کلرکڈورپ

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے

کلرکڈورپ ( /klɑːrksdɔːrp/ ) شمال مغربی صوبہ ، جنوبی افریقہ میں واقع ہے۔ کلرکڈورپ، شمال مغربی صوبے کا سب سے بڑا شہر، Mahikeng سے 165 کلومیٹر جنوب مشرق میں واقع ہے۔ [1] کلرکڈورپ اس وقت کے ٹرانسوال جمہوریہ کا پہلا دارالحکومت بھی تھا اور اس خطے میں پہلے سٹاک ایکسچینج کا گھر ہوا کرتا تھا۔ یہ کمبرلے کو جوہانسبرگ سے جوڑنے والا ایک اہم تجارتی شہر بن گیا۔ یہ کسانوں، کان کنوں اور دو صنعتوں کی خدمت کرنے والے تارکین وطن کے آمیزے کا گھر بن گیا۔

تاریخ[ترمیم]

اس شہر کی بنیاد 1837ء یا 1838ء میں رکھی گئی تھی جب ووورٹریکرز شونسپروٹ کے کنارے آباد ہوئے تھے۔ [2] ("کلیئر اسٹریم")، جو قصبے میں سے بہتی ہے۔ کلرکسڈورپ دریائے وال کے شمال میں سب سے قدیم یورپی بستی ہے، اور اس طرح سابق زیوڈ-افریقی جمہوریہ (ZAR) جسے ٹرانسوال ریپبلک بھی کہا جاتا ہے۔ پہلے آباد کاروں میں سب سے نمایاں ہینڈرک گروبلر تھا [3] جس نے تقریباً 160 کے فارم کا دعویٰ کیا تھا۔ کلومیٹر 2 ، اسے Elandsheuwel ("Hill of the Eland ") کہتے ہیں۔ اس نے ڈیم اور آبپاشی کی نہر کی تعمیر میں ان کی محنت کے بدلے میں اس فارم پر زمین کے پلاٹ اور فرقہ وارانہ چرنے کے حقوق دوسرے وورٹریکروں کو دیے۔ چھوٹے ہولڈنگز کے اس مجموعے کو بعد میں اس علاقے کے پہلے لینڈڈروسٹ ( مجسٹریٹ ) جیکب ڈی کلرک کے اعزاز میں کلرکڈورپ کا نام دیا گیا۔

حوالہ جات[ترمیم]

  1. "Archived copy" (PDF). 08 ستمبر 2017 میں اصل (PDF) سے آرکائیو شدہ. اخذ شدہ بتاریخ 08 ستمبر 2017. 
  2. Marx، Roelf (1987). ویکی نویس: Marx، Roelf. Klerksdorp Groeiende Reus [Klerksdorp Growing Giant] (بزبان افریکانز) (ایڈیشن 1st). Klerksdorp: Klerksdorp City Council. صفحات 11–12.