احمد آباد وڈودرا ایکسپریس وے

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search

احمد آباد وڈودرا ایکسپریس وے یا مہاتما گاندھی ایکسپریس وے یا قومی ایکسپریس وے 1 ایکسپریس وے، گجرات ریاست کے ، احمدآباد اور وڈودرا شہروں کو جوڑتا ہے۔ 93.1 کلومیٹر (57.8 میل) طویل ایکسپریس وے نے دونوں شہروں کے مابین سفر کے وقت کو ڈھائی گھنٹے سے گھٹاکر ایک گھنٹہ کر دیا ہے۔ اس کا اعلان 1986 میں نیشنل ایکسپریس وے 1 کے طور پر کیا گیا تھا۔ [1]

ایکسپریس وے کے ہر طرف 2 لین اور ایک سروس لین ہے۔ ایکسپریس وے 2003 میں کھولا گیا تھا۔ [2] نادیڈ اور آنند میں دو خارجی راستے ہیں۔ 2009 میں ، ہندوستان کی قومی شاہراہ اتھارٹی نے ایکسپریس وے کو چھ لین میں اپ گریڈ کرنے کے منصوبوں کا اعلان کیا۔ ایکسپریس وے پر ہر قسم کے دو پہیوں پر پابندی ہے۔ ایکسپریس وے میں دو پہیوں والی گاڑی اور مویشیوں کے داخلے کو روکنے کے لیے خاردار تار موجود ہے اور متعدد انڈر پاس اور اوور برج سے اس کو عبور کرنے کی اجازت ہے۔

تاریخ[ترمیم]

ایکسپریس وے 475 کروڑ کی لاگت سے تیار کی گئی اور اس کا افتتاح اس وقت کے وزیر اعظم ہند اٹل بہاری واجپائی نے کیا تھا۔ 2009ء میں گجرات کی حکومت نے ہندوستانی حکومت سے ممبئی تک ایکسپریس وے میں اضافہ کرنے کو کہا ۔ 2011 میں ، IRB انفرا نے سروس لین کے ساتھ ایکسپریس وے کو چار لین سے چھ لین میں اپ گریڈ کرنے اور ٹولس اکٹھا کرنے کی بولی حاصل کی۔ 2013 میں ، اعلان کیا گیا تھا کہ آئی آر بی انفرا ، جو اس معاہدے کے ایک حصے کے طور پر احمد آباد اور وڈوڈرا کو ملانے والی قومی شاہراہ کے رقبے کو بھی اپ گریڈ کررہی ہے ، تکمیل تک مکمل نہیں ہوگی۔ نہیں کریں گے ایکسپریس وے کو 3300 کروڑ روپے کی لاگت سے چھ لین میں اپ گریڈ کرنے کا عمل جاری ہے۔

سیکیورٹی[ترمیم]

2004 میں ، یہ اطلاع ملی تھی کہ ایکسپریس وے کے کچھ حصوں پر سڑک کی سطحوں کا معیار استعمال کیے گئے گھٹیا میٹیریل کی وجہ سے ناقص تھا۔ 2005 میں ، یہ اطلاع ملی تھی کہ ایکسپریس وے پر ایک بڑا حادثہ پیش آیا ، جس میں دھند کی وجہ سے نو گاڑیاں آپے میں ٹکرا گئیں تھیں۔ احمد آباد۔نیدیاد سیکشن کو سب سے خطرناک سمجھا جاتا ہے۔ ایکسپریس وے کے کھلنے کے بعد مہلک حادثات کی اطلاعات ہیں۔ ممبئی پونے ایکسپریس وے کے مقابلے میں ، ایکسپریس وے کو کسی حادثے کا شکار قرار نہیں دیا گیا ہے۔

حوالہ جات[ترمیم]

  1. Notification dated March 13, 1986
  2. Ahmedabad Vadodara Expressway to be ready by March-Source-Business Standard