جاوا

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
:چھلانگ بطرف رہنمائی، تلاش
جاوا

جاوا انڈونیشیا کا ایک جزیرہ ہے. ملین 135 (مدورہ جزائر جو جاوا کے صوبوں کے ایک حصے کے کے طور پر زیر انتظام ہے پر 3.6 ملین کو چھوڑ کر) کی آبادی کے ساتھ، جاوا دنیا کا سب سے زیادہ آبادی والا، جزائر، اور پوری دنیا پر سب سے زیادہ گنجان آبادی والے مقامات میں سے ایک ہے. جاوا انڈونیشیا آبادی کے 60 فیصد کے گھر ہے. انڈونیشیا کے دارالحکومت جکارتہ، مغربی جاوا پر واقع ہے. انڈونیشیا کی تاریخ کا بہت جاوا جگہ لے لی. یہ طاقتور سلطنتوں ہندو بدھ کے مرکز، اسلامی، سلطنتیں، اور نوآبادیاتی ڈچ ایسٹ انڈیز کے بنیادی تھی. جاوا بھی 1930s اور 40s میں انڈونیشیا کی آزادی کی جدوجہد کا مرکز تھا. جاوا انڈونیشیا سیاسی، اقتصادی اور ثقافتی غلبہ ہے.

جاوا جوالامھی پھٹنے کے نتیجے کے طور پر زیادہ تر قائم ہے، دنیا میں 13th سب سے بڑا جزیرہ اور انڈونیشیا میں پانچواں سب سے بڑا جزیرہ ہے. آتش فشاں پہاڑوں کی ایک چین جزیرے مشرق اور مغرب کے ساتھ ایک ریڑھ کی ہڈی بنتا ہے. یہ تین اہم زبانوں ہے، اگرچہ جاوی غالب ہے، اور یہ انڈونیشیا میں 60 ملین افراد، جن میں سے بیشتر جاوا پر رہتے ہیں مادری زبان ہے. اس کے باشندوں میں سے زیادہ تر دوئزبانی ہیں، ان کی پہلی یا دوسری زبانوں کے طور پر انڈونیشیا کے ساتھ ہیں. جبکہ جاوا کے عوام کی اکثریت مسلمان ہیں، جاوا مذہبی عقائد، نسلی گروہوں اور ثقافتوں کے ایک متنوع مرکب ہے.

جاوا چاروں صوبوں، مغربی جاوا، وسطی جاوا، وسطی جاوا، اور بانٹین، بھی اور دو خصوصی علاقوں، جکارتہ اور یوگیاکارتا میں تقسیم کیا گیا ہے.

‘‘http://ur.wikipedia.org/w/index.php?title=جاوا&oldid=812401’’ مستعادہ منجانب