ایناستاسیا (1997ء فلم)

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
ایناستاسیا
(انگریزی میں: Anastasia ویکی ڈیٹا پر (P1476) کی خاصیت میں تبدیلی کریں

صنف طربیہ ڈراما،  میوزیکل فلم[1][2]،  خاندانی فلم،  ڈراما فلم،  فنٹاسی فلم  ویکی ڈیٹا پر (P136) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
دورانیہ 94 منٹ[3]
زبان انگریزی  ویکی ڈیٹا پر (P364) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
ملک Flag of the United States (1795-1818).svg ریاستہائے متحدہ امریکا  ویکی ڈیٹا پر (P495) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
اسٹوڈیو
تقسیم کنندہ نیٹ فلکس  ویکی ڈیٹا پر (P750) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
میزانیہ 53000000 امریکی ڈالر  ویکی ڈیٹا پر (P2130) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
باکس آفس
تاریخ نمائش 21 نومبر 1997
2 اپریل 1998 (جرمنی)[6]  ویکی ڈیٹا پر (P577) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
مزید معلومات۔۔۔
باضابطہ ویب سائٹ باضابطہ ویب سائٹ  ویکی ڈیٹا پر (P856) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
آل مووی v159952  ویکی ڈیٹا پر (P1562) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
IMDb logo.svg
tt0118617  ویکی ڈیٹا پر (P345) کی خاصیت میں تبدیلی کریں

ایناستاسیا (انگریزی: Anastasia) ایک 1997 امریکی متحرک میوزیکل ڈراما فلم ہے۔ فاکس انیمیشن اسٹوڈیو کے ساتھ وابستہ ڈون بلوتھ اور گیری گولڈمین کے ذریعہ تیار کردہ اور ہدایت کاری کی ، جسے 20 ویں صدی کے فاکس نے تقسیم کیا اور میگ ریان ، جان کیسیک ، کیلسی گرائمر ، ہانک آزاریہ ، کرسٹوفر لائیڈ ، برناڈیٹ پیٹرز ، کرسٹن ڈنسٹ اور انجیلا لانسبری کی آواز میں شامل۔[7]

کہانی[ترمیم]

1916 میں ، روس کے پیٹروگراڈ ، روموانوف ٹریکینیٹینئل منانے والی ایک گیند پر ، ڈوجر ایمپریس میری نے اپنی سب سے چھوٹی پوتی ، آٹھ سالہ گرینڈ ڈچس اناسٹاسیہ کو تحائف بانٹنے کے لیے میوزک باکس اور ایک ہار ، جس میں "ساتھ ساتھ پیرس" لکھا ہے ، عطا کیا۔ گرگوری راسپوتین ، جادوگر اور سابق شاہی مشیر کی طرف سے اچانک گیند کو اچانک روک دیا گیا یہاں تک کہ اسے غداری کے الزام میں جلاوطن کر دیا گیا۔ بدلہ لیتے ہوئے ، راسپوتین اپنی روح کو ایک ناپاک استقامت کے عوض بیچ دیتے ہیں ، جسے وہ رومانویوں پر لعنت بھیجنے کے لیے استعمال کرتا ہے ، جس سے روسی انقلاب برپا ہوا۔ جب انقلابی محل کا محاصرہ کر رہے ہیں تو ، میری اور انستاسیہ ایک 10 سالہ نوکر لڑکے دیمتری کی مدد سے ایک خفیہ گزرگاہ کے راستے سے فرار ہو گئے۔ رسپوتین ایک منجمد ندی پر باہر دونوں روالوں کا مقابلہ کرتا ہے ، صرف برف کے نیچے سے گر کر ڈوبنے کے لیے۔ یہ جوڑی چلتی ٹرین تک پہنچنے کا انتظام کرتی ہے ، لیکن جیسے ہی میری سواری پر چڑھتی ہے ، اناستاسیا گر پڑتا ہے اور اس کے بعد پلیٹ فارم پر اس کے سر سے ٹکرا جاتا ہے ، جس کے نتیجے میں وہ بھولنے کی بیماری میں مبتلا ہوتا ہے۔

دس سال بعد ، روس کمیونسٹ حکمرانی میں ہے اور میری نے اپنی پوتی کی محفوظ واپسی کے لیے سرعام 10 ملین روبل کی پیش کش کی ہے۔ کون مین دیمتری اور اس کے دوست / جرم میں شریک ، ولاد ، پیرس لانے کے لیے ایک جیسے ایناستاسیا نظر آتے ہیں تاکہ وہ اس انعام کو اکٹھا کرسکیں۔ دوسری جگہ ، ایک 18 سالہ انستاسیہ (جسے اب "انیا" کہا جاتا ہے) دیہی یتیم خانہ چھوڑ دیتا ہے جہاں وہ بڑا ہوا۔ ایک آوارہ کتے کے ساتھ ، جس کا نام وہ پوکا رکھتا ہے ، اس نے اپنے ہار میں لکھے ہوئے شبیہہ سے متاثر ہوکر پیرس جانے کا فیصلہ کیا ، لیکن وہ خود کو ایگزٹ ویزا کے بغیر روس چھوڑنے سے قاصر ہے۔ ایک بوڑھی عورت اسے ترک محل میں دمتری کو دیکھنے کا مشورہ دیتی ہے۔ وہیں ، دونوں افراد انیا کی "اصلی" اناستاسیا کے مشابہت سے بہت متاثر ہوئے اور انہیں پیرس لے جانے کا فیصلہ کیا۔

راسپوٹن کا البینو بیٹ منین ، بارٹوک قریب ہی ہے اور اس نے آنا کی موجودگی سے اچانک بحالی شدہ اس کے آقا کی ذہانت کو دیکھا؛ اس نے اسے لمبو کی طرف کھینچ لیا ، جہاں اسے پتا ہے کہ ایک انڈیڈ راسپوتین محدود ہے۔ یہ سن کر غص .ہ آیا کہ ایناستاسیا اس لعنت سے بچ گیا ، راسپوتین اپنا شیطانی منیاں اسے قتل کرنے کے لیے بھیجتا ہے۔ شیطانوں نے سینٹ پیٹرزبرگ جانے کے بعد تینوں کی ٹرین کو توڑ پھوڑ کیا اور بعد میں انیا کو فرانس جانے والے جہاز پر سوئے جانے کی طرف راغب کرنے کی کوشش کرتے ہیں۔ ان تینوں نے انجانے طور پر دونوں کوششوں کو ناکام بنا دیا اور راسپوتین اور بارٹوک کو انیا کو ذاتی طور پر ہلاک کرنے کے لیے دوبارہ سطح پر سفر کرنے پر مجبور کیا۔ اپنے سفر کے دوران ، جب دیمتری اور ولاد انیا عدالت کے آداب اور اس کے کنبہ کی تاریخ کا درس دیتے ہیں ، دیمتری اور انیا محبت میں پڑنا شروع ہوجاتے ہیں۔

یہ تینوں بالآخر پیرس پہنچیں اور میری سے ملنے جائیں ، جس نے متعدد اشرافوں سے ملاقات کے بعد تلاشی چھوڑ دی ہے۔ اس کے باوجود ، میری کی کزن سوفی انیا سے اس کی شناخت کی تصدیق کرنے لگی ہیں۔ اگرچہ انیا اسے ہر سکھایا جواب پیش کرتی ہے ، لیکن دیمتری کو آخر کار احساس ہوتا ہے کہ وہ اصلی ایناستازیا ہے جب وہ (پڑھائے بغیر) مبہم طور پر یاد کرتی ہے کہ اس نے محل کے محاصرے سے فرار ہونے میں کس طرح اس کی مدد کی۔ سوفی ، بھی اس بات پر راضی ہیں ، پیرس اوپیرا ہاؤس میں میری سے ملاقات کا اہتمام کرتے ہیں۔ وہاں ، دیمتری نے تعارف قائم کرنے کی کوشش کی لیکن ماری نے انکار کر دیا ، اس سے قبل ہی دمتری نے اس سے شادی کرنے کی ابتدائی اسکیم کے بارے میں سنا ہے۔ عنایہ گفتگو سنتی ہے اور غصے سے چلی جاتی ہے۔ دیمتری بعد میں میری کو انیا سے دیکھنے کے لیے مجبور کرنے کے لیے اپنی کار سے اغوا کرلیتا تھا ، آخر کار اس کی بات پر راضی ہوجاتا جب وہ فرار ہونے کے دوران اناسٹاسیا کا میوزک باکس پیش کرتا ہے۔ جیسے ہی میری اور انیا بات چیت کرتے ہیں ، انیا نے اپنی یادیں دوبارہ حاصل کیں اور دونوں میوزک باکس بجانے والی لوری گاتے ہیں۔ میری نے انیا کو ایناستازیہ کے طور پر پہچان لیا اور دونوں خوشی خوشی ایک ساتھ مل گئے۔

میری نے دیمتری کو اگلے دن اجر کی رقم کی پیش کش کی اور اسے اس نوکر لڑکے کے طور پر پہچان لیا ، جس نے انہیں بچایا تھا ، لیکن اس نے اس سے انکار کر دیا ، حیرت سے اس نے روس چلے گئے۔ ایناستازیا کی واپسی کی تقریب میں ، میری نے دیمتری کے اشارے سے اسے آگاہ کیا اور ایناستاسیا کو اس کے ساتھ رہنے یا جانے کے درمیان پھاڑ دیا۔ ایناستازیا پونٹ الیگزینڈری III کی طرف چل پڑا ، جہاں راسپوتین نے پھنس کر اس پر حملہ کیا۔ دیمتری اس کو بچانے کے لیے واپس لوٹ آیا ، لیکن راسپوتین کے جادو کردہ ایک پیگاسس مجسمے نے اس پر حملہ کیا۔ جدوجہد میں ، ایناستازیا راسپوتین کی صداقت پر گرفت حاصل کرنے کا انتظام کرتی ہے اور اسے اس کے پاؤں تلے کچل دیتی ہے اور اس کے اہل خانہ کا بدلہ لیتے ہیں جب راسپوتین کے آسیب اس پر چڑھ جاتے ہیں اور اسے ہلاک کردیتے ہیں۔

اس کے بعد ، ایناستاسیا اور دیمتری مفاہمت؛ وہ بھاگ گئے اور انستاسیہ نے میری اور سوفی کو الوداعی خط بھیجا ، جس میں ایک دن واپس آنے کا وعدہ کیا گیا تھا۔ بارٹوک سامعین کو الوداع کرنے سے پہلے ایک خاتون بیٹ کے ساتھ بوسہ لے رہا ہے۔

حوالہ جات[ترمیم]

  1. http://www.metacritic.com/movie/anastasia — اخذ شدہ بتاریخ: 8 اپریل 2016
  2. http://www.filmaffinity.com/en/film449213.html — اخذ شدہ بتاریخ: 8 اپریل 2016
  3. "ANASTASIA (U)". British Board of Film Classification. December 5, 1997. اخذ شدہ بتاریخ March 19, 2013. 
  4. http://www.bcdb.com/bcdb/cartoon.cgi?film=25025 — اخذ شدہ بتاریخ: 8 اپریل 2016
  5. http://www.boxofficemojo.com/movies/?id=anastasia.htm — اخذ شدہ بتاریخ: 6 مارچ 2016
  6. http://www.imdb.com/title/tt0118617/releaseinfo — اخذ شدہ بتاریخ: 14 اپریل 2017
  7. Lenburg، Jeff (1999). The Encyclopedia of Animated Cartoons. Checkmark Books. صفحات 164–165. ISBN 0-8160-3831-7. اخذ شدہ بتاریخ 06 جون 2020. 

بیرونی روابط[ترمیم]