کلفورڈ دی بیگ ریڈ ڈاگ

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
کلفورڈ دی بیگ ریڈ ڈاگ
Clifford the Big Red Dog logo.svg
مصنفنارمن بریڈ ویل
ملکریاستہائے متحدہ
زبانانگریزی
صنفبچے
ناشراسکالسٹک
اشاعت1963–موجودہ

کلفورڈ دی بیگ ریڈ ڈاگ (انگریزی: Clifford the Big Red Dog)امریکہ کی بچوں کے لیے کتابی سیریز جو ایک بڑے سرخ کتے کے بارے میں ہے۔ یہ پہلی بار 1963 میں شائع ہوا تھا اور نارمن برڈ ویل (1928–2014) نے اس کو لکھا تھا۔ اس سیریز نے اسکولیسٹ کو ایک پرائمری پبلشنگ کمپنی کے طور پر قائم کرنے میں مدد فراہم کی ،[1] اور کلفورڈ اسکالسٹک کا سرکاری شوبنکر ہے۔[2]

کردار[ترمیم]

  • کلفورڈ: ایک 2 سالہ لڑکا لال لال کتا جس کی ظاہری شکل ، طرز عمل اور طرز عمل ایک وشال کتے پر مبنی ہے۔[3] اس کا سائز متضاد ہے: جب کہ اسے اکثر پاؤں سے سر تک تقریبا 25 فٹ (7.5 میٹر) لمبا دکھایا جاتا ہے ، کلفورڈ کہیں زیادہ بڑا دکھائی دے سکتا ہے۔ اس کردار کا نام تخلیق کار نارمن برڈ ویل کی اہلیہ کے تخیلاتی بچپن کے دوست پر مبنی ہے۔[4] برڈویل اصل میں کتے کا نام "ٹنی" رکھنا چاہتی تھی ، لیکن اس کی اہلیہ نے اس کو راضی کیا کہ "کلفورڈ" بہتر ہے۔[5] کلفورڈ کے پالتو جانوروں کی مالک ایملی الزبتھ ہے اور کلفورڈ کی ایک ماں ، دو بھائی اور دو بہنیں ہیں۔ کلفورڈ کا کردار اس وقت پیدا ہوا جب ایک ہارپر اینڈ رو ایڈیٹر نے برڈ ویل کو اپنی ایک تصویر کے ساتھ جانے کے لیے ایک کہانی لکھنے کا مشورہ دیا۔ برائڈویل نے یاد کیا کہ اس نے گھوڑے کے سائز کا بلڈ ہاؤنڈ والی بچی کا اپنا خاکہ اٹھایا اور اتفاق سے کہا ، "اس میں کوئی کہانی ہوسکتی ہے" کیونکہ وہاں ہمیشہ ایک ہی رہتا تھا۔[3]
  • ایملی الزبتھ: کلفورڈ کا مالک اور انسانی دوست ، ایک 8 سالہ بچی۔[4] اسے اکثر گھوڑوں کی طرح اس پر سوار کرتے ہوئے پیش کیا جاتا ہے۔ ان کا نام خالق نورمن برڈ ویل کی بیٹی کے لیے تھا اور وہ بریڈ ویل کی اہلیہ کی خیالی مہم جوئی پر مبنی تھا۔ ٹی وی سیریز کی موافقت نے اسے ایک کنیت ، ایملی الزبتھ ہاورڈ پیش کی اور اس کا پس منظر بدل دیا ، اس کے ساتھ ہی کلفورڈ کو اس کی 6 ویں سالگرہ کے موقع پر اسے کرسمس کے تحفے کے طور پر منتخب کرنے کی بجائے حیرت انگیز طور پر موصول ہوا۔
  • کلیو: ایک کتیا پوڈل۔ طاقت ور ، خود غرض ، بعض اوقات مشکلات کا سبب بنتا ہے جب وہ سچ نہیں بتا رہا ہے ، لیکن وہ ہمیشہ اپنے دوستوں کے ساتھ وفادار رہتا ہے۔ وہ تخلیقی کھیلوں میں جو وہ کلفورڈ اور ٹبون کے ساتھ کھیلتی ہیں ، وہ خود کو "ایول فلافی" کہتی ہیں ، جو کلفورڈ کی ایک گرل فرینڈ ہے ، اس کے مالک کو "مسز ڈلر" کہا جاتا ہے۔
  • ٹی بون: ایک بہت بڑا ، بولڈ بولڈگ جو کھانے سے محبت کرتا ہے ، شرمندہ ، محتاط ہے اور ٹی بون مصنف ، سرورق کا ہیرو ہونے کا بہانہ کرنا پسند کرتا ہے۔ کلفورڈ کے ایک دوست اس کے مالکان شیرف لیوس کہلاتے ہیں۔
  • میک: ایک کتا جو بہت زیادہ انا رکھتا ہے ، کلفورڈ ، کلیو اور ٹی بون کا دوست ہے۔
  • جیٹا: میک. ریکا کا مالک ، بہت ہی خود پسند ، ایملی الزبتھ کا دوست ، وہ اکثر دوسروں کے جذبات کی پروا نہیں کرتی ہے۔ وہ کبھی پریڈ میں ٹیلنٹ مقابلے میں حصہ لیتی ہے ، کبھی وہ سب سے بہتر ہوتی ہے ، لیکن بعض اوقات زور سے آرزو کرنے پر اسے ذلیل کیا جاتا ہے۔ جیٹا کی والدہ اس جزیرے کے ایک اسٹور کی مالک ہیں اور بعض اوقات اپنی بیٹی جیٹا کے خود غرضانہ سلوک سے لاتعلق ہوجاتی ہیں۔

بھی دیکھو[ترمیم]

حوالہ جات[ترمیم]

  1. LLC، The H.E.L.P.-I.N.G. Group. "The Center for Learning, Inc. - CFL Clifford Visits September 19, 2015". www.cflinc.net. March 13, 2016 میں اصل سے آرکائیو شدہ. اخذ شدہ بتاریخ 08 مارچ 2016. 
  2. "Clifford the Big Red Dog by Norman Bridwell | Scholastic.com". Scholastic Teachers. اخذ شدہ بتاریخ 27 مئی 2016. 
  3. ^ ا ب Noble، Barnes &. "Clifford the Big Red Dog". Barnes & Noble. November 26, 2012 میں اصل سے آرکائیو شدہ. اخذ شدہ بتاریخ 27 مئی 2016. 
  4. ^ ا ب "Clifford the Big Red Dog – Don Markstein's Toonopedia". Toonopedia.com. 2004-02-20. اخذ شدہ بتاریخ 13 مارچ 2014. 
  5. Fashingbauer Cooper، Gael (December 17, 2014). "Norman Bridwell, creator of Clifford the Big Red Dog, dies at 86". Today. اخذ شدہ بتاریخ August 17, 2015. 

بیرونی روابط[ترمیم]