ہم نیٹورک

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
ہم نیٹورک
ویب سائٹwww.humnetwork.tv

ہم نیٹ ورک لمیٹڈ ایک پاکستانی میڈیا کمپنی ہے جو کراچی، پاکستان میں واقع ہے۔ اس کا قیام فروری 2004 میں سلطانہ صدیقی نے کیا تھا۔ ہم نیٹ ورک کے سی ای او سلطانہ صدیقی کے بیٹے درید قریشی ہیں۔ [1]

یہ ایشیا پیسیفک براڈکاسٹنگ یونین (اے پی بی یو)، ایسوسی ایشن فار انٹرنیشنل براڈکاسٹنگ (اے آئی بی) اور دولت مشترکہ براڈکاسٹنگ ایسوسی ایشن (سی بی اے) کا موجودہ ممبر ہے۔

تاریخ[ترمیم]

ایچ این ایل کا آغاز فروری 2004 میں آئی ٹی وی لمیٹڈ کے نام سے کیا گیا تھا جسے بعد میں 18 نومبر 2004 کو آئی ٹیلی ویژن نیٹ ورک لمیٹڈ میں تبدیل کر دیا گیا۔ موجودہ نام 21 جنوری، 2011 کو تبدیل کیا گیا تھا۔

کمپنی اپنا پہلا سیٹلائٹ چینل ہم ٹی وی چلانے کے لیے اکتوبر 2004 میں پاکستان الیکٹرانک میڈیا ریگولیٹری اتھارٹی کے ساتھ رجسٹرڈ ہے جو جنوری 2005 میں براہ راست چلایا گیا۔ جون 2005 میں کمپنی نے اپنے عوامی پیشکش والے حصص بنائے اور اگست 2005 میں یہ کراچی اسٹاک ایکسچینج میں درج ہوئی۔

12 فروری، 2013 کو ہم نیٹ ورک کے ہیڈ آفس میں پریس مشاورت کے دوران میں، صدر ہم نیٹ ورک سلطانہ صدیقی کی موجودگی میں پہلے ہم ایوارڈز کا اعلان کیا گیا۔

14 دسمبر، 2013 کو نیٹ ورک نے ایک اور تفریحی چینل ہم ستارے کو تمام انواع کے لیے لانچ کیا۔ [2]

ستمبر 2014 میں، نیٹ ورک نے فلموں میں پروڈکشن اور ڈسٹریبیوٹر بینر، ہم فلمز کا آغاز کیا۔ پہلی فلم جو بینر تلے ریلیز ہوئی تھی وہ تھی نا معلوم افراد جو 5 اکتوبر 2014 کو مقامی طور پر ریلیز ہوئی۔

14 اکتوبر، 2014 کو ہم نیٹ ورک نے اسٹاک 10 روپے سے توڑ کر 1 روپے کرنے کا اعلان کیا۔ [3]

برانڈز[ترمیم]

رسالے[ترمیم]

  • مصالحہ ٹی وی فوڈ میگ
  • کک بکس لائیو ایٹ نائن‘ مصالحہ مارننگز‘ ہانڈی‘ مصالحہ ڈیزرٹس اور شیف ایٹ ہوم
  • نیوز لائن
  • ہم سے

مصالحہ ٹی وی فوڈ میگ[ترمیم]

مصالحہ ٹی وی فوڈ میگ‘کھانا پکانے سے متعلق پاکستان کا وہ واحد میگزین ہے جس نے 70000 سے زائد کاپیاں فرو خت کرنے کا ریکارڈ قائم کیا۔ آج بھی اس میگزین کو کثیر الاشاعت میگزین ہونے کا اعزاز حاصل ہے۔ اسمیگزین کا اجراءجنوری2009ءمیں ہوا جس کے بعد تسلسل سے آج تک اس کی کامیاب اشاعت کی جارہی ہے۔ مصالحہ ٹی وی فوڈ میگزین کی ایڈیٹر انچیف سلطانہ صدیقی جبکہ ایڈیٹر شازیہ انوار ہیں۔ اس میگزین میں ہم مصالحہ کے شیفس کے کھانوں کی مستند تراکیب کے علاوہ انتہائی مفید اور مستند مضامین بھی شامل کیے جاتے ہیں۔۔

ٹی وی چینلز[ترمیم]

آن لائن ریٹیلر[ترمیم]

  • ہم مارٹ

ہم مارٹ اس وقت کراچی، پاکستان میں واقع بڑی ہم نیٹ ورک لمیٹڈ کا ایک مختلف نمونہ ہے۔ یہ ایک آن لائن ریٹیلر ہے، جو گروسری شاپنگ پر توجہ مرکوز کرتا ہے اور اپنے صارفین کو آن لائن رکھے ہوئے آرڈر کی گھریلو فراہمی فراہم کرتا ہے۔ ہم مارٹ 20 اپریل 2018 کو ملک فیصل قیوم اور یشی نے لانچ کیا تھا۔ [4]

دیگر[ترمیم]

  • ہم ایوارڈز
  • ہم اسٹائل ایوارڈ
  • ہم فلمیں
  • برائیڈل کیٹیور ویک
  • ہم ویمن ایوارڈز
  • مصالحہ فیملی فیسٹول

حوالہ جات[ترمیم]

  1. "HUMNL, company performance". markets.ft.com. اخذ شدہ بتاریخ مارچ 14, 2013. 
  2. "HUM Network adds another star to its constellation!". Zarish. humtv.tv. 20 دسمبر 2013 میں اصل سے آرکائیو شدہ. اخذ شدہ بتاریخ 18 دسمبر 2013. 
  3. "Subdivision of share Capital!" (PDF). 29 نومبر 2014 میں اصل (PDF) سے آرکائیو شدہ. 
  4. https://propakistani.pk/2018/04/20/hummart-hum-network-launches-an-online-grocery-store/

بیرونی روابط[ترمیم]