ہولی ووڈ، کاؤنٹی ڈاؤن

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Holywood
St Colmcille's church, Holywood, County Down.jpg
St Colmcille's church on High Street
Holywood is located in مملکت متحدہ
Holywood
Holywood
Location within the United Kingdom
آبادی11,257 (مملکت متحدہ کی مردم شماری 2011ء)
ضلع
کاؤنٹی
ملکNorthern Ireland
خود مختار ریاستمملکت متحدہ
پوسٹ ٹاؤنHOLYWOOD
ڈاک رمز ضلعBT18
ڈائلنگ کوڈ028
پولیس 
آگ 
ایمبولینس 
یو کے پارلیمنٹ
شمالی آئرلینڈ اسمبلی

ہولی ووڈ (/ ˈhɒl /ˈhɒliwʊd/ HOL-ee-wuud ) ( آئرش : Ard Mhic Nasca، جس کا مطلب ہے 'Nasca کے بیٹے کی اونچائی'۔ لاطینی : Sanctus Boscus ، جس کا مطلب ہے 'Holy Wood' [2] ) شمالی آئرلینڈ کے کاؤنٹی ڈاؤن میں بیلفاسٹ کے میٹروپولیٹن علاقے کا ایک قصبہ ہے۔ یہ ایک سول پارش اور 755 ایکڑ کا قصبہ ہے جو بیلفاسٹ اور بنگور کے درمیان بیلفاسٹ لو کے ساحل پر واقع ہے۔ ہولی ووڈ ایکسچینج اور بیلفاسٹ سٹی ایئرپورٹ قریب ہی ہیں۔ یہ شہر سالانہ جاز اور بلیوز فیسٹیول کی میزبانی کرتا ہے۔

ٹاپونیمی[ترمیم]

انگریزی نام ہولی ووڈ from ہے۔ ۔ یہ وہ نام تھا جو نارمنز نے ناسکا کے بیٹے سینٹ لیزرن کی خانقاہ کے آس پاس کے جنگلات کو دیا تھا۔ اس خانقاہ کی بنیاد 640 سے پہلے لیزرن نے رکھی تھی اور یہ موجودہ ہالی ووڈ پروری کی جگہ پر تھی۔ 14ویں صدی کی ایک دستاویز میں قدیم ترین انگلیسی شکل ہیلی ووڈ کے طور پر ظاہر ہوتی ہے۔ آج اس نام کا تلفظ ہالی ووڈ کیا جاتا ہے۔ہالی ووڈ کا آئرش نام Ard Mhic Nasca ہے جس کا مطلب ہے "میک ناسکا کا اونچا میدان"۔ [3] [4]

تاریخ[ترمیم]

19ویں صدی کے اوائل میں، ہولی ووڈ، پورے آئرلینڈ میں بہت سے دوسرے ساحلی دیہاتوں کی طرح، سمندری غسل کے لیے ایک ریزورٹ کے طور پر مقبول ہوا۔ بیلفاسٹ کے بہت سے امیر تاجروں نے اپنے لیے بڑے گھر بنانے کے لیے قصبے اور آس پاس کے علاقے کا انتخاب کیا۔ ان میں کینیڈیز آف کلٹرا اور ہالی ووڈ کے ہیریسن شامل تھے۔ ڈالچولن ہاؤس موجودہ السٹر ٹرانسپورٹ میوزیم کی جگہ پر کھڑا تھا، جبکہ کلٹرا مینور 1902-04ء کے درمیان تعمیر کیا گیا تھا اور اب اس میں السٹر فوک اینڈ ٹرانسپورٹ میوزیم کا حصہ ہے۔بیلفاسٹ سے ہولی ووڈ تک ریلوے لائن 1848ء میں کھلی اور اس کی وجہ سے تیزی سے ترقی ہوئی۔ ہولی ووڈ کی آبادی 1900ء میں تقریباً 3,500 تھی اور 2001ء تک بڑھ کر 12,000 ہوگئی تھی۔ بنگور تک ساحلی پٹی کے ساتھ دوسرے قصبوں اور دیہاتوں کے ساتھ اس ترقی نے 1970ء کی دہائی کے اوائل میں ہولی ووڈ بائی پاس کی تعمیر کی ضرورت پیش کی۔ ہولی ووڈ آج ایک مشہور رہائشی علاقہ ہے اور اپنی فیشن کی دکانوں، بوتیک، آرٹس اور دستکاری کے لیے مشہور ہے۔

حوالہ جات[ترمیم]

  1. The Online Scots Dictionary آرکائیو شدہ 20 اکتوبر 2013 بذریعہ وے بیک مشین Retrieved 20 August 2012.
  2. Patrick McKay, A Dictionary of Ulster Place-Names, p. 82. The Institute of Irish Studies, The Queen's University of Belfast, Belfast, 1999.
  3. "Ard Mhic Nasca/Holywood". Logainm.ie. 11 ستمبر 2012 میں اصل سے آرکائیو شدہ. اخذ شدہ بتاریخ 18 جنوری 2011. 
  4. "Ulster Place Names, County Down". Ainm:Journal of the Ulster Place-name Society (1987, 1988). 14 دسمبر 2010 میں اصل سے آرکائیو شدہ. اخذ شدہ بتاریخ 22 اگست 2007.