مندرجات کا رخ کریں

یاسونی قومی پارک

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
یاسونی قومی پارک
مقام ایکواڈور
ناپو اور پاستاسا
رقبہ9,823 کلومیٹر2 (3,793 مربع میل)

یاسونی قومی پارک ( ہسپانوی میں: Parque nacional Yasuní) ایکواڈور کا ایک قومی پارک ہے جو صوبہ اوریانا میں واقع ہے۔ یہ ایک محفوظ علاقہ ہے جو تقریباً 10,000 مربع کلومیٹر پر مشتمل ہے ناپو اور کیرارے دریاؤں کے درمیان پاستازا اور اوریلانا صوبوں میں ایکواڈور کے ایمازونی علاقے ناپو موائسٹ فاریسٹ ایکو ریجن میں واقع ہے اور بنیادی طور پر بارانی جنگل ہے۔ یہ پارک کوئٹو سے تقریباً 250 کلومیٹر کے فاصلے پر ہے اور اسے سنہ 1989ء میں ملحقہ وورانی ایتھنک محفوظ علاقے کے ساتھ یونیسکو کا کرہ حیاتی کا محفوظ علاقہ UNESCO Biosphere Reserve قرار دیا گیا تھا۔ یہ ہووارانی Huaorani مقامی لوگوں کے آبائی علاقے میں ہے۔ یاسونی دو غیر رابطہ شدہ مقامی قبائل، تیگائری اور تارومینانے کا گھر بھی ہے۔[1] بہت سے مقامی لوگ پارک کے اندر دریا کے راستوں کو سفر کے ایک اہم انداز کے طور پر استعمال کرتے ہیں۔ اس علاقے میں کئی آبی گزرگاہیں اور معاون ندیاں ہیں جو دریائے ایمیزون میں جاتی ہیں، بشمول بلیک واٹر کی ندیاں جن میں ٹینن کی زیادہ مقدار ہوتی ہے جو اہم دریا کے راستوں سے بالکل مختلف پھولوں کی ساخت پر فخر کرتی ہے۔ ریڑھ کی ہڈی سے ڈھکی ہوئی کھجور، بیکٹریس ریپیریا،[2] اور آبی پودا مونٹریچارڈیا لینیفیرا عام طور پر ان سست رفتاری سے چلنے والی ندیوں کے کناروں پر لکیر لگاتے ہیں، جنہیں اکثر اگاپوس Igapos کہا جاتا ہے۔

نگارخانہ

[ترمیم]
Amazon rainforest in the Park
Indigenous Tourism project within the park
This is an image of the grounds at Yasuní Research Station in Ecuador, located in Yasuní National Park along the bank of the Tiputini River.
Napo saki, Pithecia napensis
The Yasuní River is home to many different species of caiman.
Water puddles with mineral rich clay are where many animals and insects congregate to obtain minerals they cannot obtain otherwise.
Parrots at a clay lick, Anangu, Yasuní National Park
White-banded swallows perching of a tree stump on the bank of Rio Tiputini, Yasuní National Park

حوالہ جات

[ترمیم]
  1. Ecuador approves Yasuni park oil drilling in Amazon rainforest". BBC News. 16 August 2013.
  2. "Heart of Ecuador's Yasuni, home to uncontacted tribes, opens for oil drilling". Mongabay Environmental News. 5 July 2019. Retrieved 14 April 2023.