Prison Break

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search

جیل بریک ایک امریکی ٹیلی ویژن کا سیریل ڈرامہ ہے جس کو پال شیچنگ فار فاکس نے تخلیق کیا ہے۔ یہ سلسلہ دو بھائی لنکن بروز ( ڈومینک پورسل ) اور مائیکل سکوفیلڈ ( وینٹ ورٹ ملر ) کے گرد گھومتا ہے۔ بروز کو اس جرم کے لیے موت کی سزا سنائی گئی ہے جس کا انہوں نے کوئی اعتراف نہیں کیا تھا اور اسکافیلڈ نے اپنے بھائی کو جیل سے فرار ہونے اور اس کا نام صاف کرنے میں مدد کے لیے ایک وسیع منصوبہ تیار کیا ہے۔ اصل ٹیلی ویژن اور 20 ویں صدی کے فاکس ٹیلی ویژن کے ساتھ مل کر ، یہ سلسلہ ایڈیلسٹین پارائوس پروڈکشن نے تیار کیا تھا۔ تخلیق کار پال شیئرنگ کے ساتھ ، سیریز میٹ اولمسٹڈ ، کیون ہکس ، مارٹی ایڈیلسٹین ، ڈان پیرائوس ، نیل ایچ مورٹز اور بریٹ رتنر نے تیار کی ہے جو پائلٹ واقعہ کی ہدایت کاری کرتی ہے۔ سیریز کی تھیم میوزک ، جو رامین جاوادی نے ترتیب دی تھی ، کو 2006 میں پرائم ٹائم ایمی ایوارڈ کے لیے نامزد کیا گیا تھا۔ [1] جیل بریک اصل فلم ، ایڈیلسٹین / پیرائوس پروڈکشن اور 20 ویں صدی کے فاکس ٹیلی ویژن کے درمیان مشترکہ پروڈکشن ہے اور 20 ویں ٹیلی ویژن کے ذریعہ سنڈیکیٹ ہے۔

اس سیریز کو اصل میں 2003 میں فاکس نے ٹھکرا دیا تھا ، جو ایسی سیریز کے طویل مدتی امکانات کے بارے میں فکر مند تھا۔ سیریلائزڈ پرائم ٹائم ٹیلی ویژن سیریز لوسٹ اور 24 کی مقبولیت کے بعد ، فاکس نے 2004 میں پروڈکشن کی حمایت کرنے کا فیصلہ کیا۔ پہلے سیزن میں عموما مثبت جائزے ملے ، [2] اور اس نے درجہ بندی میں عمدہ کارکردگی کا مظاہرہ کیا۔ پہلے سیزن کی ابتدا اصل میں 13 اقساط کا چلانے کا منصوبہ تھا مگر اس کی مقبولیت کی وجہ سے اس میں اضافی نو اقساط کی توسیع کردی گئی۔ جیل توڑنا کو کئی صنعتی ایوارڈوں کے لیے نامزد کیا گیا ، بشمول 2005 میں گولڈن گلوب ایوارڈ برائے بیسٹ ٹیلی ویژن سیریز ڈراما اور 2006 میں لوگوں کا انتخاب ایوارڈ پسندیدہ نیو ٹی وی ڈراما ، جس نے اسے جیتا۔ ریاستہائے متحدہ میں ، پانچوں سیزن ڈی وی ڈی پر جاری کیے گئے ہیں اور بین الاقوامی سطح پر بلیو رے پر جاری کیے گئے ہیں۔

  1. "2006 Emmy Nominations: Outstanding Original Main Title Theme Music". Academy of Television Arts and Sciences. July 10, 2011 میں اصل سے آرکائیو شدہ. اخذ شدہ بتاریخ February 22, 2011. 
  2. "Prison Break: Season 1". Metacritic. August 25, 2010 میں اصل سے آرکائیو شدہ. اخذ شدہ بتاریخ December 10, 2008.