کوریا

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
یہاں جائیں: رہنمائی، تلاش کریں

کوریا اس وقت دو ممالک میں منقسم ہے، جو درج ذیل ہیں۔

کوریا مشرق وسطی میں ایک تاریخی ملک ہے، کیونکہ 1945 کے بعد دو مختلف خود مختار ریاستوں میں تقسیم ہوا: شمالی کوریا (سرکاری طور پر "ڈیموکریٹک پیپلز جمہوریہ کوریا") اور جنوبی کوریا (سرکاری طور پر "کوریا کی جمہوریہ"). کوریائی جزائر پر واقع ہے، کوریا شمال مغرب اور روس کے مشرق وسطی تک سرحد پار ہے. جاپان سے مشرق وسطی کوریا اور بحر بحیرہ (مشرق وسطی) کی طرف سے یہ الگ الگ ہے. کوریا کے تین ریاستوں کے درمیان صدیوں کے تنازعے کے بعد کوریا کو ایک واحد سیاسی ادارے کے طور پر ابھر کر سامنے آیا، جو جنوب میں بعد میں سلی اور شمال سے بالا کے طور پر متحد تھے. بعد میں سلی بعد تین ریاستوں کے دور میں تین جدا جدا ریاستوں میں تقسیم ہوا. گورییوو نے کامیاب ہونے والے گروورییو نے دو دوسرے ریاستوں کو شکست دی اور کوریائی جزیرے کو متحد کیا. ایک ہی وقت میں، بالہا گر گیا اور اس کا آخری تاج شہزادی جنوب سے گورییو میں بھاگ گیا. گورییو (جس کا نام Koryŏ کے طور پر بھی کہا جاتا ہے)، جس کا نام جدید لفظ "کوریا" میں تیار کیا گیا تھا، ایک انتہائی ثقافتی ریاست تھی جس نے 1234 میں دنیا کی پہلی دھات چلنے والی قسم کی تشکیل کی. [4] [5] [6] [7] [8] [9] تاہم، 13 ویں صدی کے دوران منگول یوآن خاندان کی طرف سے متعدد حملوں نے ملک کو کمزور کر دیا، جس کے بعد بالآخر دہائیوں کے بعد لڑائی کے بعد ایک باصلاحیت ریاست بننے پر اتفاق کیا. یوآن خاندان کے خاتمے کے بعد، شدید سیاسی کشیدگی کے بعد، اور گورییو آخر میں جنرل ی Seong-Gye کی قیادت میں ایک کوپ کا گر گیا، جو 1392 میں جوزون قائم کی.

جوزسن کے پہلے 200 سالوں سے تعلق رکھنے والے امن کی طرف سے نشان لگا دیا گیا تھا اور 15 ویں صدی میں کنگز عظیم کی طرف سے کوریائی حروف تہجی کی تخلیق اور Confucianism کے بڑھتے ہوئے اثرات کو دیکھا. خاندان کے بعد کے حصے کے دوران، تاہم، کوریا کی تنقید کی پالیسی نے "ہرمیٹ برطانیہ" کے مغربی عرفان کو حاصل کیا. 19 ویں صدی کے اختتام تک، ملک سلطنت جاپان کے ذریعہ سامراجی ڈیزائن کا حصہ بن گیا. پہلی جاپانی جاپانی جنگ کے بعد، کوریا کی سلطنت کی طرف سے جدیدیت کی کوششوں کے باوجود، جاپان نے جاپان کی طرف سے جاپان کو مل کر 1910 ء میں جوڑا تھا اور اگست 1945 میں دوسری عالمی جنگ کے اختتام تک شاہی جاپان کا ایک حصہ رہا.

1 9 45 میں، سوویت یونین اور امریکہ نے عالمی جنگجوؤں کے بعد کوریا میں جاپانی فوجوں کو تسلیم کرنے پر اتفاق کیا، کوریا نے 38 ویں متوازی کے ساتھ تقسیم کر دیا، سوویت کے قبضے اور جنوبی امریکہ کے قبضے کے تحت شمال کے شمال میں تقسیم کیا. ان حالات میں جلد ہی کوریا کے دو سپر پاوروں کی بنیاد بن گئی، جو کوریا کی آزادی کی شرائط پر متفق ہونے کے لیے ان کی عدم اطمینان سے زیادہ ہے. شمال میں کمیونسٹ سے حوصلہ افزائی حکومت جنوبی سوویت یونین سے جنوب مغربی میں مغربی مغربی حکومت کے مخالفین سے تعلق رکھتا ہے، جو دو سیاسی اداروں میں کوریا کی تقسیم کا باعث بنتی ہے: شمالی کوریا (رسمی طور پر ڈیموکریٹک پیپلز جمہوریہ کوریا)، اور جنوبی کوریا (رسمی طور پر کوریا کی جمہوریہ). اس کے نتیجے میں 1950 میں کوریائی جنگ کی وجہ سے، جو 1953 ء میں رسمی طور پر امن معاہدے کے بغیر ختم ہوا تھا، ایک عنصر جس میں اعلی کشیدگی کا باعث بنتا ہے جس میں جزیرے کو تقسیم کرنا جاری ہے. آج تک، دونوں ملکوں کو ایک دوسرے کے ساتھ مقابلہ کرنے کے لیے ایک دوسرے کے ساتھ تمام کوریائی حکومت کے طور پر اور ایک دوسرے کو جائز کے طور پر تسلیم کرنے سے انکار.

Etymology میں ترمیم کریں

اہم مضمون: کوریا کے نام یہ بھی دیکھیں: کوریائی رومانیزیشن "کوریا" کا لفظ "کوریا" کا معنوی ہجے ہے، جو اس وقت 1614 کے طور پر انگلش میں آیا تھا. [10] یہ چینی 高اس (سمپ. 高丽، ایم سی کلوج، [12] موڈ. گوولو) کی مارکو پولو کی نقل و حرکت [11] کاؤلی سے حاصل کردہ ایک مثال ہے. یہ کوریای ریاست گورورییو یا کروری (고려؛ 918-1392) کے لیے ہینجا تھا، جس نے اپنے سفر کے دوران اکثر جزیرے پر حکومت کیا. (ماہرین جو پولیو کے اکاؤنٹ کی تاریخی حیثیت کو چھوٹتے ہیں اس کے بجائے اسی چینی نام کے فارسی متغیرات کے ذریعہ حاصل کریں. [13]) گورییو کا نام پہلے گوگورییو یا کوگوریہ (고구려؛ 37 بی سی - اشتھار 668) کا تسلسل تھا. سمگک (کوریا کے تین ریاستوں)، جو کنگ جنسو کے 5 ویں صدی کے بادشاہ کے بعد مختصر طور پر مختصر شکل گورییو کے نام سے مشہور تھے. اصل نام صفت جانا ("اعلی، بلند") کا ایک مجموعہ تھا جس میں مقامی ییمیمک قبیلے کا نام تھا، جن کا اصل نام یا تو گرو (溝 樓)، "دیوار شہر" تھا، جو کچھ toponyms چینی تاریخی دستاویزات میں) یا * گوروری (가우리، "مرکز"). 19 ویں صدی کے آخر میں کوریا کے افتتاحی مراحل کے بعد برطانوی اور امریکی تجارت کو فروغ دینے کے ساتھ، "کوریائی" حائل ظاہر ہوئی اور آہستہ آہستہ مقبولیت میں اضافہ ہوا؛ [10] مشرق وسطی کی زبانوں میں اس کا استعمال الگ الگ سخت اور نرم سی کی وجہ سے مسائل سے بچا جاتا ہے. رومانوی زبانوں سے حاصل کردہ انگریزی الفاظ میں موجود. کوریا کا نام اب شمالی اور جنوبی کوریا دونوں کے انگریزی مفاد میں عام طور پر استعمال کیا جاتا ہے.

جنوبی کوریا میں، پورے کوریا کو ہنگک (한국، [haːnɡuk]، روشن "ہن کے ملک" کہا جاتا ہے). نام سمن ما، جن، اور بائیون کا حوالہ دیتے ہیں جو 1 صدیوں کے دوران بیشتر صدیوں کے دوران جنوبی اور مرکزی سرزمین میں تین ریاستوں سے پہلے تھے. اگرچہ ہانجا کے طور پر ہنوجہ میں لکھا گیا ہے، یہ ہن چینی جگہ کے ناموں یا لوگوں کے ساتھ کوئی تعلق نہیں ہے جو ان حروف کو استعمال کرتے تھے لیکن ایک صوتی نسخہ تھا (OC: * Gar، MC Han [12] یا Gan). کوریائی لفظ جس کا معنی "بڑا" یا "عظیم" ہوتا ہے، خاص طور پر رہنماؤں کے حوالے سے. منچوریا اور وسطی ایشیاء کے کوکیوں کی طرف سے استعمال ہونے والی عنوان خانہ کے ساتھ یہ تناسب سے منسلک کیا گیا ہے.

شمالی کوریا، چین، جاپان، ویت نام،