اخروٹ

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
اضغط هنا للاطلاع على كيفية قراءة التصنيف

اخروٹ

اخروٹ
اخروٹ

حالة الحفظ   خاصیت کی حیثیت میں تبدیلی کریں کیفیت تحفظ (P141) ویکی ڈیٹا پر
کم تشویشناک انواع[1]
اسمیاتی درجہ نوع[2]  خاصیت کی حیثیت میں تبدیلی کریں صنف بندی درجہ (P105) ویکی ڈیٹا پر
جماعت بندی
المملكة: نباتات
الرتبة: Fagales
الفصيلة: Juglandaceae
الجنس: Juglans
النوع: Juglans regia
سائنسی نام
Juglans regia[2][3]  خاصیت کی حیثیت میں تبدیلی کریں صنف بندی نام (P225) ویکی ڈیٹا پر
لنی اس ، 1753  خاصیت کی حیثیت میں تبدیلی کریں صنف بندی نام (P225) ویکی ڈیٹا پر
‏‏
  خاصیت کی حیثیت میں تبدیلی کریں کومنز نگارخانہ (P935) ویکی ڈیٹا پر

اخروٹ یا اخروٹ ایرانی (علمی نام: Juglans regia) اخروٹ Juglandaceae خاندان سے ايک درخت ہے جس کی کاشت ایشیا اور يورپ میں ہوتی ہے اور موجودہ زمانے ميں دنیا میں سب سے کاشت ہونے والا درخت ہے۔ اس کی لمبائی45میٹر ہوتی ہے۔ جنگلی درخت کاشت ہونے والے درخت سے لمبی اور پتلی ہوتي ہے۔ اخروٹ ایراني اپریل سے مئی تک کھلتا ہے . اس کا پھل آسانی طور پر اخروٹ کے نام سے مشہور ہے یہ درخت بہت سے طبیعی مواد اسید لینولئیک، گالیک اسید، الاجیک اسید، β-Carotene، حیاتین ج، حیاتین بی - 3، بی - 5، بی - 6، حیاتین اي، ٹریس عناصر پوٹاشیم، فاسفورس اور میگنیشیم , Juglone, كيرسيتين، کائمفرول پر مشتمل ہے۔ اخروٹ کھانے کی صنعت،طب اور سنگار میں استعمال ہوتا ہے۔ اس کا پھل 70% چربي مواد، 18٪ پروٹین اور 3٪ کاربو ہائیڈریٹ پر مشتمل ہے مگر اس اخروٹ سے پودا کا تیل بھی حاصل کرتا ہے۔

طب میں[ترمیم]

درخت کی پتیوں سے ایک دوا تیار ہوتا ہے جس ہاضمے، قبض اور آنورکسی (ایک نفساتی مرض جس میں بھوک اڑ جاتی ہے) پر اچھا اثر ڈالتا ہے۔ ایک مشہورہ جڑی بوٹیوں کی ماہرہ Maria Treben نے اپنی کتاب میں لکھا کہ درخت کی پتیوں ذیابیطس اور الکحولی التہاب جگر علاج کے لیے بھی استعمال ہو سکتے ہیں۔

حوالہ جات[ترمیم]

  1. IUCN taxon ID: 63495 — اخذ شدہ بتاریخ: 21 دسمبر 2017 — عنوان : The IUCN Red List of Threatened Species 2017.3
  2. ^ 2.0 2.1 2.2 BHL Page ID: http://biodiversitylibrary.org/page/359018 — مصنف: لنی اس — عنوان : Species Plantarum — جلد: 2 — صفحہ: 997
  3.   خاصیت کی حیثیت میں تبدیلی کریں دائرۃ المعارف حیات آئی ڈی (P830) ویکی ڈیٹا پر"معرف Juglans regia دائراۃ المعارف لائف سے ماخوذ"۔ eol.org۔ اخذ کردہ بتاریخ 5 جون 2018۔