ایڈ ، ایڈیڈ این ایڈی

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
ایڈ ، ایڈیڈ این ایڈی
Ed, Edd n Eddy.svg
 

صنف سلیپ اسٹک،  مزاحیہ ٹیلیویژن سیریز  ویکی ڈیٹا پر (P136) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
ملک Flag of Canada (Pantone).svg کینیڈا
Flag of the United States (1795-1818).svg ریاستہائے متحدہ امریکا  ویکی ڈیٹا پر (P495) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
زبان انگریزی  ویکی ڈیٹا پر (P364) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
تعداد سیزن 6   ویکی ڈیٹا پر (P2437) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
تعداد اقساط 69   ویکی ڈیٹا پر (P1113) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
تقسیم کار وارنر بروز۔ ٹیلی ویژن اسٹوڈیو  ویکی ڈیٹا پر (P750) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
چینل کارٹون نیٹ ورک  ویکی ڈیٹا پر (P449) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
پہلی قسط 4 جنوری 1999  ویکی ڈیٹا پر (P580) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
IMDb.com صفحة البرنامج  ویکی ڈیٹا پر (P345) کی خاصیت میں تبدیلی کریں

ایڈ ، ایڈیڈ این ایڈی (انگریزی: Ed, Edd n Eddy) ایک امریکی-کینیڈا متحرک ٹیلی ویژن کامیڈی سیریز ہے جو ڈینی انتونیکی نے کارٹون نیٹ ورک کے لیے تخلیق کیا ہے اور اس نیٹ ورک کے کارٹون کارٹونوں میں چھٹا ہے۔

کہانی[ترمیم]

ایڈ ، ایڈیڈ این ایڈی نے "ایڈز" کی زندگی کا تعاقب کیا ، تین پرانے لڑکوں نے جو سب ایڈ کے نام کی مختلف اقسام کو بانٹتے ہیں ، لیکن ان کی شخصیت میں بہت مختلف ہیں: ایڈ (میٹ ہل کے ذریعہ آواز دی) ایک مضبوط ، مدھم ہوشیار کتا ہے گروپ ایڈڈ (سموئیل ونسنٹ) ، جسے ڈبل ڈی کہا جاتا ہے ، ایک موجد ، صاف پاگل اور ایڈز کا سب سے ذہین ہے۔ اور ایڈی (ٹونی سمپسن) ایک مکم ،ل ، تیز مزاج ، تلخ مزاج اور ایڈز کا خود ساختہ رہنما ہے۔ ان تینوں نے منصوبہ بناکر بچوں کو ان کے پیسوں سے گھٹانے کا منصوبہ بنایا ہے ، جسے وہ جبڑے توڑنے والے خریدنے کے لیے استعمال کرنا چاہتے ہیں۔ تاہم ، مسائل ہمیشہ پیش آتے ہیں اور عام طور پر ایڈز کی اسکیمیں ناکامی اور ذلت کے خاتمے پر ختم ہوجاتی ہیں۔

کُل ڈی سیک بچوں میں ایڈز کو اپنے گروپ کے حصے کے طور پر شامل نہیں کرتے ہیں اور یہ تینوں افراد آؤٹ پیس کرتے ہیں۔ بچوں کے اس گروپ پر مشتمل ہے: جونی 2 × 4 (ڈیوڈ پاؤل "بک" گروو) ایک لمبا آدمی ہے جس کے ساتھی اسے ایک پریشانی سمجھتے ہیں اور اپنا زیادہ تر وقت اپنے خیالی دوست ، لکڑی کے بورڈ کے ساتھ گزارتے ہیں جس کا نام پلانک ہے۔ جمی (کیینن کریسٹنسن) ایک کمزور ، غیر محفوظ اور ابھی تک حادثے کا شکار معصوم بچ isہ ہے ، جو اکثر اپنا وقت سارہ (جینیس جوڈ) کے ساتھ صرف کرتے دیکھا جاتا ہے ، جو ایڈ کی خراب اور بد دماغ مزاج کی چھوٹی بہن ہے۔ رالف (پیٹر کالامیس) ایک تارکین وطن ہے ، جو اکثر غیر روایتی رواجوں میں حصہ لیتا ہے۔ کیون (کیتھلین بار) ایک مذموم اور سردونی مذاق ہے جو ایڈوں سے ، خاص طور پر ایڈی سے نفرت کرتا ہے۔ نازز (تبیٹا سینٹ جرمین؛ جین معافی؛ ایرن فٹزجیرالڈ) ، عام طور پر کیون کے ساتھ دیکھا جاتا ہے ، یہ ایک دقیانوسی گونگے سنہرے بالوں والی اور کِل ڈے ساک بچوں کے لیے ناقابلِ حصول محبت ہے۔ کِلن ڈی ساک کے تمام بچے ، کینکر سسٹرز ، لی (جینیس جوڈ) ، مئی (ایرن فٹزگرلڈ؛ جین فورفی) اور میری (کیتھلین بار) ، تین نابالغ لڑکیاں جو قریبی ٹریلر پارک میں رہائش پزیر ہیں ، کے ایک مشترکہ خوف میں مبتلا ہیں۔ اور ایڈز کے ساتھ محبت میں ہیں۔

ایڈز کے علاوہ ، دوسرے کِل ساک بچوں اور کانکر سسٹرز ، پانچویں سیزن تک سیریز میں کوئی دوسرا کردار سامنے نہیں آیا ، جب کبھی کبھار دوسرے لوگوں کے سیلوٹ دکھائے جاتے تھے اور "مشن ایڈ پسیبل" میں ، ایڈی کے والد اور ایڈ ماں کی باہوں کو دیکھا گیا تھا۔ سیریز کے اختتام میں ، ایڈ ، ایڈیڈ این ایڈی کا بگ پکچر شو ، ایڈی کا بالغ بھائی (ٹیری کلاسن) پہلی بار دیکھا گیا ، جس نے اسے واحد غیر مرکزی کردار بنایا اور شو میں مکمل طور پر ظاہر ہونے والا واحد بالغ کردار تھا۔

یہ سلسلہ زیادہ تر خیالی قصبے پیچ کریک میں ہوا تھا اور نئی جگہیں شاذ و نادر ہی پیش کی گئیں تھیں۔ شو کے پہلے چار سیزن گرمی کی بظاہر لامتناہی چھٹیوں کے دوران طے کیے گئے ہیں ، حالانکہ پانچویں سیزن کے بعد سے ، یہ کردار زوال اور سردیوں کے مہینوں میں جونیئر ہائی اسکول میں جاتے ہوئے دکھائے جاتے ہیں۔

حوالہ جات[ترمیم]

بیرونی روابط[ترمیم]