کھمبا

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
کھمبا
(انگریزی میں: Khumba ویکی ڈیٹا پر (P1476) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
Khumba poster.jpg

صنف مزاحیہ فلم  ویکی ڈیٹا پر (P136) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
دورانیہ 85 منٹ  ویکی ڈیٹا پر (P2047) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
زبان انگریزی  ویکی ڈیٹا پر (P364) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
ملک Flag of South Africa.svg جنوبی افریقا  ویکی ڈیٹا پر (P495) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
تقسیم کنندہ نیٹ فلکس  ویکی ڈیٹا پر (P750) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
میزانیہ 20000000 امریکی ڈالر[1]
باکس آفس 28420000 امریکی ڈالر[2]
تاریخ نمائش 8 ستمبر 2013
31 اکتوبر 2013 (ہنگری)[3]  ویکی ڈیٹا پر (P577) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
مزید معلومات۔۔۔
باضابطہ ویب سائٹ باضابطہ ویب سائٹ  ویکی ڈیٹا پر (P856) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
آل مووی v574215  ویکی ڈیٹا پر (P1562) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
IMDb logo.svg
tt1487931  ویکی ڈیٹا پر (P345) کی خاصیت میں تبدیلی کریں

کھمبا (انگریزی: Khumba) ایک جنوبی افریقی کمپیوٹر اینیمیٹڈ کامیڈی فلم ہے جس کی ڈائریکشن اور شریک پروڈیوسر انتھونی سلورسٹن ہیں اور سلورسٹن اور رافیلہ ڈیلے ڈونے نے لکھا ہے۔

کہانی[ترمیم]

نصف دھاری دار زیبرا ایک انسولر ، الگ تھلگ ریوڑ میں پیدا ہوتا ہے جو دھاریوں کا شکار ہوتا ہے۔ یہ افواہیں کہ عجیب و غریب لعنت پھیل گئی ہے اور بہت پہلے ، وہ خشک سالی کا ذمہ دار ہے جو عظیم کارو میں داخل ہوتی ہے۔ یہاں تک کہ جب اس کے والد ، ریوڑ کے رہنما ، اسے بارش کی کمی اور اس کی والدہ کی موت کے لیے ذمہ دار ٹھہراتے ہیں ، تب زیبرا اپنے گھر کی حدود کو یہ جان کر چھوڑ دیتا ہے کہ وہ اپنی تمام دھاریوں کے بغیر ریوڑ میں زندہ نہیں رہ سکتا۔ کھمبا باڑ سے آگے کی مہم جوئی کرتا ہے - شدید تیندوے ، فنگو کے لیے خطرہ ، جو واٹر ہولز کو کنٹرول کرتا ہے اور عظیم کارو میں جانوروں کو دہشت زدہ کرتا ہے۔ کھمبا کو ایک عجیب و غریب جوڑی نے ایک موقع پرست جنگلی کتے سے بچایا: ایک جنگلی اور شتر مرغ۔ ماما وی ایک خود اعتراف شدہ آزاد روح ہے جو دوسرے وائلڈ بیسٹ کی طرح گھر میں اوسط قیام کی ماں نہیں بننا چاہتی۔ ستم ظریفی یہ ہے کہ وہ بریڈلے کی ماں ہے ، جو ایک بھڑکنے والا لیکن غیر محفوظ شتر مرغ ہے جو اپنے کھردرا پنکھوں کا زیادہ معاوضہ ادا کرتا ہے۔ جب ایک صوفیانہ مینٹیس دھوپ کے سامنے آتا ہے اور نقشہ کھینچتا ہے جس کو پانی یا پٹیوں سے تعبیر کیا جا سکتا ہے تو یہ دونوں اس امید پر کھمبا میں شامل ہو جاتے ہیں کہ ان کی اپنی محفوظ واٹر ہول کی تلاش ختم ہو گئی ہے۔ اپنے سفر کے دوران ، خمبا کو رنگوں کی ایک رینج کا سامنا کرنا پڑتا ہے جس میں اسپرنگ بوک کا ہجرت کرنے والا ریوڑ بھی شامل ہے جو سبز (اور محفوظ) چراگاہوں کی تلاش میں ہے۔ ایک نیا زمانہ ، بوہیمین کمیونٹی ایک پرتعیش قومی پارک کی حدود میں محفوظ طریقے سے رہ رہی ہے۔ ایک خطرے سے دوچار ریورائن خرگوش جو نقالی سے لے کر بیٹ باکسنگ تک کی مہارتوں کی مہارت حاصل کر کے معدوم ہونے سے بچ گیا ہے۔ ہسٹریکل ڈیسیز (راک-خرگوشوں) کا ایک گروہ جو غالب بلیک ایگل اور نورا کی پرستش کرتا ہے ، ایک لونڈی ، تنہا میرینو بھیڑ جو ایک ترک شدہ فارم پر رہتی ہے۔ ان باہمی تعاملات کے ذریعے ، خمبا یہ سیکھنا شروع کرتا ہے کہ تنوع بقا کے لیے ضروری ہے اور یہ کہ فرق دراصل کسی کی طاقت ہو سکتا ہے۔

حوالہ جات[ترمیم]

  1. Mallory، Michael (15 November 2013). "Khumba Earns Its Stripes". Animation Magazine. اخذ شدہ بتاریخ 08 مارچ 2014. Khumba was made for less (some whisper considerably less) than $20 million, roughly the P&A cost of a big-studio toon feature. 
  2. "Khumba (2013)". Box Office Mojo. اخذ شدہ بتاریخ 04 دسمبر 2014. 
  3. http://nmhh.hu/dokumentum/198182/terjesztett_filmalkotasok_art_filmek_nyilvantartasa.xlsx

بیرونی روابط[ترمیم]