ایپ

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search

ایّپّ ہِندُو دیوتا ہَیں۔ وے وِکاس کے دیوتا مانے جاتے ہَیں اَور کیرل میں وِشیش رُوپ سے پُوجْیہ ہَیں۔ اُنہیں شِو اَور موہِنی کا پُتْر کہا جاتا ہَے۔ موہِنی وِشْنُ کی اوتار ہَیں۔ یدْیپِ ایپّ کی بھکْتِ کیرل میں بہُت کال سے پْرچلِت ہَے کِنْتُ شیش دکْشِن بھارت میں یہ ہال کے دِنوں میں) 20 وِیں شتابْدی کے انْتِم کال میں( لوکپْرِیہ ہُآ ہَے۔

ایّپّ کے بارے میں کِنودنتِ ہَے کِ اُنکے ماتا-پِتا نے اُنکی گرْدن کے چاروں اور ایک گھنٹی باندھکر اُنہیں چھوڈ دِیا تھا اَور پانڈلم کے راجا راجشیکھر پانڈِین نے اُنہیں اپنے پاس رکھا۔ ملیالم اَور کوڈوا میں اُنکی کہانِیاں اَور گِیت پْرسِدھّ ہَیں جِنمیں اُنکے باد کے جِیون کا ورْنن ہوتا ہَے۔ اِن کہانِیوں اَور گِیتوں میں ایّپّ دْوارا مُسْلِم بْرِگیڈ واور کی کو پراجِت کرنا اَور اُسکے باد واور دْوارا اُنکی پُوجا کا ورْنن مِلتا ہَے۔

سبسے پْرسِدھّ ایّپّ مندِر کیرل کی پتنمتھِٹّا پہاڑِیوں پر سْتھِت سبرِملیہ منْدِر ہَے۔ یہاں پْرتِ ورْش دس لاکھ سے ادھِک تِیرْتھیاتْری آتے ہَیں۔ اِس پْرکار یہ وِشْو کے سبسے بڈے تِیرْتھسْتھلوں میں سے ایک ہَے۔ سبرِیمالا آنے والے تِیرْتھیاتْرِیوں کو 41 دِن تک بْرہْمچرْیہ کا پالن کرنے تتھامانس-مدِرا سے دُور رہنے کی کٹھِن وْرت کرنا ہوتا ہَے۔ تِیرْتھیاتْرِیوں کو ننگے پانو ہی پہاڑی کی چوٹی پر سْتھِت اِس مندِر تک چڈھنا ہوتا ہَے۔ اِس پْرکار اِس یاتْرا کے دَوران تِیرْتھیاتْرِیوں کے بِیچ نْیُونتم ساماجِک اَور آرْتھِک اسمتا درشْٹِگوچر ہوتی ہَے۔

ایّپ اَور تمِل دیوتا اینار کے بِیچ اَیتِہاسِک سنبندھ ہَیں۔ ایّپّ کی سْتُتِ کا منْتْر' سْوامِءی شرنمْ ایپّ' ہَے جِسکا ارْتھ ہَے - سْوامِ ایّپّ! مَیں آپ کی شرن میں ہُوں۔