9 (2009 متحرک فلم)

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
9
(انگریزی میں: 9 ویکی ڈیٹا پر (P1476) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
9posterfinal.jpg

فلم ساز ٹم برٹن  ویکی ڈیٹا پر (P162) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
صنف فنٹاسی فلم،  مہم جویانہ فلم،  سنسنی خیز،  ہنگامہ خیز فلم  ویکی ڈیٹا پر (P136) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
دورانیہ 79 منٹ  ویکی ڈیٹا پر (P2047) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
زبان انگریزی  ویکی ڈیٹا پر (P364) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
ملک Flag of the United States (1795-1818).svg ریاستہائے متحدہ امریکا  ویکی ڈیٹا پر (P495) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
تقسیم کنندہ نیٹ فلکس  ویکی ڈیٹا پر (P750) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
تاریخ نمائش 2009
9 ستمبر 2009  ویکی ڈیٹا پر (P577) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
مزید معلومات۔۔۔
باضابطہ ویب سائٹ باضابطہ ویب سائٹ  ویکی ڈیٹا پر (P856) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
آل مووی v332273  ویکی ڈیٹا پر (P1562) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
IMDb logo.svg
tt0472033  ویکی ڈیٹا پر (P345) کی خاصیت میں تبدیلی کریں

9 ایک 2009 میں کمپیوٹر سے متحرک پوسٹ اپوکیپلیپٹک ایڈونچر فلم ہے[1] جس کی ہدایتکاری شین ایکر نے کی ہے ، اسے پامیل پیٹلر نے لکھا ہے اور اسے جیم لیملی ، ٹم برٹن ، تیمور بیکمبیتوف اور ڈانا گنسبرگ نے پروڈیوس کیا ہے۔

کہانی[ترمیم]

1930 کی ایک متبادل دنیا میں ، ایک سائنس دان کو حکم دیا گیا ہے کہ وہ اپنے آمر کے ذریعہ ترقی کے ظاہری نام پر ایک روبوٹ تیار کرے اور اسی وجہ سے سائنس دان بی آر.اے.این.این ، ایک انتہائی ذہین روبوٹ تخلیق کرتا ہے۔ ڈکٹیٹر اپنی واضح تکمیل کے بعد اسے پکڑ لیتا ہے اور اسے فیبریکشن مشین میں بدل دیتا ہے ، یہ ایک ایسا سامان ہے جو آمر کے دشمنوں کو ختم کرنے کے لیے جنگی مشینوں کی فوج بنا سکتا ہے۔ لیکن B.R.A.I.N. اس سے پہلے کہ سائنس دان اس کو روح دے سکے ، قبضہ کر لیا جاتا ہے ، اس وجہ سے فیبریکشن مشین زمین کی تمام آبادی کو ختم کرنے کا فیصلہ کرتی ہے۔ تانے بانے کی مشین دوسرے جنگی مشینوں کو انسانیت پر حملہ کرنے کے لیے دوبارہ پروگگرام کرتی ہے اور پودوں ، جانوروں اور مائکروبیل زندگی کو زہریلے گیس اور کیمیائی ہتھیاروں سے مٹا دیتی ہے۔ تباہی کے دہانے پر ، سائنس دان کیمیا کا استعمال کرتے ہوئے نو ہمانولس جیسی چیر گڑیا تیار کرتا ہے جسے "اسٹچ پنکس" کہا جاتا ہے ، جس نے اسے اپنی تخلیق کردہ تابیج کے ذریعہ اپنی روح کے کچھ حص دیے۔ آخری گڑیا کی تکمیل کے بعد وہ فوت ہوجاتا ہے۔

کچھ دیر بعد ، 9 سالہ آخری اسٹچ پنک ورکشاپ میں جاگ اٹھا۔ اپنے ساتھ تعویذ لے کر ، تباہ کن شہر میں 9 مہم جوئی کرتے ہیں اور 2 سے ملتے ہیں ، جو ایک کمزور موجد ہے جو اسے ایک ورکنگ وائس باکس دیتا ہے اور تعویذ دیکھ کر حیران رہ جاتا ہے۔ آخری فعال مشین ، کیٹ جانور ، جوڑی پر حملہ کرتی ہے اور 2 اور تابیج دونوں کو اغوا کرتی ہے۔ 9 سقوط ، لیکن سینکٹری میں جاگتا ہے ، ایک خالی کیتیڈرل کا مینار ہے جو دوسرے اسٹچپنکس کا گھر ہے۔ مکاتبذہ قائد 1 ، اس کا بڑا محافظ 8 ، سائیکل چک انجینئر 5 اور ذہنی طور پر غیر مستحکم اوریکل 6. 1 نے فورا 2 ہی 2 کو مردہ قرار دے دیا ، لیکن 9 ، اس مذموم فیکٹری کو دیکھ کر جہاں اسے جانور نے لے لیا ، اسے بچانے کا فیصلہ کیا۔ 9 اور 5 کا منصوبہ جس فیکٹری کو ملتا ہے۔ جہاں 2 جانوروں نے اس تینوں پر حملہ کیا ، لیکن وہ اسٹچ پنکس کی اکلوتی خاتون 7 کے ذریعہ محفوظ ہیں۔ 9 ، تجسس کی طرف راغب ، تابیج کو فریب کاری مشین سے جوڑتا ہے ، اسے زندہ کرتا ہے اور اس کے نتیجے میں اس کی روح کو چوس کر 2 افراد کو ہلاک کرتا ہے۔ 9 ، 5 اور 7 فیکٹری سے فرار ہونے میں کامیاب ہیں۔

7 ، 9 اور 5 کو ایک لاوارث لائبریری تک لے جاتا ہے ، جہاں خاموش اسکالر جڑواں ، 3 اور 4 رہائش پزیر ہو چکے ہیں اور 9 فیبرکشن مشین کی اصلیت دکھاتے ہیں۔ 5 کو احساس ہوا کہ طلسم کی علامتیں 6. 9 اور 5 کی واضح ڈرائنگ سے مماثل ہیں اور 5 تفتیش کے لیے سینکوریری میں واپس آئیں ، لیکن 1 مداخلت کرتا ہے اور اس کے احکامات کی نافرمانی کرنے پر ان کی سرزنش کرتا ہے۔ دریں اثنا ، تعمیراتی مشین نئی روبوٹک مخلوق کو جمع کرتی ہے۔ ان میں سے ایک ، پرندوں کی طرح کا پرندہ والا جانور ، حرمت پر حملہ کرتا ہے ، جس سے اس اور اسٹچ پنکس کے مابین لڑائی ہوتی ہے۔ 7 لڑائی میں شامل ہیں ، لیکن زخمی ہیں۔ اسٹچ پنکس جیت گئے ، پروں والے جانور کو شکست دے رہے ہیں ، تاہم ، وہ اپنا محفوظ مکان کھو بیٹھے ہیں ، جیسے لڑائی کے دوران آگ شروع ہو گئی تھی۔

چونکہ یہ گروپ لائبریری کی طرف پیچھے ہٹتا ہے ، 6 ، 3 اور 4 فوری طور پر اس طلبی کی اصلیت کی وضاحت کرتے ہیں ، لیکن 1 نے اس گروہ کو انکشاف کیا ہے کہ اس نے مرنے کے لیے اسکاٹوریری سے 2 کو باہر بھیجا۔ 7 ، اس سے حیران ، 1 پر حملہ کرتا ہے ، لیکن جب 9 مداخلت کرتا ہے تو فرار ہوجاتا ہے۔ دریں اثنا ، تانے بانے کی مشین 2 کی لاش کو بازیافت کرتی ہے اور اسے اپنی روبوٹ مخلوق میں سے ایک کے لیے سموہنٹک لالچ کے طور پر استعمال کرتی ہے ، جسے سیام اسٹریس کے نام سے جانا جاتا ہے۔ سیوم اسٹریس نے لائبریری پر حملہ کیا اور 7 اور 8 دونوں کو قبضہ کر لیا ، لیکن 2 کی لاش برآمد ہوئی ہے اور دوسروں کے ذریعہ تدفین کردی گئی ہے۔ اس کے بعد دیگر مشینوں کو تباہ کرنے کے لیے فیکٹری گئے۔ 9 تنہا جاتا ہے ، سیمسٹریس کو مار ڈالتا ہے اور 7 کو بچاتا ہے ، لیکن اس سے پہلے نہیں کہ 8 کی روح تانے بانے کی مشین کے ذریعے جذب ہوجائے۔ 9 اور 7 فرار ہو گئے جبکہ دیگر فیکٹری کو تباہ کر دیں۔

اسٹِچ پنکس فیکٹری کی تباہی کا جشن مناتے ہیں ، لیکن فیبریکیشن مشین ، جو بچ گئی تھی ، اچانک فیکٹری کے کھنڈر سے ابھری اور 5 کی روح جذب کرلی۔ فیبریکیشن مشین اس گروپ پر حملہ کرتی ہے جب وہ بھاگتے ہیں اور 6 پر قبضہ کرنے میں کامیاب ہوجاتے ہیں۔ 6 ، 9 کو 9 سے کہتا ہے کہ سائنس دان کی ورکشاپ میں جوابات تلاش کریں ، اس سے پہلے کہ تانے بانے کی مشین سے جذب ہوجائیں۔ 9 ، 6 کی ہدایات پر عمل کرتا ہے ، سائنس دان کی طرف سے ایک ہولوگرافک ریکارڈ شدہ پیغام ڈھونڈتا ہے ، جس میں B.R.A.I.N. کی ابتدا کی وضاحت کی جاتی ہے اور یہ کہ اسٹائچ پنکس کی روح ہوتی ہے ، جس سے وہ انسانیت کی واحد امید بن جاتے ہیں۔ اس انکشاف کے بعد ، 9 طلبی کے مقصد سے پردہ اٹھاتا ہے اور اپنے دوستوں کو لوٹتا ہے۔

9 دوسرے اسٹچ پنکس کے ساتھ دوبارہ جڑ گئے اور خود ہی قربانی دینے کا فیصلہ کیا تاکہ دوسرے طلبی کو بازیافت کرسکیں۔ دل کی تبدیلی ہوئی ، 1 نے 9 کو بچا کر اپنے آپ کو نجات دلائی ، اسے راستے سے ہٹا کر خود کو جذب ہونے کی اجازت دی جبکہ 9 تابیج کو دور کرتا ہے۔ 9 تعویذ کو متحرک کرتا ہے اور مشین کے ذریعہ لیا جانوں کو دوبارہ جذب کرتا ہے ، اس کے نتیجے میں اس کی آخری تباہی ہوتی ہے۔ اس کے بعد ، 9 ، 7 ، 3 اور 4 ، 5 ، 1 ، 6 ، 2 اور 8 کی روح کو تعویذ سے آزاد کرتے ہوئے آسمان پر اڑتے ہوئے بارش کا باعث بنے۔ حتمی تصویر سے پتہ چلتا ہے کہ بارشوں میں چمکتے ہوئے بیکٹیریا کے چھوٹے چھوٹے فلکس ہوتے ہیں اور زندگی کو دنیا میں واپس لاتے ہیں۔

حوالہ جات[ترمیم]

  1. "9 (2009)". FilmAffinity. 

بیرونی روابط[ترمیم]