یاسمین غوری

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
یاسمین غوری
معلومات شخصیت
پیدائش 23 مارچ 1971ء (عمر 51 سال)
مونٹریال کیوبک، کینیڈا
قومیت کینیڈا
آنکھوں کا رنگ بنفشی  ویکی ڈیٹا پر (P1340) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
قد
شریک حیات رالف برنسٹائن
اولاد 1
عملی زندگی
پیشہ ماڈل[1]  ویکی ڈیٹا پر (P106) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
IMDb logo.svg
IMDB پر صفحہ  ویکی ڈیٹا پر (P345) کی خاصیت میں تبدیلی کریں

یاسمین غوری (پیدائش: 23 مارچ 1971 ) کینیڈا کی ایک سابقہ سپر ماڈل ہے۔

ابتدائی زندگی اور کیریئر[ترمیم]

یاسمین غوری مونٹریال کیوبیک میں ایک جرمن والدہ لنڈا اور ایک ہندوستانی والد معین غوری کے گھر پیدا ہوئی ۔ یاسمین مسلمان پیدا ہوئی تھی اور اس کا بچپن مشکل تھا کیوکنکہ اس کی ہم جماعتوں نے اس کے پاکستانی الاصل ہونے کی وجہ سےاسے دھمکیاں دی جاتی تھیں۔ یاسمین اپنے والدین کے ساتھ اسلامی حج کے سفر کے لئے مکہ مکرمہ تب روانہ ہوئی جب وہ 12 سال کی تھیں۔ 17 سال کی عمر میں جب یاسمین مکڈونلڈز ریستوران میں جب کام کرتی تھی وہاں اسے مونٹریال کی ایک ہیئر ڈریسر نے انہیں دیکھا اور اس کی صلاحیتوں کو بھانپ لیا۔ [2] اس دریافت کے فورا. بعد ، فیشن انڈسٹری کی ذہنیت میں ایک تبدیلی آئی اور اس نے ماڈلنگ کی انڈسٹری میں قدم رکھا۔

اپنے والدین کی ناپسندیدگی کے باوجود ، یاسمین نے فعال طور پر ماڈلنگ کیریئر کو آگے بڑھایا ، 1990 میں نیو یارکجانے سے پہلے میلان اور پیرس میں ماڈلنگ کی دنیا میں فن کا مظاہرہ کیا۔ وہاں اسے فیشن انڈسٹری میں ایک پہچان ملی۔ [2] نیویارک ٹائمز نے اس کے رن وے واک کو "اس کے کولہوں کا بال بیئرنگ کنڈا (ball-bearing swivel of her hips)" سے تعبیر کیا۔ ۔ اس کے خد و خال نے اسے فیشن کا ایک حصہ بنادیا جس کو اب فیشن کی دنیا میں "کینیڈا کے حملے" (Canadian invasion) کا نام دیا جاتا ہے۔

ریٹائرمنٹ[ترمیم]

جب غوری نے آخری لمحے میں 1997 میں یویس سینٹ لارینٹ شو سے دستبرداری اختیار کی تو قیاس آرائیاں شروع ہوئیں کہ وہ ریٹائر ہو رہی ہیں۔ وہ واقعی اپنے شوہر ، وکیل رالف برنسٹین کے ساتھ گھر بسانے کے لئے ریٹائر ہوگئی۔ ان کی ایک بیٹی ہے جس کا نام مایا ہے۔ [3]

دوسرے میڈیا میں حوالہ جات[ترمیم]

یاسمین غوری نے مزاحیہ کتابی سیریز جوناتھن اسٹیل میں جاسمین کا کردار ادا کیا جو ایک متاثر کن کردار تھا۔ بالکل اصلی شخص کی طرح ، مزاحیہ کتاب کا کردار ایک سابقہ ماڈل کا تھا جو مونٹریال میں ایک پاکستانی والد اور جرمنی کی والدہ کے ہاں پیدا ہوئی ہےہے۔ [4]

حوالہ جات[ترمیم]

 

  1. FMD model ID: https://www.fashionmodeldirectory.com/models/yasmeen_ghauri/ — اخذ شدہ بتاریخ: 4 اپریل 2022
  2. ^ ا ب "Yasmeen Ghauri – Biography". 25 جولا‎ئی 2008 میں اصل سے آرکائیو شدہ. اخذ شدہ بتاریخ 08 جون 2008. 
  3. "Yasmeen Ghauri". NNDB. اخذ شدہ بتاریخ 08 جون 2008. 
  4. "Jonathan Steele: Jasmine e Myriam" (بزبان اطالوی). 18 نومبر 2009 میں اصل سے آرکائیو شدہ. اخذ شدہ بتاریخ 11 مارچ 2021. 

بیرونی روابط[ترمیم]