مندرجات کا رخ کریں

گڈی (1971ء فلم)

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
گڈی
(ہندی میں: Guddi ویکی ڈیٹا پر (P1476) کی خاصیت میں تبدیلی کریں

ہدایت کار
اداکار دھرمیندر
جیا بچن
رشی کیش مکھرجی   ویکی ڈیٹا پر (P161) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
فلم ساز رشی کیش مکھرجی   ویکی ڈیٹا پر (P162) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
صنف ڈراما   ویکی ڈیٹا پر (P136) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
فلم نویس
دورانیہ
زبان ہندی   ویکی ڈیٹا پر (P364) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
ملک بھارت   ویکی ڈیٹا پر (P495) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
تاریخ نمائش 1971  ویکی ڈیٹا پر (P577) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
مزید معلومات۔۔۔
آل مووی v142105  ویکی ڈیٹا پر (P1562) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
tt0067164  ویکی ڈیٹا پر (P345) کی خاصیت میں تبدیلی کریں

گڈی (انگریزی: Guddi) ڈراما فلم جس کی ہدایت کاری رشی کیش مکھرجی نے کی ہے اور گلزار نے لکھی ہے۔ اس میں دھرمیندر، جیا بچن اور اتپل دت نے اداکاری کی۔ یہ جیا بچن (قبل ازواج بہادوری) کی کیریئر بنانے والی فلم ہے جس میں وہ ایک اسکول کی لڑکی کا کردار ادا کر رہی ہیں جو خود کو ادا کرنے والے اداکار دھرمیندر سے محبت کرتی ہے اور جنون میں مبتلا ہے۔ اس نے بہترین اداکارہ کے طور پر فلم فیئر نامزدگی حاصل کی، یہ فلم کے لیے واحد نامزدگی تھی۔ [2] اتپل دت کا بھی ایک اہم کردار ہے۔ بالی ووڈ کے بہت سے مشہور اداکار جیسے راجیش کھنہ، نوین نشوول، اسرانی، امیتابھ بچن، اوم پرکاش اور پران نے مہمانوں کو اپنے طور پر پیش کیا۔

کہانی[ترمیم]

کسم (عرف گڈی) (جیا بچن) ایک تیز اور لاپرواہ اسکول کی لڑکی ہے جو اپنے والد (اے کے ہنگل)، بھائی اور بہنوئی (سمیتا سانیال) کے ساتھ رہتی ہے۔ گڈی کو فلم اسٹار دھرمیندر سے پیار ہے، جسے وہ ایک سپرمین مانتی ہے جو کوئی غلط کام نہیں کرسکتا، اپنی آن اسکرین امیج اور اسٹار کے پیچھے موجود حقیقی شخص میں فرق کرنے سے قاصر ہے۔

کوئی بھی اس کے چاہنے کی حد نہیں جانتا جب تک کہ وہ بمبئی نہیں جاتی، جہاں اس کی بھابھی کا بھائی نوین (بنگالی فلم اداکار سمیت بھانجا نے ادا کیا) اسے پرپوز کرتا ہے، صرف اس وقت حیران رہ جاتا ہے جب گڈی نے انکشاف کیا کہ وہ دھرمیندر سے محبت کرتی ہے۔ نوین اس معاملے پر اپنے چچا (اتپل دت) سے بات کرتا ہے، جو فیصلہ کرتا ہے کہ گڈی کو وہم اور حقیقت کے درمیان فرق کا احساس دلانا ہی واحد حل ہے۔

چچا ایک باہمی دوست کے ذریعے دھرمیندر سے رابطہ کرتے ہیں۔ اس کی مدد سے، وہ گڈی کو حقیقی دنیا اور سنیما کی بناوٹی دنیا کے درمیان فرق دکھاتے ہیں۔ سنیما کے گلیمر کے پیچھے گندگی اور ظالمانہ اور بے دل دنیا کے سامنے پہلی بار بے نقاب، گڈی کو احساس ہوا کہ ریل کی دنیا میں کچھ بھی سچ نہیں ہے۔ جب کہ دھرمیندر کے لیے اس کا احترام بڑھتا ہے، گڈی کو یہ احساس ہوتا ہے کہ وہ بھی اتنا ہی انسان ہے جتنا کہ آس پاس موجود ہے اور اسی طرح کے خوف اور عدم تحفظ کے ساتھ جی رہا ہے جیسا کہ کوئی اور ہے۔ فلم کا اختتام گڈی کے نوین سے شادی کے لیے رضامندی کے ساتھ ہوتا ہے۔

مزید دیکھیے[ترمیم]

حوالہ جات[ترمیم]

  1. http://www.imdb.com/title/tt0067164/ — اخذ شدہ بتاریخ: 17 اپریل 2016
  2. "1st Filmfare Awards 1953" (PDF)۔ 12 جون 2009 میں اصل (PDF) سے آرکائیو شدہ۔ اخذ شدہ بتاریخ 01 مارچ 2023