کوریلین (فلم)

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
کوریلین
(انگریزی میں: Coraline ویکی ڈیٹا پر (P1476) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
Coraline poster.jpg

صنف فنٹاسی فلم،  ادبی کام پر مبنی فلم  ویکی ڈیٹا پر (P136) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
ماخوذ از کوریلین (فلم)[1]  ویکی ڈیٹا پر (P144) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
دورانیہ 100 منٹ[2]
زبان انگریزی،  روسی  ویکی ڈیٹا پر (P364) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
ملک Flag of the United States (1795-1818).svg ریاستہائے متحدہ امریکا  ویکی ڈیٹا پر (P495) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
تقسیم کنندہ نیٹ فلکس  ویکی ڈیٹا پر (P750) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
تاریخ نمائش 13 اگست 2009 (جرمنی)[3]
12 مارچ 2009 (ہنگری)[4]
2009  ویکی ڈیٹا پر (P577) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
مزید معلومات۔۔۔
باضابطہ ویب سائٹ باضابطہ ویب سائٹ  ویکی ڈیٹا پر (P856) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
آل مووی v352012  ویکی ڈیٹا پر (P1562) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
IMDb logo.svg
tt0327597  ویکی ڈیٹا پر (P345) کی خاصیت میں تبدیلی کریں

کوریلین (انگریزی: Coraline) ایک 2009 کی امریکی اسٹاپ موشن متحرک ڈارک فنسیسی ہارر فلم ہے جو ہنری سیلک کے ذریعہ تحریر اور ہدایت کی گئی ہے اور اسی نام کے نیل گائمن کے ناول ناول پر مبنی ہے۔

کہانی[ترمیم]

کورلین جونز اور اس کے والدین ، میل اور چارلی ، ایک پرانی حویلی میں چلے گئے ہیں جو فلیٹوں میں تقسیم ہوچکا ہے اور اب اسے پنک پیلس اپارٹمنٹس کے نام سے جانا جاتا ہے۔ اس کے والدین اپنے باغبانی کی کیٹلاگ کو مکمل کرنے کے لیے جدوجہد کرنے کی وجہ سے ، کورلائن کو اکثر نظرانداز کیا جاتا ہے۔ کوریلین اس مکان مالک کے بات کرنے والے پوتے ، وائبرن "وائبی" لووت اور ایک آوارہ کالی بلی سے ملتے ہیں جو اس کے آس پاس ہوتا ہے۔ وائبی بعد میں کوریلین کو ایک بٹنوں والی آنکھوں والی چیر گڑیا سے رخصت کرتا ہے جسے اس نے اپنی دادی کے تنے میں دریافت کیا تھا جو اسے آسانی سے ملتا ہے۔ اس کے فورا. بعد ، کوریلین کو رہائشی کمرے میں ایک چھوٹا سا دروازہ دریافت ہوا ہے جس پر بریک لگائی گئی ہے اور صرف اس بٹن کی شکل والا نقشہ رکھنے والی کلید سے کھلا جاسکتا ہے۔

رات کے وقت ، کورالین کو ایک چوہے نے بیدار کیا ، جو اسے دروازے سے راہنمائی کرتا ہے ، جو اب گھر کے بظاہر زیادہ روایتی ورژن کا پورٹل ہے۔ کوریلین نے اپنے دوسرے والدہ اور والد سے ملاقات کی ، اس کے والدین کے بٹنوں والے آنکھوں والے ڈوپلگگرس جو ان کے حقیقی والدین سے زیادہ دھیان اور دیکھ بھال کرتے ہیں۔ ان کے ساتھ رات کا کھانا کھانے کے بعد ، وہ بستر پر چلی گئیں اور حقیقی دنیا میں واپس جاگ گئیں۔ وائبی کورلین کو اپنی دادی کی جڑواں بہن کے بارے میں بتاتی ہیں جو بچپن میں ہی گھر میں غائب ہوگئیں۔ کورالائن کے پڑوسی ، سرگئی الیگزینڈر بوبسکی ، ایک ماہر سرکوبل سے چلنے والے ایک سنکی چرنوبل پرجوش جمناسٹ اور ریٹائرڈ برلسک اداکارہ اپریل سپنک اور مریم زبردستی ، نے دروازے اور اس کے قریب خطرے سے چھپ کر اسے خبردار کیا۔

کورالین دوسری اور تیسری بار دوسری دنیا کا دورہ کرتی ہے۔ جہاں ہر بار گونگا دوسرے وبی کے ساتھ ، اسے دوسرے بابنسکی کے ماؤس سرکس اور دیگر اسپنک اور زبردستی کے ذریعہ تفریح ​​پیش کیا جاتا ہے۔ کورلائن کا سامنا بھی بلی سے ہوتا ہے ، جس کی دوسری دنیا میں بات کرنے اور دونوں جہتوں کے درمیان عبور کرنے کی خامیاں ہیں۔ دوسری والدہ جلد ہی کورلائن کو دوسری آنکھوں میں بٹنوں کی آنکھوں میں سلنے کی شرط پر مستقل طور پر دوسری دنیا میں رہنے کی پیش کش کرتی ہیں۔ خوفزدہ کوریلین اس پیش کش کو مسترد کرتی ہے اور سوتی ہے لیکن جب وہ اٹھتی ہے تو اسے پتا چلتا ہے کہ وہ ابھی بھی دوسری دنیا میں ہے۔ جب کورلین گھر واپس جانے کا مطالبہ کرتی ہے تو ، دوسری والدہ اپنے آپ کو زیادہ خطرہ آمیز ورژن میں تبدیل کرتی ہیں اور کورلائن کو آئینے کے پیچھے کمرے میں قید کردیتی ہیں۔ وہاں ، کورلین دوسرے والدہ کے پچھلے بچے متاثرین کے بھوتوں سے ملتی ہیں ، جن میں وبی کی بڑی خالہ بھی شامل ہیں ، جنھوں نے انکشاف کیا ہے کہ دوسری ماں ، جسے وہ "بیلڈم" کہتے ہیں ، اسی گڑیا کورالین کا استعمال کرتی تھی ، ہر بار بچے کے بعد سوال کے تحت ڈیزائن کیا گیا تھا ، ان کی جاسوسی کرنے ، ان کی ناخوشی سے فائدہ اٹھانا اور انہیں اس کی جہت میں راغب کرنا۔ جب انھوں نے بیلڈم کی پیش کش کو بٹنوں کی آنکھوں سے سلن کرنے کی پیش کش قبول کرلی تو اس نے ان کی جانوں کو پھنسا لیا۔ کورلین نے اپنی جانوں کو آزاد کرنے کے وعدے کے بعد ، دیگر وابی نے اسے حقیقی دنیا میں واپس جانے میں مدد فراہم کی۔

کوریلین کو اس کے والدین لاپتہ پائے جاتے ہیں ، آخر کار انہیں احساس ہوتا ہے کہ بیلڈم نے انہیں اغوا کیا ہے۔ وہ مشورے کی تلاش کرتی ہے اور سپنک اور جبری تک رسائی حاصل کرتی ہے۔ اسپنک کو خوش قسمتی سے پتھر دینے کے بعد ، کورلین جلد ہی بلی کے ساتھ دوسری دنیا میں بھی لوٹ گئیں ، جہاں وہ بیلڈم کے پاس ایک کھیل کی تجویز کرتی ہے: اگر وہ ماضی کے بچوں کی روحوں اور اس کے والدین کو تلاش کرسکتی ہے تو ، وہ سب آزاد ہوجائیں گے ، اگر نہیں تو ، وہ بالآخر بیلڈم کی پیش کش قبول کرے گی۔ بھوت بچوں کی روحوں کو تلاش کرنے کے لیے پتھر کا استعمال کرتے ہوئے اب دشمنی والی دوسری دنیا میں کوریلین مہم جوئی؛ طول و عرض کے باشندوں سے وابستہ اشیاء کے طور پر پوشیدہ ہے اور ہر ایک کے ساتھ وہ جمع کرتا ہے ، دوسری دنیا کے کچھ حصے اس وقت تک منتشر ہوجاتے ہیں جب تک کہ صرف رہائشی کمرہ باقی نہ رہے۔ کوریلین پھر اس کی اصلی شکل میں بیلڈم کا مقابلہ کرتی ہے ، اس کے ہاتھوں پر انجکشن کی طرح انگلیوں والی ایک ہیومائڈ آرکنیڈ ہے۔ ماضی کے بچوں میں سے ایک نے اسے متنبہ کیا ہے کہ اگر وہ کامیاب ہوجاتی ہے تو بھی بیلڈم اسے کبھی نہیں جانے دے گا۔ اس مشورے کا استعمال کرتے ہوئے ، کوریلین بیلڈم کو دروازہ کھولنے کی چال چلاتی ہے اور ، اس کے والدین کو برف کی دنیا میں پھنسنے پر ، بلی کو اپنے پاس پھینک کر ایک موڑ پیدا کرتی ہے۔ کوریلین برف کا عالم پکڑتی ہے اور بیلڈم کے تعاقب میں دروازے سے آسانی سے فرار ہوتی ہے اور ماضی کے بچوں کی مدد سے اس کو بند اور لاک کرنے کا انتظام کرتی ہے ، جس سے اس عمل میں بیلڈم کا دایاں ہاتھ الگ ہوجاتا ہے۔

کورالین کے والدین حقیقی دنیا میں دوبارہ پیش ہوئے ، ان کے ساتھ کیا ہوا اس کی کوئی یاد نہیں۔ اس رات ، ماضی کے بچے کورلین کے خواب میں اپنی جانوں کو آزاد کرنے پر اس کا شکریہ ادا کرنے کے لیے نظر آتے ہیں ، لیکن اس کو متنبہ کرتے ہیں کہ بیلڈم ، جب تک وہ زندہ ہے ، کبھی بھی اس چابی کی تلاش کرنا بند نہیں کرے گی۔ کوریلین نے فیصلہ کیا ہے کہ وہ اسے اپنے گھر کے قریب ایک پرانے کنواں کے نیچے گرا دے گی ، لیکن اس سے پہلے کہ بیلڈم کا کٹا ہوا ہاتھ اس پر حملہ کرتا ہے۔ وابی پہنچے اور جدوجہد کے بعد اس پر ایک بڑی چٹان گرا کر ہاتھ کو تباہ کر دیا۔ کوریلین اور وبی نے پھر کلید اور ہاتھ کی باقیات کو کنویں میں پھینک دیا اور اسے بند کر دیا۔

اس کے فورا بعد ہی کورالین اور اس کے والدین ، جنھوں نے آخر کار اپنی فہرست ختم کردی ہے ، اپنے ہمسایوں کے لیے پارٹی کی میزبانی کرتے ہیں۔ وابی نے اپنی دادی کا تعارف کرایا اور کورلین اپنی کہانی سنانے کے لیے تیاری کر رہی ہیں کیونکہ بلی غائب ہونے سے پہلے آخری بار پنک پیلس کے سائن پوسٹ کے پیچھے چلتے ہوئے دیکھا گیا تھا۔

حوالہ جات[ترمیم]

  1. Swedish Film Database film ID: http://www.svenskfilmdatabas.se/sv/item/?type=film&itemid=68054
  2. "Coraline rated PG by the BBFC". BBFC. January 29, 2009. April 24, 2009 میں اصل سے آرکائیو شدہ. اخذ شدہ بتاریخ April 5, 2009. Run Time 100m 19s 
  3. http://www.imdb.com/title/tt0327597/releaseinfo — اخذ شدہ بتاریخ: 14 اپریل 2017
  4. http://nmhh.hu/dokumentum/158984/2009_filmbemutatok_osszes.xls

بیرونی روابط[ترمیم]