اوکے کے۔ او۔! لیٹس بی ہیروز

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
اوکے کے۔ او۔! لیٹس بی ہیروز
OK KO! logo.svg
 

صنف ایکشن سیریز،  مزاحیہ ٹیلیویژن سیریز  ویکی ڈیٹا پر (P136) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
ملک Flag of the United States (1795-1818).svg ریاستہائے متحدہ امریکا[1]  ویکی ڈیٹا پر (P495) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
زبان انگریزی  ویکی ڈیٹا پر (P364) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
تعداد سیزن 3   ویکی ڈیٹا پر (P2437) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
تعداد اقساط 112   ویکی ڈیٹا پر (P1113) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
کمپنی کارٹون نیٹورک اسٹوڈیو  ویکی ڈیٹا پر (P272) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
تقسیم کار وارنر بروز۔ ٹیلی ویژن اسٹوڈیو،  ہولو،  گوگل پلے،  ایپ سٹور،  آئی ٹیونز،  ووڈو،  ایمازون پرائم وڈیو  ویکی ڈیٹا پر (P750) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
نیٹ ورک کارٹون نیٹ ورک  ویکی ڈیٹا پر (P449) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
پہلی قسط 1 اگست 2017  ویکی ڈیٹا پر (P580) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
بیرونی روابط
باضابطہ ویب سائٹ باضابطہ ویب سائٹ  ویکی ڈیٹا پر (P856) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
آئی ایم ڈی بی صفحة البرنامج  ویکی ڈیٹا پر (P345) کی خاصیت میں تبدیلی کریں

اوکے کے۔ او۔! لیٹس بی ہیروز (انگریزی: OK K.O.! Let's Be Heroes) ایک امریکی ایکشن متحرک ٹیلی ویژن سیریز ہے۔ کارٹون نیٹ ورک کے لیے ایان جونز کوارٹی نے تخلیق کیا ہے۔ یہ شو جونز کوارٹی کے پائلٹ لیک ووڈ پلازہ ٹربو پر مبنی ہے، جسے کارٹون نیٹ ورک کے 2013 سمر شارٹس پراجیکٹ کے حصے کے طور پر جاری کیا گیا تھا۔ یہ کارٹون نیٹ ورک اسٹوڈیوز نے تیار کیا تھا۔ ویب سیریز کا پریمیئر کارٹون نیٹ ورک کے یوٹیوب چینل اور 4 فروری 2016 کو کارٹون نیٹ ورک ویڈیو پر ہوا تھا۔[2]

کہانی[ترمیم]

اوکے کے۔ او۔! لیٹ بی ہیروز 201X کے ریٹرو مستقبل والے سال میں سیٹ کیا گیا ہے۔ یہ سیریز ٹائٹلر کیریکٹر، کے۔ او۔ اور لیک ووڈ پلازہ میں ہیرو سپلائی کرنے والی دکان، مسٹر گار کے ذریعہ چلائے جانے والے گارس بوڈیگا میں کام کرتے ہوئے، دنیا کے سب سے بڑے ہیرو بننے کی ان کی کوششوں کی پیروی کرتی ہے۔ اس کے ساتھ ساتھ اس کے سب سے اچھے دوست اور ساتھی کارکن راڈیکلز، ایک منشیات پسندی کا اجنبی اور اینڈ، جس کی سطح ایک بڑی بہن نما نینجا ہے، نیز اس علاقے میں کام کرنے والے دوسرے ہیرو ہیں۔

کردار[ترمیم]

  • کے۔ او۔ - شو کا مرکزی کردار ہے۔ وہ کیرول کا بیٹا ہے اور لیک وڈ پلازہ میں واقع "گارس بوڈیگا" کا سب سے نیا ملازم ہے۔ اس کی سالگرہ 18 جون ہے، جو اس کی ماں کے کریڈٹ کارڈ کا پن بھی ہے۔
  • اینید - ایک نوعمر عمر کی جادوگرنی ہے جو بڈیگا میں کیشیئر کی حیثیت سے کام کرتی ہے، خود کو ننجا ہونے کا دعویٰ کرتی ہے اور کہتی ہے کہ اس کے ویروولف والد اور ویمپائر والدہ ایک سپر ماڈل اور جاسوس ہیں۔
  • ریڈیکلز - زیادہ تر اکثر ریڈ کے نام سے جانا جاتا ہے، وہ سیارے X کا ایک اجنبی نوجوان ہے، جو بوڈیگا میں شیلف اسٹاکر کے طور پر بھی کام کرتا ہے۔
  • مسٹر گار - پلازہ کا نگران اور بولیگا کا مالک ہے جہاں کے او، اینید اور ریڈ کام کرتے ہیں۔
  • کیرول - کے۔ او۔ کی سخت ابھی تک ڈاٹنگ والدہ اور پلازہ میں "فٹنس جذبات" کی مالک ہے، عام طور پر ادرک، گلیڈیز اور گارٹی کے ساتھ ملنے جاتے ہیں۔ وہ عام طور پر اپنے بیٹے کو صرف ایک مددگار مشورے دیتی ہے صرف ایک ماں ہی دے سکتی ہے، حالانکہ یہ ہمیشہ واضح نہیں ہوتا ہے کہ وہ کیا سکھانے کی کوشش کر رہی ہے۔

حوالہ جات[ترمیم]

  1. https://www.fernsehserien.de/ok-k-o-neue-helden-braucht-die-welt — اخذ شدہ بتاریخ: 28 جون 2020
  2. "Cartoon Network's Christina Miller Unveils New Digital Strategy, Wants You To Hack It". فروری 4, 2016. اخذ شدہ بتاریخ مارچ 17, 2017. 

بیرونی روابط[ترمیم]