ہسن لال بھگت رام

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
ہسن لال بھگت رام
معلومات شخصیت
IMDb logo.svg
IMDB پر صفحات  ویکی ڈیٹا پر (P345) کی خاصیت میں تبدیلی کریں

ہُسن لال بھگت رام کو بھارتی فلمی صنعت میں میوزک ہدایت کاروں کی پہلی جوڑی سمجھا جاتا ہے۔ اس جوڑی کا میوزیکل سفر 1944 میں شروع ہوا تھا۔ ہُسن لال (1920-1968) اور بھگت رام (1916–1973) 1940 ء اور 1950 کی دہائی کے ہندی سنیما میں مشہور موسیقار تھے۔ کہا جاتا ہے کہ میوزیکل ڈائریکٹر کا تصور وجود میں آیا۔ نوشاد صاحب ، انیل بنواس اور سری رامچندر ہورون کے دنوں میں بالی ووڈ نے اپنی ایک الگ پہچان بنائی۔ انہوں نے مشہور میوزک ڈائریکٹر شنکر جئے کشن ، کھم اور گلوکار مہیندر کپور کے لئے موسیقی کی تربیت حاصل کی۔

زندگی کی تفصیلات[ترمیم]

ہُسن لال بھگت رام جالندھر (اب شہید بھگت سنگھ نگر) ضلع کے کمہ گاؤں میں پیدا ہوئے تھے۔ وہ اپنے والد دیوی چند سے متاثر ہوئے تھے۔ ابتدائی بچپن میں انہوں نے اپنے بڑے بھائی پنڈت امرناتھ سے موسیقی کی تعلیم حاصل کی ، اور بعد میں جالندھر کے دلیپ چندر بیدی سے کلاسیکی موسیقی میں۔ ہُسن لال وایلن کا شوق رکھتے تھے ، اور انہوں نے استاد بشیر خان سے وایلن سیکھ لیا۔ [1]

حوالہ جات[ترمیم]

  1. "The first duo Husnlal-Bhagatram (1): Their songs for Suraiya, Lata Mangeshkar and Rafi". Songs Of Yore (بزبان انگریزی). اخذ شدہ بتاریخ 20 اگست 2019.