ہوڈی

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search

ہوڈی ایک قسم کا کپڑا ہے، جس میں سر کو ڈھانپنے کے لئےایک قسم کا کپڑا جڑا ہوا ہوتا ہے، جسے ہوڈ کہا جاتا ہے۔ اس ہوڈ میں ایک ڈوری لگی ہوتی ہے جو اس ہوڈ کو حسب ضرورت ایڈ جسٹ اور فٹ کرنے کے لئے استعمال کی جاتی ہے[1]۔

تاریخ[ترمیم]

لفظ ہوڈ اینگلو سیکسن لفظ ہڈ سے ماخوذ ہے[2]، جیسے انگریزی کا ایک لفظ ہیٹ ہے[3]۔  لباس کا یہ انداز اور شکل قرون وسطی کے یورپ میں اس وقت پائی جاتی تھی  جب راہبوں کے لئے ترجیحی لباس میں ایک کاؤل نامی ہوڈ شامل ہوتا تھا جو ٹیونک یا پھر چوغے سے جڑا ہوتا تھا[4]۔ اور اسی طرح سے باہر کام کرنے والے مزدور چیپرون یا ہوڈ نما کیپ عام طور پر پہنتے تھے[5]۔ اس کی ظاہری شکل انگلینڈ میں کم از کم 12 ویں صدی کے اوائل میں ہی مشہور تھی ، ممکنہ طور پر انگلینڈ پر نارمن فتح کے ساتھ درآمد کیا گیا تھا ، کیونکہ یہ کیپ "ایک چھوٹا سا ہوڈ لگا ہوا چوغہ جو نارمنڈی میں عام تھی۔"

''ہوڈڈ پل اوور'' ایک مفید لباس ہے، جو 1930 میں امریکہ میں نیو یارک کے سرد گوداموں میں مزدوروں کے لئے بنایا گیا تھا[6]۔ قدیم ترین لباس کا انداز پہلی مرتبہ چیمپیئن نے 1930 کی دہائی میں تیار کیا تھا اور نیو یارک کے زیادہ درجہ حرارت میں کام کرنے والے مزدوروں کو فروخت کیا تھا[7]۔ 1990 کی دہائی میں ہوڈی کی اصطلاح عام ہوئی۔

ہوڈی نامی کپڑا 1970 کی دہائی میں مقبول ہوا ، اس کی کامیابی کے پیچھے متعدد عوامل رہے ہیں۔ اسی زمانہ میں نیو یارک شہر میں ہپ ہاپ کی ثقافت پروان چڑھی اور اسی عرصہ کے دوران ہائی فیشن کا بھی آغاز ہوا ، کیونکہ نورما کمالی اور دیگر ہائی پروفائل ڈیزائنرز نے نئے لباس کو اپنایا اور اس کو بہترین انداز میں پیش کیا[8]۔

کینیڈا

پورے کینیڈا میں ، ہوڈی ایک مقبول لباس ہے۔ جو کبھی کبھی موسم سرما میں کپڑوں کی ایک اضافی پرت مہیا کرنے کے لئے کوٹ یا جیکٹ کے نیچے پہنی جاتی ہے۔  سسکاچیوان صوبے میں، بغیر زپ والی ہوڈی کو " بنی ہگس کہا جاتا ہے[9]۔

برطانیہ

برطانیہ میں ، ہوڈی بہت تنقید کا نشانہ بنا ہے۔ کیونکہ کچھ شاپ لفٹرز تجارتی مراکز میں موجود سی سی ٹی وی کیمروں سے اپنی شناخت چھپانے کے لئے ہڈ کا استعمال کرتے ہیں[10]۔ ہوڈی 1990 کی دہائی تک لباس کا ایک مشہور حصہ بن گیا تھا۔ اکیسویں صدی تک، اس نے ایک منفی شبیہہ حاصل کرلی تھی ، جو پریشانی پیدا کرنے ، نوعمروں کو ڈرانے اور سماج مخالف سلوک سے وابستہ تھی۔

امریکہ

پورے امریکہ میں ، نوعمروں اور نوجوانوں کا سویٹ شرٹ زیب تن کرنا عام سی بات ہے، چاہے اس میں ہوڈ جڑا ہو یا نہ ہو۔ اس میں سینے والے حصہ پر ان کے متعلقہ اسکولوں کے نام یا پھر کوئی علامت لگا ہوا ہوتا ہے۔ یہ انکے لباس کا یا تو لازمی حصہ ہوتا ہے یا پھر انکی اپنی پسند[11]۔ جینس کی طرح ہوڈی بھی اصل مفید مقاصد کو عبور کرتے ہوئے، امریکہ میں مرکزی دھارے میں شامل فیشن کا حصہ بن گئے[12]۔ یہ لباس مختلف انداز اور اسٹائل میں اب منظر عام پر آنے لگے ہیں۔ یہاں تک کہ سوٹ جیکٹ کے نیچے بھی اس کو پہنا جانے لگا ہے[13]۔

حوالہ جات[ترمیم]

  1. "https://www.esquire.com/style/mens-fashion/g3357/best-hoodies-men/".  روابط خارجية في |title= (معاونت)
  2. "https://books.google.com/books?id=jGMYAQAAMAAJ&pg=PA291".  روابط خارجية في |title= (معاونت)
  3. "http://www.etymonline.com/index.php?term=hood&allowed_in_frame=0".  روابط خارجية في |title= (معاونت)
  4. "http://women.timesonline.co.uk/tol/life_and_style/women/fashion/article1084338.ece".  روابط خارجية في |title= (معاونت)
  5. "https://www.championhoodie.com/blog/hoodie-phenomenon".  روابط خارجية في |title= (معاونت)
  6. "https://web.archive.org/web/20140429184604/http://tbo.com/news/hoodie-becomes-symbol-of-injustice-384502". 29 اپریل 2014 میں اصل سے آرکائیو شدہ. اخذ شدہ بتاریخ 20 فروری 2021.  روابط خارجية في |title= (معاونت)
  7. "https://www.nytimes.com/2006/12/23/opinion/23wilson.html".  روابط خارجية في |title= (معاونت)
  8. "http://women.timesonline.co.uk/tol/life_and_style/women/fashion/article1084338.ece".  روابط خارجية في |title= (معاونت)
  9. "http://www.cbc.ca/news/canada/saskatchewan/saskatchewan-slang-video-a-big-hit-1.2983009".  روابط خارجية في |title= (معاونت)
  10. "https://www.theguardian.com/g2/story/0,3604,1482816,00.html".  روابط خارجية في |title= (معاونت)
  11. "http://www.indianmascots.com/zeitler-web-_geographies_of.pdf" (PDF).  روابط خارجية في |title= (معاونت)
  12. "http://www.huffingtonpost.com/2010/01/28/hoodies-hailed-as-definin_n_440535.html".  روابط خارجية في |title= (معاونت)
  13. "https://www.deoveritas.com/blog/blazer-with-hoodie/".  روابط خارجية في |title= (معاونت)