کپڑوں کا ہینگر

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search

ہینگر

کپڑے کا ہینگر ، کوٹ ہینگر ، یا کوٹینجر ، میں لٹکا نے والا آلہ ہے:

کسی کوٹ ، جیکٹ ، سویٹر ، قمیص ، بلاؤز یا کسی لباس کو اس انداز سے لٹکادینے میں آسان بنایا گیا ہے جو جھریاں روکتا ہے ،

پتلون ، اسکرٹ یا بھٹیوں کو لٹکانے  کےلئے کلیمپ۔  دونوں ہی اقسام کو ایک ہی ہینگر میں جوڑا جاسکتا ہے۔

لباس کے ہینگر کو اصل میں ڈیزائن کیا گیا تھا تاکہ لوگوں کو اپنے لباس تک جلدی رسائی حاصل ہوسکے اور ساتھ ہی وہ اپنے گھر میں کسی علاقے کو نامزد کرسکیں تاکہ وہ اپنے لباس کو اندر رکھیں۔ یہ لباس لباس خشک رکھنے یا جھرریوں کے بغیر بھی استعمال کیا جاتا تھا۔

ہینگر کے اقسام

کپڑے کی ہینگر کی تین بنیادی اقسام ہیں۔  پہلا تار ہینگر ہے ، جس میں تار کا ایک سادہ لوپ ہوتا ہے ، زیادہ تر اسٹیل ، ایک چپٹی مثلث کی شکل میں جو اوپر تک ہک میں جاری رہتا ہے۔  

دوسرا لکڑی کا ہینگر ہے ، جس میں لکڑی کا ایک فلیٹ ٹکڑا ہوتا ہے جس میں کپڑوں کو پہنچنے والے نقصان سے بچنے کے لئے کناروں کو ریت کے ساتھ بوندرنگ نما شکل میں کاٹا جاتا ہے ، اور ایک ہک ، عام طور پر دھات کے ، نقطہ سے پھیل جاتا ہے۔  کچھ لکڑی کے ہینگر کے پاس نوک سے نوک تک ایک گول بار ہوتا ہے ، جس میں چپٹا ترازو ہوتا ہے۔  اس بار کو جیکٹ سے متعلق پتلون لٹکانے کے لئے ڈیزائن کیا گیا ہے۔  

تیسری قسم اور آج کی دنیا میں سب سے زیادہ استعمال پلاسٹک کوٹ ہینگر ہیں ، جو زیادہ تر تار یا لکڑی کے ہینگر کی شکل کی ہوتے ہیں۔  بچوں کے کپڑوں کی شکل کو ایڈجسٹ کرنے کے لئے پلاسٹک کوٹ ہینگر چھوٹے سائز میں بھی تیار کیے جاتے ہیں۔

کچھ ہینگرز اسکرٹس کو معطل کرنے کے لئے نیچے کلپس رکھتے ہیں۔  سرشار اسکرٹ اور پتلون ہینگر صرف تراشیوں والی چھڑی کا استعمال کرتے ہوئے ، سہ رخی شکل بالکل بھی استعمال نہیں کرسکتے ہیں۔  دوسرے ہینگروں کے پاس ٹینک کے اوپر سے پٹے لٹکانے کے لئے اوپر کی دو سلاخوں سے تھوڑی بہت بجتی ہے۔  خصوصی پینت ہینگر ریکوں میں پتلون کے کئی جوڑے مل سکتے ہیں۔  فولڈ ایبل کپڑوں کے ہینگر جو استعمال میں آسانی اور کھینچنے میں کمی کے لئے کالر ایریا کے ذریعہ داخل کیے جانے کے لئے تیار کیے گئے ہیں.[1]

  1. [Coat-hanger". google.com. Retrieved 23 April 2018. "Coat-hanger". google.com. Retrieved 23 April 2018."] تحقق من قيمة |url= (معاونت).