Javier Perez-Capdevila

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Javier Perez-Capdevila
Perez-Capdevila.jpg
 

معلومات شخصیت
پیدائش 7 فروری 1963 (59 سال)  ویکی ڈیٹا پر (P569) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
گوانتانامو  ویکی ڈیٹا پر (P19) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
رہائش کوبا
شہریت Flag of Cuba.svg کیوبا  ویکی ڈیٹا پر (P27) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
عملی زندگی
مقام_تدریس Ministry of Science, Technology and Environment (Cuba)
مقالات ()
تعلیمی اسناد ڈاکٹر نوک  ویکی ڈیٹا پر (P512) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
پیشہ ماہر تعلیم،  معلم،  ریاضی دان،  ماہر معاشیات  ویکی ڈیٹا پر (P106) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
پیشہ ورانہ زبان انگریزی،  روسی  ویکی ڈیٹا پر (P1412) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
اعزازات
اعزاز 
نشان   ویکی ڈیٹا پر (P166) کی خاصیت میں تبدیلی کریں

جیویر پیرز - کیپیڈویلا 7 فروری 1963 کو پیدا ہوئے۔ کیوبا کے ایک ممتاز سائنس دان ، ریاضی دان اور پروفیسر ہیں ، جن کو فجی سیٹوں کے آپریشن مخلوط مرکب کی تعارف کے لیے جانا جاتا ہے ، فجی ریاضی میں دیگر نظریاتی شراکتوں کے ساتھ ساتھ ان کی پیمائش کرنے کے طریقے کے ساتھ مزدوری کی صلاحیتوں کا تصور بھی متعارف کرایا گیا ہے۔ وہ معاشی علوم میں فلسفہ ڈاکٹر ، مکمل پروفیسر اور مکمل محقق ہیں۔

جیویر پیریز - کپیڈویلا (پیدائش 7 فروری ، 1963) ایک کیوبا کے سائنس دان ، ریاضی دان اور پروفیسر ہیں ، جن کو فجی سیٹوں کے آپریشن مخلوط مرکب کے تعارف کے لیے جانا جاتا ہے ، اس کے علاوہ فجی ریاضی میں نظریاتی تعاون کے علاوہ مزدوری کے تصور کو بھی متعارف کرانا ہے۔ ان کی پیمائش رنے کے لیے ایک طریقہ کے ساتھ صلاحیتوں.

اہم سائنسی شراکتیں[ترمیم]

انڈیکس یا کے تصور سے گتانک 1996 میں Jaume کے گل Aluja طرف سے دی گئی پریاپتتا کے، بہت سے پریاپتتا ہو سکتا ہے میں مدد دیتی ہے۔ اس کو حل کرنے کے لé ، پیریز کیپیڈویلا نے مساوات میں زیادہ وزن کے تصورات ، مساوی وافر صلاحیت کے لیے فجی گتانکھا اور مساوی اہلیت کے لیے ایڈجسٹڈ ٹائی بریکر کوفیفٹی ، جس کی وہ درستی کے ساتھ بیان کرتی ہے ، مساوی اہلیت کے ضمن میں غیر معینہ مدت کے معاملات کو کھولنا۔ پیش سیٹ پروفائل کے لیے امیدواروں کی مناسبیت کے بارے میں ایک نظریہ تیار کریں

فجی سیٹوں کے مرکب کے آپریشن کو تعمیر کیا ، جہاں مختلف نوعیت کے عناصر سے اپنے عناصر کی مخصوص ڈگری حاصل کی جاتی ہے۔

لاگو ریاضی کے شعبے میں اس نے غیر ملکی حملہ آور اجنبی نوع کے معاشی اثرات اور تشخیص کے بارے میں اہم پیشرفت حاصل کی ہے اور اس نے اہم نظریاتی شراکتیں بھی انجام دی ہیں۔ اس نے غیر ملکی حملہ آور اجنبی پرجاتیوں کے انفرادی فائدے کے تصورات ، غیر ملکی حملہ آور اجنبی پرجاتیوں کا اجتماعی فائدہ ، غیر ملکی حملہ آور اجنبی پرجاتیوں کا پیشگی لاگت سے استفادہ کرنے کا تجزیہ ، غیر ملکی حملہ آور اجنبی پراسات کا نفیس تجزیہ ، نیز ان تجزیوں کو پورا کرنے کا ایک طریقہ۔

تنظیمی میدان میں ، فجی سیٹوں اور تجزیہ اور ترکیب کے نظریاتی طریقہ کار کے مرکب کا استعمال کرتے ہوئے ، اہلیت کی تاریخی تعریف کا مطالعہ کیا جاتا ہے اور ان (قابلیت (تنظیم)) کی ایک نئی تعریف فراہم کرتی ہے ، جس سے ان کی پیمائش میں آسانی ہوتی ہے۔ اس سائنسی حقیقت کی بنیاد پر ، پیریز - کپیڈویلا انسانی تاثرات سے مقابلہ جات کی پیمائش اور نقشہ تیار کرنے (ان کی وضاحت) کے لئے ایک کام الگورتھم تیار کرتا ہے ، ان کی مسابقت کے عناصر کی بنیاد پر لوگوں کی درجہ بندی مہارت دیتا ہے ، صلاحیتوں اور تنخواہ کو پورا کرنے کے لیے ایک طریقہ کار مہیا کرتا ہے اور ایک سمیلیٹر تیار کرتا ہے جو استعداد کو پیداوری اور کام کے معیار کے ساتھ جوڑتا ہے۔

اس نے کام کے مسابقتوں اور تنخواہوں کے مابین تعلقات کا تعی toن کرنے کے لیے ایک طریقہ تشکیل دیا ، جو مسابقت کی کمی کی وجہ سے پیدا ہونے والے نقصانات کا اندازہ کرتا ہے (چاہے وہ لیبارٹری ہو یا پیشہ ور)۔ اسی طرح اس نے کام کی پیداوری اور کام کے معیار کے ساتھ مسابقت کے ل to ایک نقلی آلہ تیار کیا۔

ایس ڈبلیو او ٹی تجزیہ (طاقت ، مواقع ، کمزوری اور دھمکیاں) کے اس طریقے پر تنقید کرتا ہے۔ پیریز - کپیڈویلا کے مطابق ، اثرات کا اندازہ کرنے کے ل limited محدود اختیارات کا استعمال ، ساتھ ہی ساتھ تمام طاقتوں ، مواقعوں ، کمزوریوں یا دھمکیوں میں برابر وزن۔ ان کے مطابق ، یہ ایک ایسا ماڈل ہے جو حقیقت کے مطابق نہیں ہوتا ہے۔ اس تجزیے کو عملی جامہ پہنانے کے ل He انہوں نے ایک متبادل طریقہ تجویز کیا ، جہاں وہ متضاد مسئلے کو حل کرتے ہیں جو ماہر ووٹوں میں پیدا ہوسکتے ہیں۔

انہوں نے سائنس اور ٹکنالوجی کے بارے میں پہلا مطالعہ کرنے کی ہدایت کی جو کیوبا میں کی گئی تھی ، گوانتانامو صوبہ جہاں وہ رہتا ہے اس تناظر کے طور پر اور کیوبا میں پائیداری کی تشخیص کے پہلے مطالعہ میں محقق کی حیثیت سے کھڑا ہوا۔ کیوبا اور ہسپانوی متعدد یونیورسٹیاں۔

شراکت کے دو نئے تصورات: واپسی کی صلاحیت اور امیگریشن کی صلاحیت ، جس کی درخواست کیوبا کے پہاڑوں کی آبادکاری کے عمل کے لیے ہے۔

انہوں نے متعدد کتابیں اور سائنسی مضامین لکھے ہیں جن میں "علم کا دور" ، "مزدوری کی اہلیت کی تعریف ، پیمائش اور نقشے" اور "سائنس اور ٹیکنالوجی ایک مشہور نقطہ نظر سے" نمایاں ہیں۔

ایوارڈز اور امتیازات[ترمیم]

  • کیوبا کی اکیڈمی آف سائنسز کا قومی انعام ، جو کیوبا کے سائنس دانوں کو اکیڈمی آف سائنس آف کیوبا کے سائنسدانوں کو واضح اثرات کے ساتھ متعلقہ نتائج کے ل awarded اعلٰی ترین انعام ہے۔
  • آرڈر (امتیاز) " کارلوس جوآن فنلے ": یہ کیوبا میں عطا کی جانے والی سب سے بڑی سائنسی شناخت ہے۔ اس ایوارڈ کو جمہوریہ کیوبا کی ریاستی کونسل نے کیوبا اور غیر ملکی شہریوں کو قدرتی یا معاشرتی علوم کی ترقی میں قیمتی شراکت کے ل، ، سائنسی یا تحقیقی سرگرمیوں کو ، جو علوم کی ترقی میں غیر معمولی تعاون کی ہے ، کے اعزاز سے نوازا ہے۔ اور انسانیت کے مفاد کے لیے۔
  • یادگاری مہر "انتونیو بچلر و مورالز": کیوبا سوسائٹی آف انفارمیشن سائنسز نے نظریہ کے میدان اور عملی طور پر نالج مینجمنٹ میں متعلقہ شراکت کے لیے عطا کیا۔
  • اعزازی مہر "مستقبل کے جعل ساز": کیوبا کے ٹیکنیکل یوتھ بریگیڈس کے نیشنل پریذیڈنسی نے سائنس کی نمایاں شخصیات کو ایک غیر معمولی انداز میں ایوارڈ دیا۔
  • امتیازی جان ٹامس روگ ، 30 سال سے زیادہ کی خدمات کے ل the ، خوبیوں کے اعتراف میں ایسے کارکنوں کی طرح پہنچے جو معیشت کی متعدد شاخوں اور ملک کی معاشرتی زندگی کے سائنسی کام سے وابستہ ہیں۔
  • کولمبیا کے COMFENALCO فاؤنڈیشن کے پروفیسر کا اعزازی لقب (تعلیمی)۔

حوالہ جات[ترمیم]

نوٹ

ذرائع[ترمیم]