا۔ مثال کے طور پر ، غیر معمولی طور پر امیر افراد اور کریپٹو بزنس ویژنریز ونکلووس جڑواں بچے اس بات کا یقین رکھتے ہیں کہ 2030 تک بٹ کوائن آخری بار ، 000 500،000 تک پہنچ جائے گا۔ مورگن کریک ڈیجیٹل مشترکہ ذخائر کے پرائم ایلی اور لوازمات کو تسلیم کرنے کے انداز سے بٹکوئن کو ایسٹیم میں ایک مستحکم چڑھائی ہوگی اور اس مقام پر 2025 میں ، 000 300،000 میں تجارت کی جاسکتی ہے۔ زیادہ تر ماہرین اس بات پر متفق ہیں کہ بٹ کوائن واقعی میں اعلی درجے کی نقد رقم رہے گا اور ہم سب بینکوں ، موافقت پذیر منصوبوں اور سی ای ایف آئی کے مختلف ماہرین سے اس کے کچھ مختلف اور زیادہ جمع ہونے کی توقع کرسکتے ہیں۔ اس صورتحال سے متعلق ماہرین ، ایتھریم کا مستقبل قابل قدر چیک نمایاں طور پر زیادہ تیزی کا باعث ہوسکتا ہے۔ ریان گورمن ، تجارت کے بنیادی اتحادی زنجیر کی درخواست تسلیم کرتی ہے کہ 2030 میں یہ ، 000 100،000 تک بڑھ سکتی ہے۔ ایتھریم مرحلے کے امکان کا براہ راست نتیجہ ہوگا جو گورمن کے مطابق ، سب سے قابل ذکر مرحلہ ہی رہے گا۔ کریپٹو کی جگہ میں ڈی اے پی پی ایس کا منصوبہ۔ کمپیوٹرائزڈ کیش ریسرچ فرم کریپٹو ریسرچ رپورٹ مجموعی طور پر ایتھرئم کے بارے میں زیادہ کارآمد ثابت ہوگی۔ وہ توقع کرتے ہیں کہ 2025 تک ETH 7،000 ، اور 2030 تک ، 000 21،000 تک پہنچ جائے گا۔ زیادہ تر ماہرین نے جو تسلیم کیا ہے وہ یہ ہے کہ ایتھریم 2.0 کے ساتھ آنے والی اپ گریڈ لازمی طور پر سکے کی لاگت کو متاثر کرے گی ، اور اس میں

حوالہ جات allsciencetechno[ترمیم]

حوالہ جات[ترمیم]

  1. Andy Greenberg (20 اپریل 2011). "Crypto Currency". Forbes. 31 اگست 2014 میں اصل سے آرکائیو شدہ. اخذ شدہ بتاریخ 8 اگست 2014. 
  2. Polansek، Tom (2 مئی 2016). "CME, ICE prepare pricing data that could boost bitcoin". روئٹرز. اخذ شدہ بتاریخ 3 مئی 2016. 
  3. Allison، Ian (8 ستمبر 2015). "If Banks Want Benefits of Blockchains, They Must Go Permissionless". International Business Times. 12 ستمبر 2015 میں اصل سے آرکائیو شدہ. اخذ شدہ بتاریخ 15 ستمبر 2015. 
  4. "Centralized Cryptocurrency Exchanges, Explained". COINTELEGRAPH. 10 مارچ 2018. اخذ شدہ بتاریخ 28 اپریل 2020. 
  5. Matteo D'Agnolo. "All you need to know about Bitcoin". timesofindia-economictimes. 26 اکتوبر 2015 میں اصل سے آرکائیو شدہ. 
  6. Sagona-Stophel، Katherine. "Bitcoin 101 white paper" (PDF). 13 اگست 2016 میں اصل (PDF) سے آرکائیو شدہ. اخذ شدہ بتاریخ 11 جولائی 2016. 

سانچہ:Cryptography navbox