مندرجات کا رخ کریں

انٹرنیٹ ہوسٹنگ سروس

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے

انٹرنیٹ ہوسٹنگ سروس ایک ایسی خدمت ہے جو انٹرنیٹ سے منسلک سرورز چلاتی ہے، جس سے تنظیموں اور افراد کو انٹرنیٹ سے منسلک مواد یا میزبان خدمات پیش کرنے کی اجازت ملتی ہے۔

ہوسٹنگ کی ایک عام قسم ویب ہوسٹنگ ہے۔ زیادہ تر ہوسٹنگ فراہم کرنے والے خدمات کا ایک مجموعہ پیش کرتے ہیں - مثال کے طور پر ای میل ہوسٹنگ، ویب گاہ ہوسٹنگ اور ڈیٹا بیس ہوسٹنگ۔ DNS ہوسٹنگ سروس، ایک اور قسم کی سروس جو عام طور پر ہوسٹنگ فراہم کنندگان کے ذریعے فراہم کی جاتی ہے، اکثر ڈومین نام کے رجسٹریشن کے ساتھ بنڈل کی جاتی ہے۔

سرشار سرور میزبان، ایک سرور فراہم کرتے ہیں، جو عام طور پر ڈیٹا سینٹر میں ہوتا ہے اور انٹرنیٹ سے منسلک ہوتا ہے جہاں کلائنٹ اپنی مرضی کے مطابق کچھ بھی چلا سکتے ہیں (بشمول ویب سرورز اور دیگر سرورز)۔ ہوسٹنگ فراہم کنندہ اس بات کو یقینی بناتا ہے کہ سرورز کے پاس اچھے اپ اسٹریم بینڈوڈتھ اور قابل اعتماد پاور ذرائع کے ساتھ انٹرنیٹ کنیکشن ہیں۔

ہوسٹنگ سروس کی ایک اور مقبول قسم مشترکہ ہوسٹنگ ہے۔ یہ ویب ہوسٹنگ سروس کی ایک قسم ہے، جہاں ہوسٹنگ فراہم کنندہ ایک فزیکل سرور پر متعدد کلائنٹس کے لیے ہوسٹنگ سروسز فراہم کرتا ہے اور کلائنٹس کے درمیان وسائل کا اشتراک کرتا ہے۔ اس کام کو مؤثر طریقے سے بنانے کے لیے ورچوئلائزیشن کلید ہے۔

ہوسٹنگ سروس کی اقسام[ترمیم]

مکمل خصوصیات والی ہوسٹنگ خدمات[ترمیم]

مکمل خصوصیات والی ہوسٹنگ خدمات میں شامل ہیں:

  1. کمپلیکس مینیجڈ ہوسٹنگ، فزیکلسرشار سرورز اور ورچوئل سرورز دونوں پر لاگو ہوتی ہے، بہت سی کمپنیاں ہائبرڈ (فزیکلاور ورچوئل کا مجموعہ) ہوسٹنگ حل کا انتخاب کرتی ہیں۔ معیاری اور پیچیدہ منظم ہوسٹنگ کے درمیان بہت سی مماثلتیں ہیں لیکن بنیادی فرق انتظامی اور انجینئرنگ سپورٹ کی سطح ہے جس کے لیے صارف ادائیگی کرتا ہے – بنیادی ڈھانچے کی تعیناتی کے بڑھتے ہوئے سائز اور پیچیدگی دونوں کی وجہ سے۔ فراہم کنندہ سیکیورٹی، میموری، اسٹوریج اور آئی ٹی سپورٹ سمیت زیادہ تر انتظام پر قبضہ کرنے کے لیے قدم اٹھاتا ہے۔ سروس بنیادی طور پر فعال ہے۔
  2. ڈیڈیکیٹڈ ہوسٹنگ سروس، جسے مینیجڈ ٹو ہوسٹ سروس بھی کہا جاتا ہے، جہاں ہوسٹنگ سروس فراہم کنندہ مشین کا مالک ہوتا ہے اور اس کا انتظام کلائنٹ کو مکمل کنٹرول لیز پر دیتا ہے۔ سرور کے انتظام میں نگرانی شامل ہو سکتی ہے تاکہ اس بات کو یقینی بنایا جا سکے کہ سرور مؤثر طریقے سے کام کرتا رہے، بیک اپ سروسز، سیکیورٹی پیچ کی تنصیب اور تکنیکی معاونت کی مختلف سطحیں۔
  3. ورچوئل پرائیویٹ سرور، جس میں ورچوئلائزیشن ٹیکنالوجی کو استعمال کیا جاتا ہے تاکہ ایک ہی فزیکل سرور پر متعدد منطقی سرورز چل سکیں۔
  4. کوکلیشن کی سہولیات صرف انٹرنیٹ کنکشن، بلاتعطل طاقت اور موسمیاتی کنٹرول فراہم کرتی ہیں، لیکن کلائنٹ کو اپنے سسٹم کا انتظام کرنے دیں۔
  5. کلاؤڈ ہوسٹنگ، جسے ٹائم شیئر یا آن ڈیمانڈ ہوسٹنگ بھی کہا جا سکتا ہے، جس میں صارف صرف استعمال شدہ سسٹم کے وقت اور جگہ کے لیے ادائیگی کرتا ہے اور کمپیوٹنگ کی ضروریات میں تبدیلی کے ساتھ ہی صلاحیت کو تیزی سے بڑھا یا جا سکتا ہے۔ ہوسٹنگ فراہم کنندہ عام طور پر ڈیٹا سینٹر میں استعمال ہونے والی طاقت اور جگہ کے لیے بھی چارج کرتا ہے۔

دیگر محدود ہوسٹنگ[ترمیم]

  1. فائل ہوسٹنگ سروس
  2. ویب ہوسٹنگ سروس
  3. ای میل ہوسٹنگ سروس
  4. DNS ہوسٹنگ سروس
  5. گیم سرورز
  6. وکی فارمز