یشودھر بینجوال

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
یشودھر بینجوال
معلومات شخصیت

شہید یشودھر بینجوال ہندوستان کے اتراکھنڈ کے ایک انقلابی کارکن تھے ۔ وہ اتراکھنڈ کرانتی دل (یوکرند) (جو اس وقت اتراکھنڈ میں ایک علاقائی سیاسی جماعت ہے) کا رکن تھا ، جو ایک علیحدہ اتراکھنڈ ریاست کے قیام کے لئے لڑ رہی تنظیم ہے۔ تحریک کے دوران ، وہ پولیس کے ہاتھوں اپنی جان سے ہاتھ دھو بیٹھا۔

یشودھر اتراکھنڈ (جو اس وقت اتر پردیش کا حصہ تھا) کے رودپریاگ ضلع کے بینجی نامی ایک گاؤں میں پیدا ہوا تھا۔ وہ طالب علمی کے زمانے سے ہی سیاست میں سرگرم تھا۔ بعد میں ، وہ ایک علیحدہ اتراکھنڈ ریاست کی تخلیق کی تحریک میں شامل ہوئے۔

مشتعل افراد نے سری نگر شہر سے 2 کلومیٹر دور واقع سریانتر جزیرے پر 7 نومبر 1994 سے علیحدہ ریاست اتراکھنڈ تک تیزی سے آغاز کیا۔ 10 نومبر 1994 کو پولیس اس جزیرے پر پہنچی اور تباہی مچا دی جس میں بہت سے لوگوں کو شدید چوٹیں بھی آئیں ، اسی تسلسل میں پولیس نے دو نوجوانوں یشودر بینزوال اور راجیش راوت کو رائفل کے چٹانوں اور لاٹھیوں سے مار ڈالا اور انہیں ایلکنڈا ندی میں پھینک دیا۔ دیا اور ان پر پتھراؤ کیا ، جس کی وجہ سے وہ دونوں دم توڑ گئے۔ ان دونوں شہدا کی نعشیں 14 نومبر 1994 کو باگوان کے قریب الکنڈا دریا میں تیرتی ہوئی ملی تھیں۔

اتراکھنڈ کی تعمیر کے بعد ، سری نگر میں ہیموتی نندن بہوگنا گڑھوال یونیورسٹی کا ایک دروازہ شہید یشودھر کے نام پر رکھا گیا تھا۔

مذید دیکھیں[ترمیم]