اسٹیپلر

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search

اسٹیپلر ایک مکینیکل آلہ ہے جو کاغذ یا اس سے ملتے جلتے ماد .ے کے صفحات سے ملتی ہے اور چادروں کے ذریعے پتلی دھات کے اسٹپل چلا کر اور سروں کو جوڑتا ہے۔  اسٹیپلرز حکومت ، کاروبار ، دفاتر ، کام کی جگہوں ، گھروں اور اسکولوں میں بڑے پیمانے پر استعمال ہوتے ہیں۔[1]

زیادہ تر اسٹپلرز کاغذ کی متعدد شیٹس میں شامل ہونے کے لئے استعمال ہوتے ہیں۔  کاغذی  اسٹپلرز کی دو مختلف قسمیں ہیں: دستی اور بجلی۔  دستی اسٹیپلرز عام طور پر ہاتھ سے پکڑے جاتے ہیں ، حالانکہ وہ ماڈل جو ڈیسک یا دوسری سطح پر رکھے ہوئے ہوتے ہیں وہ غیر معمولی نہیں ہیں۔  الیکٹرک اسٹپلرز مختلف ڈیزائن اور ماڈلز کی ایک قسم میں موجود ہیں۔  ان کا بنیادی آپریٹنگ فنکشن بڑی تعداد میں کاغذی چادروں کو ایک ساتھ تیزی سے جوڑنا ہے۔  کچھ الیکٹرک اسٹپلرز ایک وقت میں 20 شیٹوں میں شامل ہوسکتے ہیں۔  عام اسٹیپلرز تیسرے درجے کے ہیں۔

اسٹیپلر کی تاریخ[ترمیم]

19 ویں صدی میں کاغذ کے بڑھتے ہوئے استعمال نے ایک موثر پیپر فاسٹنر کی مانگ پیدا کردی۔

1866ء میں ، جارج میک گیل نے ،  ایک چھوٹے ، موڑنے والا پیتل کے پیپر فاسٹنر کے لئے وصول کیا جو جدید اسٹیپلر کا پیش خیمہ تھا۔ پھر پتلی دھات کی تار سے دستاویزات باندھنے کے لئے مشین کی نشاندہی کرنے کے لئے "اسٹپلر" کے لفظ کا پہلا شائع شدہ استعمال 1901ء میں امریکی منسی کے میگزین کے ایک اشتہار میں ہوا تھا۔ پھر مختلف مراحل سے گزر کر آج کی دنیا میں اسٹیپلر نے لوگوں کے لکھنے پڑھنے والے بہت سے کاموں کو آسان بنادیا ہے۔

حوالہ جات[ترمیم]

  1. Eric Limer. "Is Fashion-Conscious Design the Future of the Stapler?". Gizmodo. Gawker Media.