کیمبرج یونیورسٹی کرکٹ کلب

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
کیمبرج یونیورسٹی
کیمبرج یونیورسٹی کرکٹ کلب
Cambridge univ rugby logo.png
افراد کار
کوچپال ہچیسن
معلومات ٹیم
تاسیس1820؛ 202 برس قبل (1820)
فینرز
تاریخ
فرسٹ کلاس ڈیبیوکیمبرج ٹاؤن کلب
 1817؛ 205 برس قبل (1817)
بمقام پارکر پیس، کیمبرج
باضابطہ ویب سائٹ:cucc.net

کیمبرج یونیورسٹی کرکٹ کلب، جو پہلی بار 1817 میں ریکارڈ کیا گیا، یونیورسٹی آف کیمبرج کے طلباء کا نمائندہ کرکٹ کلب ہے۔ ہر انفرادی میچ کے حالات پر منحصر ہے، کلب کو ہمیشہ فرسٹ کلاس سٹیٹس کے حامل کے طور پر تسلیم کیا گیا ہے۔ یونیورسٹی نے صرف 1972 اور 1974 میں لسٹ اے کرکٹ کھیلی۔ اس نے ٹاپ لیول ٹی ٹوئنٹی کرکٹ نہیں کھیلی ہے۔

تقریباً 1,200 اراکین کے ساتھ، گھریلو میچز فینرز میں کھیلے جاتے ہیں۔ کلب میں مردوں کی تین ٹیمیں ہیں (بلیوز، کروسیڈرز اور کالجز الیون) اور ایک خواتین کی ٹیم جو ہر سیزن میں مجموعی طور پر تقریباً 100 دن کی کرکٹ کھیلتی ہے۔ کیمبرج اور آکسفورڈ یونیورسٹی کرکٹ کلب کے درمیان افتتاحی یونیورسٹی میچ 1827 میں کھیلا گیا تھا اور یہ میچ 2020 تک ہر سیزن میں کلب کا واحد فرسٹ کلاس میچ تھا۔

کلب نے کیمبرج یونیورسٹی سنٹر آف کرکٹنگ ایکسی لینس (کیمبرج یو سی سی ای) کے ایک حصے کے طور پر بھی کام کیا ہے جس میں کیمبرج یونیورسٹی کے کھلاڑی شامل تھے اور یہ انگلیا پولی ٹیکنک یونیورسٹی تھی، جو اب اینگلیا رسکن یونیورسٹی تھی۔ اسے 2010 کے سیزن سے پہلے کیمبرج ایم سی سی یونیورسٹی (کیمبرج ایم سی سی یو) کے نام سے دوبارہ برانڈ کیا گیا تھا، جب اس کی حکمرانی انگلینڈ اور ویلز کرکٹ بورڈ سے ایم سی سی کو منتقل کر دی گئی تھی۔ مرد اور خواتین دونوں ٹیمیں برٹش یونیورسٹیز اینڈ کالجز کے کھیلوں کے مقابلوں میں کھیلتی ہیں اور مرد MCC یونیورسٹیز چیمپئن شپ اور ٹوئنٹی 20 مقابلوں میں بھی حصہ لیتے ہیں۔ 2020 میں، MCCU مقابلے کورونا وائرس کی پابندیوں کی وجہ سے منسوخ کر دیے گئے تھے اور MCC کی جانب سے فنڈنگ ​​بند ہو گئی تھی۔ MCCU ٹیمیں 2021 میں ایک بار پھر UCCEs کے طور پر کھیلیں۔ کیمبرج UCCE، ARU کے تعاون کے بغیر، دیگر UCCES کے خلاف نیشنل لیگ میں مقابلہ کیا، صرف کیمبرج یونیورسٹی سے منتخب کھلاڑی۔یہ کلب سالانہ انٹر کالج 'کپرز' کرکٹ مقابلے کی نگرانی اور انتظام بھی کرتا ہے۔

کیمبرج یونیورسٹی میں کرکٹ کا سب سے قدیم حوالہ 1710 کا ہے۔ کیمبرج یونیورسٹی کی ٹیم نے 1754 اور 1755 میں ایٹن کالج کی ٹیم کے خلاف کھیلا، حالانکہ یہ معمولی میچ تھے۔ یہ معلوم نہیں ہے کہ آیا ایٹن ٹیمیں موجودہ یا ماضی کے شاگردوں کی تھیں۔ کیمبرج یونیورسٹی نے کیمبرج ٹاؤن کلب کے خلاف سالانہ سیریز کا آغاز کیا، جو 30 مئی 1817 کو اصل کیمبرج شائر کاؤنٹی کرکٹ کلب میں تبدیل ہوا۔ اس کھیل کے ساتھ ہی دونوں ٹیموں نے پہلے فرسٹ کلاس کا درجہ حاصل کیا۔

تمام کیمبرج ٹیمیں آکسفورڈ کے خلاف سالانہ یونیورسٹی میچز کے ساتھ ساتھ لینٹ اور سمر کی شرائط میں دیگر میچز بھی کھیلتی ہیں۔ پہلی ٹیم کے چار روزہ یونیورسٹی میچ نے 2020 تک اپنی فرسٹ کلاس کی حیثیت برقرار رکھی اور فینرز اور دی پارکس میں منعقد ہونے کے درمیان متبادل۔ ایک روزہ میچ لارڈز میں اسی دن کھیلا جاتا ہے جس دن خواتین کا ایک روزہ یونیورسٹی میچ ہوتا ہے۔ کروسیڈرز مستند کے خلاف تین روزہ کھیل کے ساتھ ساتھ ایک روزہ اور ٹوئنٹی 20 کھیل بھی کھیلتے ہیں۔