کیارا اڈوانی

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
کیارا اڈوانی
معلومات شخصیت

عالیہ اڈوانی (پیدائش: 31 جولائی 1992) ، پیشہ ورانہ طور پر کیارا اڈوانی کے نام سے مشہور ہیں ، ایک ہندوستانی اداکارہ ہیں جو زیادہ تر ہندی فلموں میں دکھائی دیتی ہیں ۔

اپنی پہلی فلم 2014 ء کہ کامیڈی فلم فگلی کی غیر تسلی بخش کارکردگی کے بعد کیارا اڈوانی 2016ء میں کھیلوں کے متعلق سوانحی فلم ایم ایس دھونیان : دی ان ٹولڈ اسٹوری میں ایک مختصر کردار ساتھ جلوہ گر ہوئیں جو ان کی پہلے تجارتی کامیاب فلم تھی ، 2017ء میں ہندی فلم مشین کے بعد 2018ء میں ایک نیٹ فلکس کی فلم لسٹ اسٹوریز میں نظر آئیں۔ اس کے بعد وہ لگاتا بطور مرکزی ہیروئن متعدد فلموں میں کام کرتی رہیں جن میں تیلگو سیاسی ڈراما فلم بھارت اننے نینو (2018)، جو سب سے زیادہ کمائی کرنے والی تیلگو فلم اور رومانٹک ڈراما کبیر سنگھ (2019)، جوسب سے زیادہ کمائی کرنے والی بھارتی فلم شامل ہیں .

ابتدائی زندگی اور پس منظر[ترمیم]

کیارا اڈوانی ایک سندھی ہندو تاجر جگدیپ اڈوانی اور جینی ویو جعفری کے ہاں پیدا ہوئی ، کیارا کی والدہ لکھنؤ کے مسلمان گھرانے سے تعلق رکھنے والی ایک اساتذہ تھیں اور سندھی ، سکاٹش ، آئرش ، پرتگالی اور ہسپانوی نسب کی تھیں۔ اور ایک بنگالی ماں تھی۔ [1] [2] [3] [4] عالیہ اڈوانی کی حیثیت سے پیدا ہونے والی اڈوانی نے اپنی پہلی فلم ، فگلی کی ریلیز سے قبل اپنا پہلا نام تبدیل کرکے کیارا رکھ لیا۔ 2019 میں فلم فیئر کو دیے گئے ایک انٹرویو میں ، کیارا اڈوانی نے بتایا کہ "کیارا" نام انہوں نے فلم انجانہ انجانی سے متاثر ہوکر رکھا، جس میں پریانکا چوپڑا کے کردار کا نام کیارا تھا۔ [5] [6] دو بچوں میں سے بڑی ، اڈوانی کا ایک چھوٹا بھائی ، مشال ہے۔ وہ اپنے ننھیالی کنبے کے توسط سے کئی مشہور شخصیات سے بھی وابستہ ہے۔ اداکار اشوک کمار اور سعید جعفری بالترتیب ان کے سوتیلے نان اور بڑے ماموں ہیں جبکہ ماڈل شاہین جعفری اور اداکارہ جوہی چاولا رشتے میں ان کی خالہ لگتی ہیں۔

کیریئر[ترمیم]

ابتدائی کام (2014—2017)[ترمیم]

2016 میں ایم ایس دھونی دی انٹولڈ اسٹوری کے لئے ایک پروگرام میں کیارا اڈوانی

کیارا اڈوانی نے کبیر سدانند کی مزاحیہ ڈراما دلم فگلی (2014) سے اپنی اداکاری کا آغاز کیا ، جس میں انھوں نے موہت ماروہ ، عارف لامبا ، وجندر سنگھ اور جمی شیرگل سمیت ایک ملٹی کاسٹ کے ساتھ کام کیا تھا۔ اس فلم کی کارکردگی کو مثبت پزیرائی ملی۔ بالی ووڈ ہنگاما کے ترن آدرش نے کہا: "کیارا اڈوانی آپ کو مکمل طور پر لاعلم رکھتے ہیں" اور اس میں "نظر اور صلاحیتوں کا امتزاج" موجود ہے۔ ، [7] جبکہ دکن کرانیکل کے میہل ایس ٹھاکر نے ان کی کارکردگی کو "انتہائی حیرت انگیز" قرار دیتے ہوئے کہا کہ " ایک اداکار کی حیثیت سے ان کی استعداد اور حد کی تعریف کرنے کے ساتھ ساتھ ، بہت سارے وعدوں کو ظاہر کرتا ہے۔ [8] تاہم، فلم کو مخلوط تبصرے موصول اور مشہوری کے باوجود، یہ فلم 180 ملین (امریکی $2.8 ملین) بجٹ پر زیادہ سے زیادہ grossing 148 ملین (امریکی $2.3 ملین) کما کر ایک تجارتی فلاپ کے طور پر ابھری ۔

اڈوانی کی اگلی فلم نیرج پانڈے کے زیرہدایت بائیو گرافیکل اسپورٹس ڈراما ایم ایس دھونی: دی انٹولڈ اسٹوری (2016) رھی ، جو ہندوستانی کرکٹ ٹیم کے سابق کپتان ، کرکٹ کھلاڑی ایم ایس دھونی کی زندگی کے بارے میں تھی۔ سوشانت سنگھ راجپوت (جس نے فلم میں دھونی کے کردار اداکیا۔) کے مدمقابل کیارا اڈوانی نے ساکشی راوت (ایک ہوٹل مینیجر جس نے دھونی کی محبت میں پڑ کر بعد میں شادی کرلی) کا حقیقی زندگی کا کردار ادا کیا۔ راجپوت کے ساتھ ان کی اداکاری اور کیمسٹری کو ناقدین نے خوب سراہا اور فلم کی بہت توقع تھی۔ مجموعی آمدنی کے ساتھ 2.16 بلین (امریکی $34 ملین) دنیا بھر میں ٹکٹوں کی فروخت میں ، ایم ایس دھونی: دی انٹولڈ اسٹوری ایک بڑی معاشی کامیاب ثابت ہوئی اور اس سال کی سب سے زیادہ کمائی کرنے والی بھارتی فلموں میں سے ایکتھی ۔

اگلے ہی سال ، اڈوانی مشین (2017) میں نئے آنے والے اداکار مصطفی برماولا کے مقابل دکھائی دی ، جو ہدایتکار جوڑی عباس – مستان کی ایک رومانٹک تھرلر فلم تھی۔ فلم کی کہانی سارہ اینڈ رنش (بالترتیب کیارا اڈوانی اور مصطفیٰ برماوالا نے ادا کیا) کے بارے میں ہے۔جو سارہ کے دوست کی موت کے بعد شادی کرلیتے ہیں۔ دلم مشینی مخلوط سے منفی رد عمل کا سامنا کرنا پڑا اور کیارا اڈوانی کی کارکردگی پر بھی بڑی حد تک تنقید کی گئی۔ ان رد عمل کی وجہ سے ، مشین اپنے 300 ملین (امریکی $4.7 ملین) کی 300 ملین (امریکی $4.7 ملین) سرمایہ کاری کو مکمل کرنے میں ناکام رہی ۔

پیش رفت (2018 — موجودہ)[ترمیم]

کیارا اڈوانی اور ان کے ساتھی اسٹار شاہد کپورکے ساتھ 2019 میں کبیر سنگھ کے لیے ایک پروگرام میں۔ یہ فلم ان کی بالی ووڈ کی سب سے زیادہ کمائی کرنے والی فلم ہے۔

کیارا اڈوانی کے کیریئر کا 2018 کا سال ایک تنقیدی اور تجارتی لحاظ سے کامیاب دور تھا ، کیوں کہ انہیں دو کامیاب فلموں میں کاسٹ کیا گیا تھا ، ان میں سے پہلی انتھالوجی فلم لسٹ اسٹوریز رھی، جو ایک نیٹ فلکس فلم تھی جس میں خواتین کے جنسی تعلقات سے متعلق چار طبقات پر مشتمل کہانیاں بیان کی گئی تھیں۔ انہوں نے کرن جوہر کی ہدایت کاری میں بنے حصے میں ، میگھا کا کردار ادا کیا، جو ایک نئی نویلی شادی شدہ بیوی ہے، جس کا شوہر ( وکی کوشل ) اس کی جنسی تسکین کو پورا کرنے میں ناکام رہا ہے۔ یہ فلم ایک تجارتی کامیاب تھی اور کیارا اڈوانی کے کردار نے ناقدین سے انہوں نے مثبت پزیرائی حاصل کی۔ بعد میں اس سال، وہ تیلگو فلم انڈسٹری میں قدم رکھتے ہوئے پہلی تیلگو فلم میں نظر آئیں جو ہدایت کار کورتلا شیوا کے سیاسی تھرلر بھارت اننے نینو تھی، ایک طالب علم ( مہیش بابو ) کی کہانی جو غیر متوقع طور پر آندھرا پردیشکا وزیر اعلی بن جاتا ہے / فلم 2.25 بلین (امریکی $35 ملین) کی دنیا بھر کمائی تھا ، تیلگو سنیما کے سب سے زیادہ کمانے والی فلموں میں سے ایک بن گئی ، مہیش بابو کے کردار کی ہیروئن ، واسومتی کا کردار کیارا اڈوانی نے ادا کیا، جنہیں مثبت پزیرائی ملی۔ [9] ان کے ساتھ ان کی کیمسٹری کو ناقدین نے بھی خوب پزیرائی بخشی۔ [10] [11] اسی سال ، اڈوانی شاہد کپور کے ساتھ یو یو ہنی سنگھ کے ذریعہ گایا ہوئے گیت ارووشی کے ایک میوزک البم میں نظر آئیں۔

بویاپتی سرینو کا تلگو ایکشن ڈراما ونیا ودھیا راما ، کیارا اڈوانی کی 2019 کی پہلی ریلیز تھی۔ انہوں نے رام چرن کی منگیتر کا کردار ادا کیا۔ اس فلم کو منفی رد عمل کا سامنا کرنا پڑا اور ہندوستانی اور بیرون ملک باکس آفس پر فلاپ ہو گئی۔ اس کے بعد اڈوانی ابھیشیک ورمن کے پیراڈیکل ڈراما کلنک کے ایک گانے "فرسٹ کلاس" میں ، لجو نامی ایک طوائف کے کردار میں بالی ووڈ میں واپس آئیں، فلم باکس آفس پر ناقص کارکردگی کا مظاہرہ کیا ۔ کیارا کی اگلی فلم شاہد کپور کے ساتھ سندیپ وانگا کے رومانٹک ڈراما کبیر سنگھ تھی۔ کو وانگا ہی کی 2017 تیلگو فلم ارجن ریڈی کی ری میک تھی۔ یہ فلم کبیر سنگھ نامی میڈیکل طالب علم (شاہد کپور ) کے بارے میں تھی جو اپنی محبوبہ پریتی (کیارا اڈوانی ) کے کسی اور سے شادی کرنے کے بعد شراب کے نشے میں خود کو تباہ کن راستے پر چل پڑتا ہے۔ رومانوی مناظر ، زن بیزاری اور زہریلا مردانگی جیسے موضوعات کی وجہ سے منفی تبصروں کے باوجود ، کبیر سنگھ سال کے سب سے زیادہ کمائی کرنے والی بالی وڈ فلم کے طور پر ابھری اور 3.55 بلین (امریکی $56 ملین) سے زیادہ آمدنی کماکر کیارا اڈوانی کی سب سے زیادہ کمائی کرنے والی بالی ووڈ فلم اور دنیا بھر میں اب تک کی سب سے زیادہ کمائی کرنے والی بھارتی فلموں میں سے ایک قرار پائی۔

اپریل 2018 میں ، کیارا اڈوانی نے 2019 کی آخری ریلیز ، راج مہتا کی مزاحیہ فلم گڈ نیوز ، اکشے کمار ، کرینہ کپور اور دلجیت دوسانجھ کے ساتھ مل کر سائن کی ، جو کرسمس 2019 میں ریلیز ہونے والی ہے۔ وہ دوسری بار لکشمی بم (جو عید الفطر 2020 کو ریلیز ہونے والی ہے) میں وہ ایک ببار پر اکشے کمار کے ساتھ کام کریں گی ، یہ تمل فلم منی 2: کنچنا کا ریمیک ہے ، جس کے بعد وہ آنے والی کامیڈی ڈرما فلم اندو کی جوانی میں آدتیہ سیلکے مدمقابل ٹائٹل کردار ادا کریں گی۔ [12] [13] جس کی ہدایتکاری ابیر سینگپت نے کی ہے اور جون 2020 میں ریلیز ہوگی۔ اس کے علاوہ، کیارا اڈوانی کو کارتک آریان کے مدمقال 2007 کی فلم بھول بھلیاں کے سیکوئل بھول بھلیاں 2 اور سدھارتھ ملہوترا کے ساتھ فلم شیرشاہ جو ایک فوجی افسر وکرم بترا کی زنگی پر مبنی ہے میں کام کریں گی.

فلموں کی فہرست[ترمیم]

کلید
Films that have not yet been released ان فلموں کی نمائندگی کرتا ہے جو ابھی تک ریلیز نہیں ہوئی ہیں
فلم سال کردار نوٹ
فگلی 2014 دیوی
ایم ایس دھونی: دی انٹولڈ اسٹوری 2016 ساکشی راوت
مشین 2017 سارہ تھاپر
لسٹ اسٹوریز 2018 میگھا کرن جوہر کا طبقہ؛ نیٹ فلکس فلم
بھرت انے نینو واسومتی تیلگو فلم
ونیا ودھیا راما 2019 سیتا تیلگو فلم
کلنک لجو
کبیر سنگھ پریتی سککا
گڈ نیوزو dagger مونیکا ڈی سوزا پوسٹ پروڈکشن
لکشمی بم dagger 2020 امیشا فلم بندی
انڈو کی جوانی dagger اندو گپتا فلم بندی [13]
شیرشاہ dagger ڈمپل چیمہ فلم بندی [14]
بھول بھولیا 2 Film has yet to be released اعلان ہوگا فلم بندی

موسیقی ویڈیو[ترمیم]

سال عنوان اداکار Ref(s)
2018 "اروشی" یو یو ہنی سنگھ [15]

ایوارڈ[ترمیم]

سال ایوارڈ قسم فلم حوالہ
2019 زی سین ایوارڈز تیلگو سال کی بہترین تلاش بھرت انے نینو [16]
ایشی ویوژن ایوارڈ دستیاب نہیں [17]

حوالہ جات[ترمیم]

  1. "Kiara Advani's Unknown Facts Photos"۔ indiatimes.com (انگریزی زبان میں)۔ 27 ستمبر 2016۔ اخذ شدہ بتاریخ 16 جون 2019۔
  2. Stuti (26 May 2014) Agrawal۔ "Having a film background can only get you to meet the right people: Kiara Advani"۔ Times of India۔ اخذ شدہ بتاریخ 1 جون 2014۔
  3. "Yeh Fugly Fugly kya hai? | The Lucknow Observer"۔ lucknowobserver.com۔ اخذ شدہ بتاریخ 22 ستمبر 2015۔
  4. "Gene Junction: Kiara Alia Advani"۔ Verve Magazine۔ 2 فروری 2016۔ اخذ شدہ بتاریخ 2 فروری 2016۔
  5. "Kiara Advani says her name is inspired by Priyanka Chopra's character in Anjana Anjani"۔ Hindustan Times (انگریزی زبان میں)۔ 24 جولا‎ئی 2019۔ اخذ شدہ بتاریخ 27 جولا‎ئی 2019۔
  6. Ashwini Deshmukh (23 جولا‎ئی 2019)۔ "Kiara Advani on rejection, love and upcoming films"۔ Filmfare۔ اخذ شدہ بتاریخ 27 جولا‎ئی 2019۔
  7. Taran Adarsh (13 جون 2014)۔ "Movie Review: 'Fugly' (2014)"۔ Bollywood Hungama۔ اخذ شدہ بتاریخ 15 جون 2014۔
  8. Mehul S Thakkar (13 جون 2014)۔ "Movie Review 'Fugly': Raises disturbing and thought provoking questions"۔ Deccan Chronicle۔ اخذ شدہ بتاریخ 15 جون 2014۔
  9. "Kiara "Advani stars work on 'Bharat Ane Nenu'"۔
  10. "Lust Stories: Men? Who needs them when in Bollywood"۔ www.dailyo.in۔
  11. "How Veere Di Wedding and Lust Stories spearhead the sexual revolution of Bollywood's women"۔ 19 جون 2018۔
  12. "Kiara Advani welcomes Aditya Seal on board Indoo Ki Jawani: Excited to have you in this crazy journey"۔ India Today۔ 23 جولا‎ئی 2019۔
  13. ^ ا ب "Kiara Advani in Lucknow for Indoo Ki Jawani"۔ Mumbai Mirror۔ 23 اکتوبر 2019۔
  14. "Sidharth Malhotra and Kiara Advani... #Shershaah goes on floors, filming begins... Directed by Vishnu Varadhan."۔ اخذ شدہ بتاریخ 7 مئی 2019۔
  15. "Watch: The teaser of Yo Yo Honey Singh's music video 'Urvashi' starring Shahid Kapoor and Kiara Advani out"۔ The Times of India۔ 26 ستمبر 2018۔ اخذ شدہ بتاریخ 26 ستمبر 2018۔
  16. "Kiara Advani bags 'Best Find of Year Award'"۔ Gulf News (انگریزی زبان میں)۔
  17. "Ranveer Singh, Ayushmann Khurrana and Kiara Advani win at the Asiavision Movie Awards 2018 in Dubai"۔ Times Now (انگریزی زبان میں)۔

بیرونی روابط[ترمیم]