کے جی ایف: چیپٹر 2

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
کے جی ایف: چیپٹر 2
K.G.F Chapter 2.jpg
Theatrical release poster
ہدایت کارPrashanth Neel
پروڈیوسرVijay Kiragandur
تحریرPrashanth Neel
ستارے
موسیقیRavi Basrur
سنیماگرافیBhuvan Gowda
ایڈیٹرUjwal Kulkarni[1]
پروڈکشن
کمپنی
تقسیم کارHombale Films through
تاریخ نمائش
  • 14 اپریل 2022ء (2022ء-04-14)
دورانیہ
168 minutes[5][6]
ملکIndia
زبانKannada
بجٹ100 کروڑ (امریکی $14 ملین)[7][8]
باکس آفساندازاً۔ 1,221 کروڑ (امریکی $170 ملین) [9]

کے جی ایف: چیپٹر 2 سال 2022ء میں ریلیز ہونے والی ایک بھارتی کنڑا کنڑ زبان کی ایکشن فلم ہے۔ یہ فلم تمل، تیلگو، ملیالم اور ہندی زبانوں کے ڈب ورژن کے ساتھ جاری کی گئی۔اس فلم کو پرشانت نیل نے لکھا اور ہدایت کاری کی۔ اس فلم کے پروڈیوسر وجے کرگندر ہیں، جو ہومبیل فلمز کے بینر تلے پروڈیوس کررہے ہیں۔ یہ دو حصوں کی سیریز کی دوسری قسط ہے، جو 2018 کی فلم KGF: Chapter 1 کا سیکوئل ہے۔ اس فلم کے مرکزی ستارے یش، سنجے دت، سری ندھی شیٹی، روینہ ٹنڈن اور پرکاش راج ہیں۔ فلم کی کہانی راکی کی زندگی کے گرد گھومتی ہے، جس نے اپنے آپ کو کولار گولڈ فیلڈز کے سلطان کے طور پر قائم کرنے کے بعد، مخالفین اور سرکاری اہلکاروں کے خلاف اپنی بالادستی برقرار رکھنے کی کوشش کرتا ہے۔

100 کروڑ (امریکی $14 ملین) کے بجٹ پر تیار کی گئی فلم KGF: چیپٹر 2 سب سے مہنگی کنڑ فلم ہے۔ نیل نے اپنے گزشتہ تکنیکی ماہرین کو برقرار رکھا جس میں بھون گوڈا نے سنیماٹوگرافی سنبھالی اور روی بسرور نے ساؤنڈ ٹریک اور فلم کے پس منظر کے لیے موسیقی اسکور کی۔ سنجے دت اور روینہ ٹنڈن نے 2019 کے اوائل میں کاسٹ میں شمولیت اختیار کی، یہ ان دونوں اداکاروں کی پہلی کنڑ فلم ہے۔ فلم کے کچھ حصوں کو چیپٹر 1 کے ساتھ بیک ٹو بیک شوٹ کیا گیا تھا۔ بقیہ سلسلے کے لیے پرنسپل فوٹوگرافی مارچ 2019 میں شروع ہوئی تھی، لیکن بھارت میں COVID-19 لاک ڈاؤن کی وجہ سے فروری 2020 میں روک دی گئی تھی۔ فلم بندی پانچ ماہ بعد دوبارہ شروع ہوئی اور دسمبر 2020 میں مکمل ہوئی۔ مقامات میں بنگلور، حیدرآباد، میسور اور کولار شامل ہیں۔

کے جی ایف: چیپٹر2 تھیٹر میں 14 اپریل 2022 کو ہندوستان میں کنڑ میں ریلیز کیا گیا تھا، اس کے ساتھ تیلگو، ہندی، تامل اور ملیالم زبانوں میں ڈب شدہ ورژن بھی شامل تھے۔ یہ IMAX میں ریلیز ہونے والی پہلی کنڑ فلم بھی ہے۔ فلم کو ناقدین سے ملے جلے جائزے ملے لیکن اسے عام طور پر گزشتہ فلم کے مقابلے میں بہترسمجھا جاتا تھا۔ نیل کی ہدایت کاری، سنیماٹوگرافی اور پرفارمنس (خاص طور پر یش) کو سراہا گیا، لیکن رفتار اور اسکرین پلے نے تنقید کا نشانہ بنایا۔ اس نے دنیا بھر میں 164 کروڑ (امریکی $23 ملین) سے زیادہ کی کمائی کی ہے۔

فلم کی کہانی[ترمیم]

آنند انگلاگی کو کے جی ایف چیپٹر 1 کے واقعات کی تفصیل بتانے کے بعد رات کو فالج کا دورہ پڑا۔ اس کے بیٹے وجیندر (پرکاش راج)نے کے جی ایف چیپٹر 2 نتانے کی ذمہ داری سنبھالی ہے۔

راکی نے گروڈا کے ساتھ دوسرے وارث ویرات کو بھی مار ڈالا اور گورو پانڈیان، اینڈریوز، راجیندر دیسائی اور کمال کی موجودگی میں کولار گولڈ فیلڈز (KGF) کے سربراہ کے طور پر چارج سنبھال لیا۔ راکی رینا کو یرغمال بناتا ہے اور کمال کو مار دیتا ہے۔ وہ آٹھ ریزرو کانوں میں کام شروع کرنے کے احکامات جاری کرتا ہے۔ راکی کی شہرت میں اضافہ سی بی آئی افسر کنیگنتی راگھون (راؤ رمیش) کی توجہ کا باعث بنتا ہے۔ کچھ مرکزی وزراء، کے جی ایف سے ناراض ہو کر، رامیکا سین (روینہ ٹنڈن) کو اقتدار میں لانے کے لیے ڈی وائی ایس ایس کی حمایت یافتہ حکومت کے خلاف تحریک عدم اعتماد کا منصوبہ بناتے ہیں۔ دریں اثنا، ادھیرا(سنجے دت)، جسے مردہ تصور کیا گیا تھا، دوبارہ سامنے آیا اور ایک چوکی پر تمام محافظوں کو مار ڈالا۔ راکی کو KGF سے باہر لانے کے چکر میں، اینڈریوز نے رینا کو باہر نکالنے کے لیے ڈیسائی کو مار ڈالا، اور جان نے رینا کو پکڑ لیا۔ ادھیرا راکی کو گولی مار دیتا ہے لیکن اسے جان سے نہیں مارتا۔ راکی صحت یاب ہو جاتا ہے لیکن اسے احساس ہوتا ہے کہ ادھیرا کے آدمیوں نے تمام راستے بند کر دیے ہیں۔

دریں اثنا، شیٹی مغربی ساحل کے پار اینڈریوز کے دوسرے ماتحتوں کے ساتھ جڑتا ہے اور راکی کے اتحادیوں کو ختم کر دیتا ہے۔ وہ بھی عنایت خلیل کے ساتھ مل جاتا ہے۔ ایک زخمی راکی رینا کے ساتھ خلیل کے ساتھ سونے کا سودا کرنے کے لیے دبئی جاتا ہے، لیکن خلیل کی شیٹی کے ساتھ پہلے ہی ڈیل ہو چکی ہے۔ راکی کے ساتھیوں نے شیٹی کے ساتھیوں کو مار ڈالا اور مغربی ساحل پر دوبارہ قبضہ کر لیا، اور خلیل راکی کے ساتھ ڈیل کرتا ہے اور اسے AK-47 فروخت کرتا ہے۔ ادھیرا کے حواریوں نے راکی کے ٹرکوں پر گھات لگا کر حملہ کیا۔ راکی اور اس کے گینگ نے ادھیرا کے ساتھیوں کو اپنے نئے حاصل کردہ ہتھیاروں سے مار ڈالا۔ ادھیرا زخمی ہوجاتا ہے لیکن راکی نے اسے وارننگ دے کر چھوڑ دیتا۔ دریں اثنا، راکی کے ساتھی ووٹ کے خلاف وزراء کو دھمکیاں دیتے ہیں اور تحریک عدم اعتماد ناکام ہو جاتی ہے۔ راکی نے بمبئی پر کنٹرول حاصل کرتے ہوئے شیٹی کو مار ڈالتا ہے۔ پانڈیان نے راکی کو رامیکا سین کے بڑھتے ہوئے قد کے بارے میں خبردار کیا لیکن وہ اسے نظر انداز کرتا ہے۔ رینا راکی کے لیے جذبات پیدا کرتی ہے۔

تین سال بعد 1981 میں، رامیکا سین نے ہندوستانی عام انتخابات میں کامیابی حاصل کی اور وزیر اعظم بنی۔ راگھون نے اسے KGF کی صورت حال سے آگاہ کرنے کے بعد، رامیکا سین تمام ریاستی سرحدیں بند کر دیتی ہے اور مختلف CBI اہلکاروں کو راکی کے گوداموں پر چھاپہ مارنے کا اختیار دیتی ہے۔ نوجوان انگلاگی کو راکی کے حواریوں نے جاسوسی کرتے ہوئے پکڑا ہے، لیکن راکی اس کی دیانتداری سے متاثر ہوتا ہے۔ سی بی آئی کو اپنے چھاپوں میں 400 گرام سونے کی بار کے علاوہ کچھ نہیں ملا۔ راکی اسے پولیس اسٹیشن سے بازیافت کرتا ہے اور اکیلے ہی DShK گن کے ساتھ اس جگہ کو تباہ کردیتا ہے۔

راکی KGF سے تمام برآمدات روکتا ہے اور سونا ذخیرہ کرنا شروع کر دیتا ہے۔ اینڈریوز نے ادھیرا سے راکی کو مارنے کی درخواست کی۔ راکی کے معاون اس کے والد کا پتہ لگاتے ہیں، جو ایک شرابی ہے جس نے انہیں چھوڑ دیا تھا، اور راکی نے اپنی ماں کی قبر کی دیکھ بھال کرنے کے لیے اپنے باپ کو بٹھایا۔ راکی کی شادی بھی رینا سے ہو جاتی ہے۔ پھر راکی نے رامیکا سین سے ملاقات کی اور اسے ایک فائل سونپ دی جس میں منی لانڈرنگ میں اس کے ملوث ہونے کا انکشاف ہوا لیکن وہ اس پر عمل درآمد نہیں کر سکتی تھی کیونکہ اس کی پارٹی کے تقریباً سبھی ممبران بدعنوانی میں ملوث تھے۔

ادھیرا نے KGF کو ایک خفیہ راستے کے بارے میں معلومات حاصل کیں اور اینڈریوز کو مطلع کیا۔ ادھیرا، اینڈریوز، دیا، جان اور ان کے گروہ نے خلیل کے مسلح ساتھیوں کے ساتھ KGF پر حملہ کیا۔ جس وقت رینا نے راکی کو اپنے حمل کا بتایا، ادھیرا نے اسے جان سے مارڈالا۔ آنے والی جھڑپ میں، راکی کی فوج نے اینڈریوز اور دیا کو مار ڈالا، جبکہ راکی نے جان اور ادھیرا کو مار ڈالا۔ راکی اور اس کے ساتھیوں نے پارلیمنٹ میں رامیکا سین کی تقریر میں خلل ڈالا اور پانڈیان کو قتل کردیا۔ پانڈیان نے گروڑا پر حملہ کروایا تھا، اسی نے ادھیرا کو تیار کیا گیا تھا، اور ادھیرا کو گروڈ کے حملے کی پہلے اطلاع دی تھی۔ وہ بھی وہی تھا جس نے ادھیرا کو خفیہ راستہ دکھایا، اینڈریوز کو راکی کی خدمات حاصل کرنے پر اکسایا، دہلی میں عدم اعتماد کی تحریک کا ڈراما چلایا اور شیٹی کو راکی کا اعتماد حاصل کرنے کے لیے خلیل کے ساتھ افواج میں شامل ہونے پر آمادہ کیا۔

رامیکا سین راکی کے خلاف ڈیتھ وارنٹ جاری کرتی ہے اور ہندوستانی فوج کو نافذ کرتی ہے۔ راکی KGF کو خالی کرتا ہے اور اپنے سونے کے ذخیرے کے ساتھ جہاز پر چلا جاتا ہے۔ بحریہ نے پیچھا کیا لیکن راکی نے ہتھیار ڈالنے سے انکار کردیا۔ رامیکا سین نے IAF کو KGF اور اس کے جہاز پر بمباری کرنے کا حکم دیا۔ راکی مارا جاتا ہے اور سونا سمیت سمندر میں ڈوب جاتا ہے، جو آج تک گم ہے۔ جانے سے پہلے، راکی نے KGF کے تمام کارکنوں کے لیے ایک نئی کالونی بنائی تھی۔ ایک نوجوان صحافی انگلاگی نے راکی پر کتاب لکھنے کا فیصلہ کیا۔

ایک درمیانی کریڈٹ منظر میں، راکی کی موت کے تین ماہ بعد، سی آئی اے کے ایک اہلکار نے 1978–1981 کے درمیان میں ریاست ہائے متحدہ امریکا اور 16 دیگر ممالک میں راکی کے جرائم کی فہرست رامیکا سین کے حوالے کی۔ موجودہ دور میں، ٹیلی ویژن نیوز چینل کے چپراسی کو KGF چیپٹر 3 کا حتمی مسودہ ملتا ہے۔

کاسٹ[ترمیم]

ارچنا جایس - روکی کی ماں یش - روکی، عرف راجا کرشنپا بئیر

انمول وجے - روکی کا بچپن

سنجے دت - آدھیرا، سوریاوردھن کا بھائی

بالاکرشنا- عنایت خلیل، دبئی کا ڈان

روینہ ٹنڈن- رامیکا سین، بھارتی وزیر اعظم 1981 میں

راؤ رمیش- کینی گنٹی راگھون، سی بی آئی آفیسر

لکشمن - راجیندر ڈیسائی

شریندھی شیٹی - رینا، راجیندر ڈیسائی کی بیٹی

رمیش اندرا - سوریاوردھن

رام چندر راجو - گروڈا، سوریاوردھن کا بڑا بیٹا

ونیہ بیدپا - ویراٹ، سوریاوردھن کاچھوٹا بیٹا

بی ایس اویناش - اینڈریو

تارک پونپا - دیا، اینڈریوج کا ساتھی

اچیت کمار - گرو پانڈین، سیاسی لیڈر

وششٹھ این سنگھ - کمل، بھارگو کا بیٹا

ایپا پی شرما - ونارام، گروڈا کا ساتھی کمانڈر

دنیش منگلور - شیٹی، بمبئی کا اسمگلر

جان کوکین - جان، کے جی ایف میں نگراں

بی سریش - کے جی ایف میں مزدور

ٹی این شری نواس مورتی -کے جی ایف میں مزدور

روپا رایپا - شانتی، کے جی ایف میں مزدور

اننت ناگ - آنند انگلاگی، صحافی

اشوک شرما - نوجوان آنند انگلاگی

موہن جونیجا - ناگ راجو، آنند انگلاگی کا انفارمر

ہریش رائے - قاسم، شیٹی کا ساتھی

مالوکا اویناش - دیپا ہیگڑے، نیوز چینل میزبان

ٹیئیس ناگرمن - نیوز چینل کے مالک

گووند گوڑا - نیوز چینل میں اسسٹنٹ

حوالہ جات[ترمیم]

  1. KGF Chapter2 TEASER |Yash|Sanjay Dutt|Raveena Tandon|Srinidhi Shetty|Prashanth Neel|Vijay Kiragandur. Hombale Films. 7 جنوری 2021. مورخہ 15 جنوری 2022 کو اصل سے آرکائیو شدہ. اخذ شدہ بتاریخ 24 جنوری 2022 – via یوٹیوب.  Check date values in: |access-date=, |date=, |archive-date= (معاونت)
  2. "Price re-negotiation for Yash's KGF 2; Excel Entertainment acquires Hindi rights for a bomb". Bollywood Hungama. 25 جنوری 2021. 4 مئی 2022 میں اصل سے آرکائیو شدہ. اخذ شدہ بتاریخ 26 جون 2021. 
  3. "Top banner acquires KGF Chapter 2's Tamil Nadu rights". 20 فروری 2021. 20 فروری 2021 میں اصل سے آرکائیو شدہ. اخذ شدہ بتاریخ 14 مارچ 2021. 
  4. "Actor Prithviraj acquires Kerala distribution rights of KGF: Chapter 2". Hindustan Times. 5 جنوری 2021. 11 جنوری 2021 میں اصل سے آرکائیو شدہ. اخذ شدہ بتاریخ 9 جنوری 2021. 
  5. "Yash's KGF Chapter 2 runtime and censor details are out. Check here". India Today (بزبان انگریزی). 23 اپریل 2022 میں اصل سے آرکائیو شدہ. اخذ شدہ بتاریخ 24 اپریل 2022. 
  6. "Certificate Detail". 14 اپریل 2022 میں اصل سے آرکائیو شدہ. اخذ شدہ بتاریخ 14 اپریل 2022. 
  7. "Yash rocking star Upcoming Movies 2021, Release Date, Trailer and Budget – Information News". indiatoday.in. 5 فروری 2021 میں اصل سے آرکائیو شدہ. اخذ شدہ بتاریخ 30 جنوری 2021. 
  8. B S، Swati (19 نومبر 2021). "10 most expensive films ever made". Deccan Herald (newspaper). 24 نومبر 2021 میں اصل سے آرکائیو شدہ. اخذ شدہ بتاریخ 24 نومبر 2021. 
  9. "KGF Chapter 2 box office collection Day 39: Yash's film is on a record breaking spree, earns Rs 1221 crore". انڈیا ٹوڈے. اخذ شدہ بتاریخ 23 مئی 2022. Yash's KGF: Chapter 2 minted Rs 1221.13 crore worldwide in 39 days. 

بیرونی روابط[ترمیم]