گرم مصالحہ

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search

گرم مصالحہ (ہندی : गरम मसाला , مراٹھی : गरम मसाला, پنجابی : ਗਰਮ ਮਸਾਲਾ , گجراتی : ગરમ મસાલા , بنگالی : গরম মসলা)زمینی مصالحوں کا مرکب ہے ، جو برصغیر ہند و پاک سے آیا ہے ،[1] یہ برصغیر ہند و پاک اور جنوبی افریقہ کے کھانوں میں عام ہے , یہ تنہا یا دیگر مصالحوں کے ساتھ مستعمل ہوتا ہے۔

اجزاء[ترمیم]

گرم مصالحہ کی ترکیب علاقائی طور پر مختلف ہے ، برصغیر ہند و پاک میں بہت سی ترکیبیں علاقائی اور ذاتی ذوق کے مطابق ہیں ،[1] اور کسی کو بھی دوسروں سے زیادہ مستند نہیں کہا جا سکتا ہے۔ملے ہوئے اجزا گرم کرکے پیس کر پاوڈر کے طور پر ملایا جاتا ہے۔

گرم مصالحہ کا ایک عام ہندوستانی نسخہ حسب ذیل اجزا پر مشتمل ہے:

سونف

کالی اور سفید کالی مرچ

لونگ

دارچینی کی چھال

چکنا (جائفل کا بیرونی احاطہ)

کالی اور سبز الائچی کی پھلی

کری پتی

زیرہ

دھنیا

کچھ ترکیبوں میں [2] مسالوں کو جڑی بوٹیوں سے ملا دیا جاتا ہے ، جبکہ دیگر مصالحہ جات کو پانی ، سرکہ یا دیگر سیال کے ساتھ ملاکر پیسٹ بنایا جاتا ہے ۔ کچھ ترکیبوں میں گری دار میوے ، پیاز یا لہسن سمیت اجزاء شامل کیے جاتے ہیں۔ کچھ ترکیبوں میں ستارہ سونف ، ہینگ ، مرچ ، پتھر کے پھول (جسے داگد پھول کے نام سے جانا جاتا ہے) اور کباب چینی کی تھوڑی مقدار بھی ملائی جاتی ہے۔ متوازن اثر حاصل کرنے کے لیے ذائقے کو احتیاط سے ملایا جاسکتا ہے یا کسی ایک ذائقہ پر زور دیا جاسکتا ہے۔ اس کے ذائقوں اور خوشبوؤں کو جاری کرنے کے لیے استعمال سے پہلے مسالا گرم کیا جاسکتا ہے۔[1]

حوالہ جات[ترمیم]

  1. ^ ا ب پ Rama Rau، Santha (June 1969). The Cooking of India (Foods of the World). USA: Time Life Education. ISBN 978-0-8094-0069-0. 
  2. Bhide, Monica, "Garam Masala: A Taste Worth Acquiring". npr.org. April 27, 2011